LPSP.GG vinder eOddset Masters #15
Finalen i denne omgang af eOddset Masters #15 stod mellem LPSP.GG og GoldenGitte. Her var det LPSP.GG, som løb med sejren om de 10.000 kroner.
De to hold startede ud på Overpass, hvilken var GoldenGittes mappick. Det var dog LPSP.GG mandskabet, der kom flyvende fra start. De hev hele 12 runder hjem inden pausen og kunne derfor gå til pause foran stort. GoldenGitte kom aldrig rigtig tilbage i opgøret og de måtte se sig slået 16-8 på eget mappick.
LPSP.GG havde valgt Cobble som andet map. Her kom NaToSaphiX og co. igen bedst fra start og de kunne derfor hurtigt bringe sig foran. De kunne derfor igen kunne gå til pause foran og de var et skridt tættere på førstepladsen. Efter pausen fortsatte LPSP.GG det flotte spil og Basso og co. kom aldrig ind i opgøret. LPSP.GG lukkede derfor andet map 16-10.
LPSP | K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 2.0 |
---|---|---|---|---|---|
Niels Christian 'NaToSaphiX' Sillassen | 54 - 17 | +37 | 92.9 | 92.0% | 1.77 |
Jonas 'netrick' Wenzelsen | 37 - 25 | +12 | 82.3 | 80.0% | 1.32 |
Martin 'PERCY' Wessel | 37 - 30 | +7 | 82.7 | 74.0% | 1.30 |
Danni 'smF' Dyg | 37 - 32 | +5 | 77.4 | 82.0% | 1.19 |
Christian 'rezex' Bjerregaard | 27 - 31 | -4 | 74.6 | 70.0% | 1.06 |
GoldenGitte | K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 2.0 |
---|---|---|---|---|---|
Sebastian 'Basso' Aagaard | 39 - 38 | +1 | 86.7 | 66.0% | 1.07 |
René 'TeSeS' Madsen | 35 - 36 | -1 | 80.7 | 60.0% | 1.05 |
Sebastian 'larsen' Larsen | 23 - 39 | -16 | 49.1 | 58.0% | 0.65 |
Thomas 'haste' Dyrensborg | 18 - 40 | -22 | 48.4 | 54.0% | 0.56 |
Kevin 'KS' Svenningsen | 20 - 39 | -19 | 50.1 | 54.0% | 0.55 |
Stillingen til denne eOddset Masters #15 blev derfor som følgende:
1. LPSP.GG (PERCY, smF, netrick, rezex, NaToSaphiX) - 10.000 kroner
2. GoldenGitte (haste, KS, larsen, Basso, TeSeS)
3.-4. Ambush (s0mmer, Sjuush, LATINOBOMBEN, quiNz, KaDaZ)
3.-4. Fragsters (stavn, dragoNfly, torben, fr0slev, refrezh)
5.-6. Main Street (wusung, b0ychild, Vazor, siNde, thamlike)
5.-6. Odense (blaq, dfen, røj, kwezz, Jialocin)
7.-8. Demise (BERRY, alexsomfan, rtA, HooXi, raalz)
7.-8. Serenic (birdfromsky, zyp, kiR, t0mmyy, mixxed)
hackers
Ærlig snak så fragsters hvis i nogensinde vil gøre jer forhåbning om noget som helst så bør i snarest kigge indad og finde jeres problemer. Ellers bare indse i er et top 10 hold ligesom alle andre. Tsk tsk
Undskyld mig men vil de det her eller ej? Stik mig chancen nu eller førhen i 1.6 og jeg spiller +120timer
Føler altid du er super arrogant. Kan du ikke bare købe en computer og komme i gang med at flække igen?
Motivationen må da være der, når nu sidder og rakker ned på mange hold og spillere der prøver at udvikle sig. Du kunne også blive coach i stedet med alt den viden du har.
Ind på DM og flækflækm8
Det jeg prøver at sige er blot at hold som fragsters tricked etc ganske enkelt må ligge mere tid i det. De drømmer vel forhåbentligt ikke blot om at være top nobody og rigtig opnå en skid?
Så giver dig ret
Bh Nicklas
Hvis det hele skulle være så nemt forstår jeg ikke hvorfor du ikke vil bruge tiden til at få (hvad mange gamere/tidligere gamere) drømmejobbet :)
Problemet er jeg er 26 og er i gang med at skrive speciale og har en kæreste der kræver lidt opmærksomhed i ny og næ.
Nu sagde hunden at alle top5 hold i Danmark er fuldtids professionelle, det er trods alt svært at hamle op med i forhold til det før nævnte :)
Men i kan have i jeres bagtanke, at alle top5 hold i Danmark er fuldtidsspillere, så hvis i er så gode - så kom dog igang :-)
Tør give det en chance er måske meget sagt - Mange af dem fra 1,6 står midt i lang uddannelse osv.
f.eks. Fragsters synes jeg spillere mere aim basseret cs nu, hvor de med Bubski var et mere homogent hold.
Jeg tror ikke Fragsters har ændret deres spillestil specielt meget. Bubber er en komplet spiller som tilbyder rigtig meget kommunikationsmæssigt, og det er måske det de mangler nu.
Jeg har spillet med rigtig mange spillere, som ikke har kunne tåle kritik fra deres coaches - der stopper udviklingen og samarbejdet bare.
Jeg står selv med en masse forskellige uddannelser inden for personlig træning, kost og ernæring osv. Jeg ville da ønske jeg ville kunne få brugt de kompetencer på et seriøst/struktureret plan indenfor esport.
Vi ser helt op på øverste hylde, at tophold peaker fra tid til anden i deres spil, men også at de har svært ved vedholdende at spille på den måde. Udviklingen er en del af det, men udsvingene sker ofte også fra turnering til turnering, særligt FaZe spiller ufattelig ustabilt i forhold til deres materiale, fordi de har valgt at spille udfra spillernes individuelle kvaliteter og knapt så meget holdets samlede styrker. FaZe er ikke alene, men er suverænt det bedste eksempel på den manglende kontinuitet, når man ser på spillermaterialet. Det gør at jeg mener, at vi taktisk ikke er på det højeste niveau igennem tiderne.
Der er mange flere analyse programmer, som gør at man hele tiden er opdateret om sine modstandere - det fandtes ikke i 1.6/CSS. Det er næsten uhyggeligt, hvilke data man kan hive ud af samtlige demoer.
Der hvor jeg har mine forbehold er de individuelle beslutninger og den samlede koordinering. Vi tager et af verdens bedste hold og mest sammenspillede igår i Astralis mod Mousesports, og der kommer en endeløs række af individuelle fejl og taktiske fejl. Noget af det var grundet, at mousesports havde gjort deres hjemmearbejde godt, men langt størstedelen af fejlene lå hos Astralis selv.
Gad godt have fat i nogle af de analyseprogrammer, kunne være interessant at se hvor langt det rent faktisk er kommet og hvad det kan bruges til. Det eneste jeg kender til er heat maps, hvilket kan fortælle en del, men der må være så meget mere i forhold til tider, timinger, taktiske valg på bestemte runder (måske at G2 ofte laver A smoke-setup på cache i runde 5 som T eller lignende). Og der er sikkert mere end det.