Her igår fik jeg ligepludselig 130 ping til Faceit, og over 100 til discord også, andre som har samme problem eller eventuelt en løsning? har lavet genstart af alt mit udstyr og bruger kabel...
Har du prøvet at lave en traceroute til nogle forskellige ip’er? Så kan du prøve at se om det er et bestemt sted der opstår latency og evt kontakte fibia med dine fund så de kan hjælpe dig videre
Mit net har været lidt spastisk i dag. Har ikke lige tjekket ping, og sådan, men når jeg har spillet fortnite fx. Er der lidt delay når jeg skal bygge fx. Det nok noget som går over de næste par dage. I guess :)
min far arbejder for fibia og han siger der er nogle problemer med twitch, som de arbejder på at fixe. de arbejder ihvertfald på at fixe de her ting forskellige ting hurtgist muligt.
Der er et problem hos NiaNet (igen igen - De router IP'er for Fibia), deres servers som kører routing ud i Europa (og nok andre steder også, men har ikke checket) virker til at have taget på sommerferie :)
Samme problem som sidste år tilbage i Maj, der gik over et måned før de fik fixet problemet.
Så vidt jeg kan se fra mine gamle emails, så reportede jeg problemet den 25-03-2017 (det kom og gik på det tidspunkt, det var ikke et konstant problem som nu så der blevet ikke lavet en kæmpe sag ud af det, det kom først rigtig i effekt omkring Maj) men de havde det først helt løst for alle omkring den ~10-06-2017 (Lidt anderledes problem den gang, så vidt jeg husker var det mere packet loss problemer de havde end selve pingen som var høj).
Så vidt jeg kan se gik min ping tilbage til normal, lige nu. Spørgsmålet er om de har løst problemet.
I kan teste det ved at åbne CMD og tracert dust2.dk eller ping -t dust2.dk (Den har i hvertfald været et problem for mig, kan være anderledes rundt i landet).