POWER Liga-finalerne er i gang
LIVE
shox sikrede G2 mange af deres runder på Inferno.

G2 vinder bronze; finalen starter om lidt

Det blev til tre meget tætte maps mellem Astralis og G2, hvor franskmændene viste sig at være det bedre hold.

G2 har netop sikret sig en tredjeplads til dette års EPICENTER, da de vandt en meget tæt kamp mod Astralis.

Kampen om tredjepladsen blev skudt igang på Nuke, hvor Astralis hoppede i de blå uniformer fra start. Her sikrede danskerne sig en føring på 10-5 ved halvleg, men G2 kom hurtigt tilbage i anden halvleg, hvor de kom foran 12-10. Det var først her, at Astralis begyndte at vinde runder igen, og til sidst endte kampen ud i den 30. og sidste runde, hvor Astralis havde en score på 15-14. Her var Xyp9x i en 1v3 situation med 10hp, og selvom det begyndte at ligne overtid, formåede danskeren at sikre Astralis Nuke med scoren 16-14.

Herefter stod den på Mirage, og denne gang startede Astralis på T-siden. Her var det G2's tur til at føre ved halvleg, hvor de var foran 10-5. Astralis fik reduceret føringen i anden halvleg, men G2 var altid et par runder foran danskerne. Til sidst endte Mirage også ud i den 30. runde, hvor G2 fik deres første map, da de vandt Mirage 16-14.

Kampen skulle derfor afgøres på Inferno, hvor Astralis startede på T-siden. Her sikrede danskerne sig en føring på 10-5 ved halvleg, men G2 kom hurtigt tilbage i kampen. G2 fortsatte gennem anden halvleg med at føre, og til sidst vandt de også Inferno, da de lukkede mappet 16-11.

Astralis
1 - 2
G2
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 82 - 55 +27 94.0 72.4% 1.36
Danmark Peter 'dupreeh' Rasmussen 61 - 63 -2 81.0 66.7% 1.12
Danmark Markus 'Kjaerbye' Kjærbye 53 - 61 -8 71.4 71.3% 0.94
Danmark Andreas 'Xyp9x' Højsleth 48 - 57 -9 63.1 66.7% 0.88
Danmark Lukas 'gla1ve' Rossander 43 - 61 -18 58.9 62.1% 0.83
G2 K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Richard 'shox' Papillon 62 - 56 +6 85.0 75.9% 1.18
Nathan 'NBK-' Schmitt 66 - 53 +13 85.3 69.0% 1.18
Dan 'apEX' Madesclaire 64 - 57 +7 75.3 64.4% 1.04
Alexandre 'bodyy' Pianaro 52 - 61 -9 69.9 67.8% 0.96
Kenny 'kennyS' Schrub 52 - 60 -8 66.6 75.9% 0.95

G2 har derfor sikret sig tredjepladsen til EPICENTER, mens Astralis må nøjes med fjerdepladsen. Plads- og præmiefordelingerne til EPICENTER ser derfor i øjeblikket ud som følger:

  • 3. plads: G2- $60,000 (380.000 kroner)
  • 4. plads: Danmark Astralis - $30,000 (190.000 kroner)
  • 5.-6. plads: Danmark North - $15,000 (96.000 kroner)
  • 5.-6. plads:  FaZe - $15,000 (96.000 kroner)
  • 7.-8. plads: USA Liquid - $10,000 (64.000 kroner)
  • 7.-8. plads:  Gambit - $10,1000 (64.000 kroner)

Det betyder samtidig, at vi er nået til finalen, hvor vi har Virtus.pro mod SK Gaming. Vinderen af denne kamp sikrer sig en præmie på $250,000 (1.600.000 kroner), mens andenpladsen lyder på $100,000 (640.000 kroner).

SK
3 - 2
Virtus.pro
Alle maps
SK K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Brasilien Marcelo 'coldzera' David 130 - 92 +38 80.7 76.8% 1.27
Brasilien Ricardo 'boltz' Prass 114 - 98 +16 83.4 75.5% 1.16
Brasilien Fernando 'fer' Alvarenga 111 - 109 +2 86.9 60.9% 1.11
Brasilien Gabriel 'FalleN' Toledo 103 - 92 +11 74.6 70.2% 1.08
Brasilien Epitacio 'TACO' de Melo 78 - 104 -26 60.9 69.5% 0.83
Virtus.pro K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Filip 'NEO' Kubski 119 - 103 +16 91.2 64.2% 1.16
Janusz 'Snax' Pogorzelski 102 - 104 -2 75.0 70.9% 1.08
Paweł 'byali' Bieliński 105 - 110 -5 80.6 65.6% 1.02
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski 93 - 110 -17 65.0 64.9% 0.92
Wiktor 'TaZ' Wojtas 75 - 109 -34 55.6 64.9% 0.78

Finalen bliver streamet live på EPICENTER's Twitch, som du kan se herunder.

#1(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:45
FlaskeN
Skuffende af Astralis.
#2(Med 42 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:47
MarX
Nåh, i det mindste fik vi falsificeret følgende påstand "device kan ikke performe mod folk på hans eget niveau eller bedre"...

82-55 er fandme vanvittigt!
#4(Med 6 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:48
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er bare stadigvæk for dårligt at han ikke caller.. ://///
#6(Med 4 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:50
thiezen
hvad???? hmmm
#8(Med 3 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:51
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det var det Roman sagde i tråden igår 😅😅
#9(Med 2 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:02
jiG
han har ikke engang kommenteret endnu holy
#13(Med 1 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:27
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så skete det!
#19(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 15:05
jiG
:D
#11(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:22
DekiKEV
HAHAHAHAHA - Manden aner seriøst intet om cs :DDD
#7(Med 34 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:50
razni
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Han spillede godt i en kamp om 3 pladsen. Han har ikke spillet godt til denne her turnering når det virkeligt gjaldt. Ik så imponerende i mine øjne.
#10(Med 19 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:04
Entropy
Nu tvivler jeg på han selv vælger hvilke kampe han performer på ;-)
#12(Med 17 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:28
RomanEmpire
Han performer for det meste godt når der ikke er pres på. F.eks når han spiller mod alle hold der er dårligere. Men forskellen på ham og lad os tage f.eks coldzera, er at coldzera bliver bedre under pres, device bliver værre.

Selvfølgeligt er der lidt ære og penge på spil. Men i det store hele er det ligemeget om man bliver nummer 3 eller nummer 4. Det er kun vinderen der får sit navn skrevet i stjernerne i historiebøgerne.

Og selvfølgeligt bestemmer man selv om man performer godt. Det er netop forskellen på at være performanceorienteret og resultatorientet.

F.eks hvis jeg skal lave et mere visuelt eksempel for dig. Så kan du godt tabe 5-0 i fodbold, men have kæmpet for hver en meter, og haft enorm gejst, og gåpåmod. Kan godt være resultatet ikke blev en sejr. Men din attitude, og din individuelle performance kan man jo ikke klage over. Du gav alt. Kontra ham der ikke engang gad at løbe efter bolden da man kom bagud 3-0.

Dette kan være mere "subtle" at aflæse i CS. Da du ikke er "fysisk" på samme måde. Men hvis du så kampen imod SK på mirage, kunne du jo direkte se at device missede lette skud han ville have ramt 9/10 gange, hvis ikke han blev påvirket så meget af presset.

Der er flere måder man kan "performe" på i CS. Der er bare nogle mennesker der nærmest ikke siger noget, eller giver noget udover at være en "skilled" spiller ingame. Dem måler man udelukkende på deres spil. Fordi det er der de skal bære "vægten" for holdet. Har de god position? Rammer de deres skud? Træffer de intelligente beslutninger?

Det er nogle ting der ALTID er i din kontrol uanset resultatet. Du kan sagens performe godt og ikke få mange frags. F.eks hvis de skal lave retakes, eller folk aldrig kommer dit site. Men du spiller fejlløst. Det gør jo ikke at du performer dårligt.

Så jeg vurdere ikke device på hans frags imod SK. Jeg vurdere det på de andre ting. Hans positioning var ikke specielt god, han ramte ikke de skud man skal ramme 100% af tiden, han træf ikke specielt intelligente beslutninger, og det plejer han at gøre imod hold der er dårligere end Astralis. Men igen presset ser ud til at være en faktor der konstant forringer de her parametre i hans spil. Det er han ikke alene i, det sker for mange mennesker.

Så er der så andre måder at performe på. Det kunne være at hype holdet op, motivere folk, supporte andre på alle mulige måder. F.eks dupreeh har sagt i et interview at han giver info for device hvis han er død. Man kan hjælpe med at finde løsninger til at ødelægge et CT setup, eller bryde folks T side. Der er mange måder at "performe" og give ekstra procenter til sit hold på.

Device er bare ikke en specielt verbal eller udadvendt type, og det har han aldrigt været ligesiden CS:S. Så det er ikke der hans styrker ligger, men det ligger i hans egen individuelle performance. Hvor f.eks glaive og en som dupreeh "buffer" holdet mere verbalt, så de performer også den vej.
#16(Med 14 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:47
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu begynder du godt nok at lyde lidt for "klog". Du aner jo intet om hvad der foregår på deres hold, udover hvad du kan læse dig frem til eller se i dokumenterer.

Drop nu de der sammenligninger med fodbold. I fodbold kan der godt stå en træner og sige "ja selvom vi tabte 10-0 så gjorde alle hvad de kunne" men sådan ser ingen andre jo på det.

Device har en sygdom, som hæmmer ham rimelig meget, så når du sidder og taler ham ned på den måde, så virker du bare lidt for meget som en hater.

Du aner jo faktisk intet om ham, men alligevel sidder du og analyserer ham, som om du ved en masse.
Der foregår altid mange andre ting bagved og der er altid kloge hoveder, som sidder bag deres skærm og ved alt og hvad alle gør forkert.

Men altså, du er ved at få nationen til dust2, det må man rose dig for. Et site skal jo altid ødelægges med tiden af folk der mener de ved bedst.
#20(Med 13 svar)
29. oktober 2017 kl. 15:08
RomanEmpire
>Nu begynder du godt nok at lyde lidt for "klog". Du aner jo intet om hvad der foregår på deres hold, udover hvad du kan læse dig frem til eller se i dokumenterer.

Jeg tager netop også kun udgangspunkt i de ting jeg kan se/læse/høre.

>Drop nu de der sammenligninger med fodbold. I fodbold kan der godt stå en træner og sige "ja selvom vi tabte 10-0 så gjorde alle hvad de kunne" men sådan ser ingen andre jo på det.

Så fordi mange folk siger 1 ting. Så kan jeg ikke sætte mig ned, tænke over det, og komme til en anden konklusion? Hvis det giver bedre mening? Det var dog en underlig måde at anskue verden på. For mig har det aldrigt været en popularitetskonkurrence.

>Device har en sygdom, som hæmmer ham rimelig meget, så når du sidder og taler ham ned på den måde, så virker du bare lidt for meget som en hater.

Og du virker lidt for butthurt. Jeg har intet imod manden. Jeg er sikker på han er en flink fyr. "Hate" er ikke noget jeg gør mig i, det lader jeg jer om.

>Du aner jo faktisk intet om ham, men alligevel sidder du og analyserer ham, som om du ved en masse.

Hvorfor lyver du? Jeg har fulgt manden som spiller ligesiden han spillede source. Set ham på LAN, snakket med ham på LAN, set alle interviews, læst alle artikler hvor man kommer ind i hovedet på manden. Hvad er det konkret du mener jeg ikke ved om manden, som gør det jeg skriver invalidt? Lyder mere som om du ikke ved hvad du snakker om.

>Der foregår altid mange andre ting bagved og der er altid kloge hoveder, som sidder bag deres skærm og ved alt og hvad alle gør forkert.

Og en ufattelig mængde af butthurt mennesker, der skriver intet af substans, men konstant skal gå efter manden og ikke bolden. Folk der påstår at mene alt jeg skriver er lort, og at jeg er en idiot. Men alligevel er så dybt tiltrukket og fascineret af mig at de alligevel skal snakke om mig, og kommentere på mine kommentarer på en daglig basis.

>Men altså, du er ved at få nationen til dust2, det må man rose dig for. Et site skal jo altid ødelægges med tiden af folk der mener de ved bedst.

Du er velkommen til at forlade siden. Der har aldrigt været mere trafik end da jeg begyndte at skrive.
#24(Med 12 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:52
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Der har aldrig været så meget mundlort som nu. Gider DU godt holde din kæft og skride fra siden?
#26(Med 11 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:55
RomanEmpire
Gider du godt at opføre dig ordenligt? Det er jo ikke en bananstat det her. Vær dog lidt civiliseret.
#27(Med 10 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:57
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Spurgt? Ses.
#29(Med 9 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:59
RomanEmpire
Konstruktivt indslag fra dig, går du allerede? Du skulle bare lige have et møgfald, også smækker du ellers med døren og smutter igen? Aha.
#32(Med 8 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:01
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Svaret. Din pik er drejet i badekarret.
#33(Med 7 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:03
RomanEmpire
Det er altså imponerende det du har gang i, har du mere hvor det kommer fra? Det er altså spændende at se hvor det føre hen. Det er ligesom i børnehaven hvor barnet har lært nogle grimme ord, og nu skal de flekses overfor de voksne, for lige at se hvor grænsen går :o)
#36(Med 6 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:05
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du virker bare til at ville have det på dét niveau. Sådan taler de i juniorklubben, så tænkte det ville være passende overfor en junior som dig? Du har selv sat baren, og du hæver den konstant. Fortsæt du bare, Benny.
#38(Med 5 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:07
RomanEmpire
Junior og Benny nu? Det er altså nogle af de gode. Hvad med idiot, og spasser? De ord kan altså også et eller andet. Måske ordet svin, se der er noget smæk på!
#39(Med 4 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:08
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du virker ret sur. Slap nu lidt af.
#40(Med 3 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:10
RomanEmpire
Ja, jeg vælter borde lige nu, jeg er fuldstændigt rasende. Går amok!
#53(Med 2 svar)
30. oktober 2017 kl. 13:55
zekon
Hvorfor er du kun ude på at få folks pis i kog? :)
#54(Med 1 svar)
30. oktober 2017 kl. 13:59
RomanEmpire
Jeg skriver kun counter strike relateret content. Så begynder folk at svine mig. Så giver jeg dem røg tilbage. Så hvordan kan jeg være ude på at få folks pis i kog.

Hvis noget, så prøver folk da at få mit pis i kog. Ved at skrive jeg er en idiot, og burde holde kæft. Hvis ingen svinede mig til. Ville jeg kun sidde og skrive counter strike relateret content.

Så svar mig, hvorfor prøver folk at få mit pis i kog? Når det eneste jeg oprindeligt var ude på, var at skrive om counter strike?
#55(Med 0 svar)
30. oktober 2017 kl. 14:10
zekon
Jamen hvad ved jeg. Men man må ikke kaste med æbler når man selv bor i et glashus min ven!
Tænk nu bare, at hvis du ignorerede dem der sviner dig til. Ville det ikke gøre din dag bedre, og det ville måske også gøre så mange andre glade? Der i blandt mig, som hader at støde på en af dine lange kommentarer der omhandler om hvor dumme alle er, og hvor klog du er :-)
#22(Med 1 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:09
Folsi
Skriv en bog..
#23(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:10
RomanEmpire
Slå en sandsæk..
#15(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:33
razni
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Gad vide hvem det er der bestemmer så...
#17(Med 10 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:49
MarX
Jeg er uenig.

Hans gennemsnitlige rating for eventet ligger på 1,18.
Hvis vi udlukkende kigger på kampe, hvor det "virkelig gjaldt", elimineringskampe mod Liquid, North og SK, er hans gennemsnitlige rating på 1,27.

Det synes jeg er ganske udemærket.
#43(Med 9 svar)
30. oktober 2017 kl. 00:13
RomanEmpire
Kan ikke se hvad relevansen er i din besked i forhold til min pointe.

1. Enten performer han decideret dårligt imod top1 contenders, når hans hold har mest brug for det i kampe hvor der er meget pres på. Bo3 playoffs. Det er derfor de har et hav af top4 placeringer.

Device har altid været en af dem med bedst stats. Men det er fordi han er god 3/4 af tiden når de spiller mod dårligere modstandere, som også har pointeret et hav af gange nu.

Astralis målsætning er at være nummer 1. Ikke at device farmer modstanderen af ringe art, og har en fin rating på HLTV. Når de har lagt top4 i lang tid nu, må man gå udfra de gerne vil videre og tage skridtet op. Så derfor er der behov for at dev1ce performer bedre i semifinaler og finaler. Det er på den scene at han skal vise sin storhed og virkeligt performe. Men det gør han ikke. Men det gør hans direkte rivaler i coldzera, fer, NiKo, GuardiaN, s1mple, osvosvosv.

Så min holdning og kritik er skam helt berettet og har været kendt i årevis af Device, astralis selv og samtlige analytikere på cs.go scenen.

Vi er enige i at han er god/ganske udmærket. Men det er bare ikke godt nok til mere end top4, og det er det vi forholder os til. De ser ikke ud til at blive specielt meget bedre, og stagnere ret meget.

Jeg har et spørgsmål til dig, hvad er det der ikke er sobert fra min side af herinde?
#44(Med 8 svar)
30. oktober 2017 kl. 01:19
MarX
Der kan være noget om snakken historisk set, så længe har jeg ikke fulgt scenen. Jeg kan dog godt huske at han havde en række dårlige performances mod FaZe i foråret. Det tyder dog på at det er noget han er blevet bedre til. Lad os kigge på bo3 kampe mod top5 hold fra de seneste 5 offline events, selvfølgelig uden den ligegyldige kamp mod G2 i dag:

28/10/17 Astralis (17) vs. SK (19) mrg, 0.75
28/10/17 Astralis (11) vs. SK (16) trn, 1.06
26/10/17 Astralis (16) vs. North (8) mrg, 0.95
26/10/17 Astralis (16) vs. North (11) trn, 1.88
21/7/17 Astralis (16) vs. SK (6) ovp, 2.06
21/7/17 Astralis (16) vs. SK (12) cch, 1.29

Det giver en gennemsnitlig rating på 1.33, hvilket er langt over hans HLTV rating på 1.16. Noget tyder i stedet på at han virkelig overperformer mod top contenders.

Jeg synes ikke det er sobert at du hentyder at jeg skal smøre min numse i salve og hænge mig selv.
#45(Med 6 svar)
30. oktober 2017 kl. 01:37
RomanEmpire
Jeg forstår ikke at du giver stats så meget vægt. Der er et ordsprog der hedder: "Statistikker er ligesom et skørt, de viser meget, men ikke det hele"

Hvis du ikke decideret selv ser kampen. Så kan du ikke se om device har fået 10 exit kills, eller de plays han har lavet har været vanvittige game changing plays.

Lidt ligesom i fodbold. Hvad betyder det at et hold eller en spiller scorer 5 mål, hvis de er bagud 0-10?

Jeg forstår slet ikke at du vil have snakken over på device's gennemsnitsstats, de har altid været gode, og det har jeg jo aldrig sagt de ikke var. Så hvorfor skal vi debatere noget indlysende.

>Jeg synes ikke det er sobert at du hentyder at jeg skal smøre min numse i salve og hænge mig selv.

Det er banter og røg. Fordi jeg har vurderet at du har været butthurt i en eller anden tråd, eller vist opportunistisk adfærd imod mig herinde.

Tror du seriøst at jeg vil have du skal hænge dig selv? Lad nu vær med at tage SJW-ruten og spil et offer. Vi gider sgu ikke gå på æggeskaller i et spil hvor der er så meget banter og røg. Tag det som en mand.
#47(Med 5 svar)
30. oktober 2017 kl. 01:52
MarX
Jeg bruger statistikken fordi det er det meste objektive argumentationsgrundlag. HLTVs 2.0 rating indkapsler jo netop de forskellige måder spillerne bidrager i kampene og ikke kun kills.

Jeg agerer da netop som en mand, i stedet for alt det mudderkastning.
#48(Med 4 svar)
30. oktober 2017 kl. 01:58
RomanEmpire
At sidde og påstå jeg direkte opfordre andre til selvmord, er ikke at tage det som en mand. Det er ganske normal snak imellem mænd. "Hop i havnen, hæng dig selv, sut dig selv, hold nu kæft" - Jeg kender da ingen folk i CS der sidder og tuder over at de ting bliver sagt, eller i fodbold, eller ishockey.

Ja og hvad relevans har din statistik? Det er jo konteksten der betyder noget.

Men du tror seriøst at jeg opfordre dig til at tage dit eget liv? Jeg er sgu målløs. Det er fanme søgt det er.
#49(Med 3 svar)
30. oktober 2017 kl. 02:22
MarX
Uanset om Device får langt flere exit kills end hans top5 modstandere, beviser statistikken stadig at han performer fint mod top contenders. De samme variabler gør sig gældende for de andre spillers ratings.
#50(Med 2 svar)
30. oktober 2017 kl. 02:24
RomanEmpire
Nej en statestik viser ikke at din performance er god, og jeg har forklaret hvorfor.

Det er netop folk med den mentalitet der fuldstændigt misforstår spillet. Folk der baiter andre og tager lette frags. Ja, din score er bedre end de andres. Men du performer ikke bedre end f.eks taco eller apex som er entry.

Det er lígesom at sige en forsvarsspiller performer dårligere end en angriber, fordi han ikke score ligeså mange mål.
#51(Med 1 svar)
30. oktober 2017 kl. 02:41
MarX
Ja, det er klart at Device skal sammenlignes med spillere der spiller samme rolle.

I forhold til din statement om at "device ikke kan performe mod folk på hans eget niveau eller bedre" er det jo heldigvis så nemt at hans rating mod top contenders bo3 kampe bare skal sammenlignes med hans gennemsnitlige rating. Her ses det altså tydeligt at han rent faktisk performer bedre mod top contenders end generalt. Dermed kan din påstand statistisk set falsificeret.
#52(Med 0 svar)
30. oktober 2017 kl. 02:54
RomanEmpire
Du påstår at device i gennemsnit performer på samme niveau imod SK, FaZe, og G2. Som han gør imod alle andre hold? Det er jo direkte løgn. Du skulle begynde at se kampene, fremfor at kigge på ligegyldige tal.

Device og Astralis er det eneste af de hold som har haft et choking problem. Hvor specielt device dykker voldsomt. Som du så i kampen imod G2 i gruppespillet da det virkeligt gjaldt. Han skyder mange, og taber alligevel kampen imod G2 om en tredjeplads. Hvilket igen underbygger min pointe at han for det meste kun spiller fint når der ikke er pres på. Om de blev nummer 3 eller 4 er totalt ligegyldigt i sidste ende. Så der var intet pres på. Det handlede kun om overfladiske ting som håneretten. Who the fuck cares.
#46(Med 0 svar)
30. oktober 2017 kl. 01:39
MarX
...
#18(Med 2 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:50
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Slap af nu af med det fis. Han spillede godt om en 3. plads og 385.000 kr.
#41(Med 1 svar)
29. oktober 2017 kl. 20:24
razni
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
De vandt ik tredje plads
#42(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 21:13
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det skriver jeg heller ikke.
#3(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:47
razni
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
1 runde som ct på inf. Hold da op
#5(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 13:48
e1z
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ren tilt at de bare ikke kan lukke deres kampe.. men device var fandeme varm idaw
#14(Med 8 svar)
29. oktober 2017 kl. 14:32
Messias
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Måske de skal skifte sportspsykolog?
#21(Med 7 svar)
29. oktober 2017 kl. 15:11
RomanEmpire
De burde nærmere hyre styg militær mand, de mangler killerinstinkt på det hold der. De er små søde psykolog samtaler med kvindelige psykologer, og zonic der kan give en krammer, også sige at alt nok skal blive okay, er sgu ikke vejen frem.

De uploader sågar video'er med hvor de tuder efter de taber turneringer. Der er sgu lidt for meget estrogen på det hold. Nærmest ingen fanden i voldskhed udover dupreeh.
#25(Med 6 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:55
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Men dupreeh græder jo mest og tilter ofte max på playercam? :-)
#28(Med 5 svar)
29. oktober 2017 kl. 17:57
RomanEmpire
Du vil have jeg skal holde kæft og skride fra siden. Men alligevel stiller du mig spørgsmål, og invitere mig til mere aktivitet via et svar.

Er du sikker på din strategi er helt gennemtænkt? Det du siger stemmer ikke overens med det du gør.
#30(Med 4 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:00
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du svarede, men blot som du plejer. Jeg blev ikke klogere. :-)

Jeg inviterede dig til at gøre, som du bad #16 om. Men du bestemmer vel? ;)
#31(Med 3 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:00
RomanEmpire
Jeg reagere nemligt på din første besked, hvor du skriver jeg skal holde kæft og holde fra mig siden, men alligevel stiller du mig spørgsmål i andre tråde og invitere til ikke at holde kæft og blive på siden.

Du kan ikke se der er et eller andet der ikke hænger sammen der?
#34(Med 2 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:03
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Nop. De to samtaler har intet med hinanden at gøre. Svar mig på #25 eller hold kaje. :-)
#35(Med 1 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:05
RomanEmpire
Du synes jeg skal holde min kæft og forlade hele dust2.dk. Men det gælder altså kun den ene tråd, for så passer det med at du ikke er dobbeltmoralsk i den her tråd?

media.giphy.com/media/XreQmk7ETCak0/giphy.gif
#37(Med 0 svar)
29. oktober 2017 kl. 18:06
Kasper
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
#27.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.