POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 07T : 47M : 44S
KORN SØGER HOLD
1. september 2018 kl. 23:54
korn
Heeey Allesammen!

Jeg er en 15 årig ung fyr, som står og søger et hold! Jeg har været hold/org-løs i nogen måneder nu og de min erfaring med hold er "okay". Jeg har spillet på små hold, som aldrig rigtig er slået igennem, men søger dog nu et, der har mulighederne for det.

Mine timer i spillet ligger på cirka 3000+ timer. Jeg søger lidt ivrigt efter et hold, da jeg godt kunne tænke mig en slags "base" jeg kan spille på, så jeg ikke skal solo que eller que sammen med op med nogle af mine venner hele tiden. Jeg kunne godt tænke mig noget fast kort sagt :) Jeg spiller dog fodbold 2 gange om ugen Tirsdag og Torsdag, så der får jeg nok besvær med, at være tilstede til muligvis pracc.

Det i kan forvente af mig:
- En ung fyr med et okay aim
- Jeg er hverken toxic eller sur når jeg spiller. Der kan selvfølgelig opstå frustationer til tider, men så vil jeg dog lade vær med at vise det eller forklare det konstruktivt, hvad vi kunne gøre
- Lvl 10, men er på grænsen efter en skidt lose streak :(
- God social og klar på , at bruge mange timer på det
- Klar på lans og online turneringer.
- Fungerer med en stor aldersgruppe, da jeg tidligere har spillet med "ældre" gutter i forhold til mig selv
- En normal rifler eller lurker + Kan dog vise færdigheder på CT-sitet med en awp :)

Det jeg forventer:
- Et Team/org, der har pracc og går op i spillet
- Deltager i lans og turneringer
- Min lvl 9 på faceit
- Konstruktive og rare personer
- Bruge en vis tid på individuelt spil, hver uge

I må meget gerne skrive i kommentaren eller tilføje mig! Jeg er åben for tilbud og er klar til at flække :)

steamcommunity.com/profiles/76561198183727858/
faceit.com/en/players/_korn__

#1(Med 1 svar)
2. september 2018 kl. 00:46
jensN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
gl til korn
#2(Med 0 svar)
2. september 2018 kl. 00:55
korn
Ty! :D
#3(Med 1 svar)
2. september 2018 kl. 02:18
c0rn
hmmmm
#5(Med 0 svar)
2. september 2018 kl. 12:01
korn
? :)
#4(Med 1 svar)
2. september 2018 kl. 11:06
Wakka
Korn, jeg har et godt tilbud til dig
#6(Med 0 svar)
2. september 2018 kl. 12:01
korn
Add mig på steam =D
#7(Med 1 svar)
3. september 2018 kl. 15:33
korn
Bump
#8(Med 0 svar)
6. september 2018 kl. 14:28
korn
b
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.