Som titlen siger får jeg fps drops når der bliver smoket eller 2+ peeker mig. Jeg går fra 27x-29x til under 200 og selvom det stadig er over refresh rate på skærmen føles det ikke smooth.
Jeg har prøvet følgende ting:
Sat windows op til gaming +Fjernet dvr
Formateret (Flere gange)
Hentet forskellige drivers til grafikkort
unpark cpu
Prøvet forskellige cfg's
slettet geforce experience.
Mit setup i7700k 1060 6gb, corsair 3200ddr4
Kommer der en løsning til problemet kvitter jeg med 1 års supporter medlemskab (Eller de penge det koster hvis man må det)
Jeg kan sidde med 299 fps i spawn, og alt kører smooth.. så løber jeg et sted hen, evt. midt på cache og fighter en enemy, så kommer min fps ned på de 170 (og som du skriver, så er det over refresh rate) men, på en eller anden måde, så føles det SLET ikke smooth, og jeg føler jeg sidder med 60 fps...
Jeg endte med at få et mere smooth cs, af den her guide. youtube.com/watch?v=5Wmpgux8wT0 , om den stadig er uptodate skal jeg ikke ku sige, men jeg har ikke ændret noget siden og er stadig tilfreds.
Jeg har prøvet det meste som du har guided mig til jo, men har desværre ikke fundet en "fix" endnu. Og den video der har tonsvis af likes mht. dislikes osv -> så der må være noget om snakken i guess. Og jo, han lyder også som en der har styr på hvad han snakker om.
Jeg har aldrig sagt noget til dig, har bare svaret på det du har spurgt om homie, har spurgt dig 30 gange om jeg ikke skulle hjælpe istedet, men det blev jo ikke til noget :D
Og nej, han aner intet, 80% af det der kan kvæste en anden funktion på din PC, hvilket han ikke siger noget om, så ville ikke rådde nogen til at gøre det.
Sig endelig til hvis du får fundet en løsning - og ja man gider ikke spille cs når lortet ikke fungere ordentligt. Her efter panorama, hvor jeg har spillet faceit uden panorama fungere det slet ikke for mig
.. Ellers så smid din Steam, og så burde jeg kunne hjælpe dig, hvis du er villig til at bruge TeamViewer, ellers gider jeg simpelthen ikke da det er ret så besværligt besværligt at guide folk step-by-step.
- Og alle andre med problemer er også velkommen til at sende links.
Hey hjælper du andre? Jeg har også fps problemer - især tit når folk peeker eller at der sker meget, hvilket kan være meget frusterende. Det lagger også selvom min fps eller ms ikke umiddelbart rører på sig.
Det nu mest ingame, for det er der jeg mærker den rammer 16x-20x og det føles ikke smooth. Har dog testet i fps map og her er jeg heller ikke imponeret, men ser ud til mange har problemer