Hej DUST 2.
Jeg har trods alt haft dette problem i et par år ..
Problemet er, at min mus er alt for "vild" ingame.
Hver gang jeg spiller på offentlige servere, specielt dueller 1v1, eller en slags stil, hvor jeg når 200-300 fps, fungerer musen sandsynligvis perfekt.
Musen i matchmaking / faceit-pugs, føles super underlig, det er som om den ikke er "solid plantet" på musemåtten, ligesom en slags accelerering er aktiveret.
Som jeg sagde, det har foregået i et par år, og jeg har investeret en masse tid og penge for at prøve at løse dette problem.
Prøvede nye musemåtter, forskellige mærker.
Skift et par mus, også forskellige mærker.
Forsøgte en anden pc, stadig samme problem.
Geninstallation af CSGO - Sletning af ale steam-filer, også min CFG / Userdata.
Geninstallation af Windows 10, både slet og rengøre drevet.
Forsøgte at lodrette filfilerne også mange gange.
Forsøgte at tvinge min acceleration med markC mousefix
Jeg har deaktiveret en pointer-
Her kommer dette til min forløsning
Jeg har forsøgt at oprette en ny steam-konto og indstillet mine video / crosshair / bind osv. Af mig selv, jeg kopierede IKKE min CFG fra denne konto til alt-kontoen.
Og faktisk har min alt-konto ikke problemet.
Jeg ville være meget ked af at opgive denne konto, da den har en masse historie og omkring 7100 timer.
Jeg forsøgte også at søge på internettet, men det er meget svært at beskrive problemet, det er meget lettere, hvis folk prøvede det på pc'en.
I hvert fald kom jeg til dette specielle reddit-indlæg for et par år siden, som jeg kan forholde mig til.
hltv.org/forums/threads/1274204/csgo-sense-feels-d..
det er bare meget underligt, at problemet fortsat vises, selv når du geninstallerer csgo og windows.
Håber i vil komme med inputs, foreslag eller lign.
Med venlig hilsen. Daniel Clemmensen.