Jeg synes de gør det ganske godt, og jeg kan faktisk rigtig godt lide, når de er lidt biased. Selvfølgelig skal de holde med danskerne, og så er det også okay at gå ekstra meget amok når underdogs præsterer. Jeg synes ikke de holdt decideret med BIG mod FaZe, jeg synes bare de var meget anerkendende omkring BIGs præstation.
Har dog et par ting, som jeg synes er ærgerligt:
- Snakker for meget (nogle gange snakker de simpelthen for meget, og det kan føles lidt stressende. Det bliver dog især et problem, når de er 3, der gør det samtidig, det er lidt kaos at høre på)
- Røggranater osv (jaja, jeg har sagt det før, men jeg stopper altså ikke :D. Det er blevet meget mindre fokuseret på newbs, stort cadeau for det, men hvorfor dog kalde det røggranat? Hvad opnår man? Synes det svarer lidt til, hvis man i fodbold insisterer på at kalde offside for “på den forkerte side”. Man bliver nødt til at lærer seerne de rigtige termer, og når man nu alligevel siger afterplant osv, hvad er der så galt med at sige smoke? Går måske i små sko, men jeg synes bare, at den røde tråd i valgene angående det her er forsvundet.
Ellers er det mega nice og jeres energiniveau er så fantastisk!