POWER Challenger #24 aflyses

Opbakningen til POWER Challenger #24 mangler, og derfor aflyser Dust2.dk nu turneringen og går i tænkeboks.

Den 31. oktober var POWER Challenger #24 planlagt til at starte, men pistolen bliver sat i hylsteret igen, for der kommer ikke til at lyde noget startskud.

Der har ganske enkelt ikke været nok opbakning fra top 10 holdene og boblerne, da for få har ønsket eller kunnet stille op i turneringen, der løber over to dage.

Challenger er lavet, for at holdene i den nedre del af top 10, boblerne samt et par enkelte kvalificerede hold kan krydse klinger og slå niveaueforskellen fast, men når turneringen ender ud i en situation, hvor dette ikke længere er tilfældet, ser Dust2.dk ingen grund til at føre den ud i livet.

Om det er stjernenykker, et tætpakket program eller noget helt tredje, der har forårsaget de mange afbud, må være usagt, men Dust2.dk kommer nu til at gå i tænkeboks, hvad vedrørerer grenen om afvikling af turneringer kun for danske hold.

Det betyder også, at JoyBuggy.dk Open #41 bliver aflyst, mens vinderen af JoyBuggy.dk Open #40, PULSIVE, ikke kommer til at spille med i Challengeren alligevel. Det beklager vi selvfølgelig, men turneringer er lavet for holdenes skyld og ikke Dust2.dks egen skyld.

#1(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:08
Kisky
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Feelsbadman for Pulsive.
Så mange finaler, endelig vinder de én og så bliver det aflyst:(
#2(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:11
mupzgxD
Træls folk ikke vil støtte så fedt et koncept
#3(Med 11 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:18
JKN
Pulsive må have adgang til en eller anden kommende turnering så.
#4(Med 10 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:24
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det er klart noget, som vi kommer til at kigge på, men for nu kan vi bare ikke love deltagelse i nogen turnering, når vi ikke ved, hvordan planen ser ud fremadrettet :-)
#6(Med 8 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:28
Woodland
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Aflyser I så også open på søndag?
#7(Med 2 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:29
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
"Det betyder også, at JoyBuggy.dk Open #41 bliver aflyst" :D
#11(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:34
An4K
Woodland har aldrig været den længste pik i saunaen....
#12(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:35
Woodland
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sorry, det der med at læse :)
#40(Med 4 svar)
26. oktober 2018 kl. 15:53
Tomolomo
Klovn, undlad nu at skrive kommentar, hvis du ikke kan fatte at læse en nyhed først.
#47(Med 2 svar)
26. oktober 2018 kl. 18:27
Woodland
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Pas på blodtrykket :)
#48(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 18:40
Tomolomo
Mit blodtryk har det fint, bare træt af fjolser som er spild af ilt!
#50(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 19:04
Woodland
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ha' en fed fredag aften :)
#56(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 21:58
QPR
Er vist dig der er klovnen her. Kan ikke se hvad du hidser dig op over. Karma er en bitch
#8(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:29
JKN
Forståeligt :)
#5(Med 8 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:27
kV--
Fandme skod! Gad godt vide hvad grunden er til folk melder fra.
#10(Med 7 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:35
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Tror umiddelbart det kunne være fordi, at folk gerne vil slå dem der er "bedre" end en selv, istedet for at have alt at tabe medmindre man vinder turneringen. F.eks. Ignite er under unknown, så melder unknown fra ser Ignite, så melder Ignite fra, så melder Ambush fra osv, fordi man SKAL vinde medmindre man vil tabe ansigt. Dette er bare min umiddelbare tanke, top10 holdene får intet ud af at deltage, hvis de taber til et dårligere hold :D
#14(Med 5 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:50
TheKonkel
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Ignite trækker sig ene og alene fordi vi ikke har tiden. Tid til pracc og ting som ESEA adv. og diverse kvals er hvad der trækker på vores kalender.

Tror der er mange som gerne vil deltage i det hele, men der mangler simpelthen små stop som gør at holdene kan udvikle sig..

Men du har ret i at ingen ønsker risikoen for at tabe til "dårligere hold" men det er nu engang nemmere at kæmpe sig op end at blive der.. Det følges hånd i hånd, og med formatet der har været gør det det ikke nemmere at holde sin plads..
#31(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:39
kV--
Kan sagtens følge det, der er mange ting som skal spilles hele tiden og træningen skal holdes ved lige.
Men håber da at dust2 forsætter med konceptet, måske justere det en lille smule som nogle foreslår længere nede tage flere hold ind i masteren også lade challengeren være for top 10-20 stykker :)
#41(Med 3 svar)
26. oktober 2018 kl. 15:54
Tomolomo
Forstår ikke hvorfor Ignite har valgt esportligaen i prioritering. Det giver ingen mening.
#44(Med 2 svar)
26. oktober 2018 kl. 16:13
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Hvorfor ikke? En betalt tur til Taiwan er da en fed præmie? Der er mere prestige i C4 fordi man umiddelbart møder flere ligeværdige hold, men præmien har ikke været ændret i 5 sæsoner.
#45(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 16:15
Tomolomo
Prestige er bare lig nul. Alle kan da bare tage en tur til Taiwan, hvis de har lyst. Der er ikke nogen penge på højkant og man ryger ikke op på hltv osv.
#46(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 16:18
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Gør du heller ikke i C4 ligaen? Jeg var med i første sæson og fik at vide de 1-2 første sæsoner var “prøve”, men så skulle den højst sandsynligt nok komme på HLTV, men dette er ikke sket endnu, ej heller er første plads præmien steget.
#38(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 15:14
ZCDK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Vi har også et socialt liv der skal passes, og en af vores spillere har meldt en dato ud for flere måneder siden, og den kolliderer med anden dagen. Ikke at vi skal forsvare hvorfor vi melder fra, men nu er det out there... :)
#9(Med 3 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:33
FreddyG
Kunne man ikke lave en anden dust2 turnering denne måned så? :D
#13(Med 2 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:42
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg foreslår klart en 4v4 gungame turnering!
#15(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 09:55
FreddyG
Tænker måske bare noget lingene noget af det der er blevet holdt før, over faceit :D
#16(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 10:02
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jamen så har jeg jo ingen chance for at vinde :(
#17(Med 2 svar)
26. oktober 2018 kl. 10:04
M0dEx
Vi vil have fightclub tilbage ! :) Måske med en masse top 10-20 hold. Savner turneringerne fra 2016/17:)
#18(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 10:08
lauritzz
Fightclub er fedt!
#20(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 11:02
Dance
Guld Sæsonkort Sæson 15
+1 på den!
#19(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 10:31
casle
Dansktoppen
Major deltager
Gaimin Gladiators
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg håber ikke det bliver et stop for dust2’s afholdelse af turneringer for danske hold, det ville være et kæmpe tab, omvendt forstår jeg godt når holdene som det gavner ikke bakker op, at man genovervejer det. Vi er selvfølgelig ærgerlige over vi ikke får muligheden for at bevise os, men heldigvis er der andre turneringer og forhåbenligt også flere dust2 turneringer i fremtiden.
#21(Med 3 svar)
26. oktober 2018 kl. 11:31
trumme
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
King of the hill koncept! gogo!
#22(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 11:38
pkn
Vinder af Kongen af Danmark
Har vi spurgt om flere gange, trust me
#23(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 11:46
pkn
Vinder af Kongen af Danmark
ping nato, notan, rezex og martinwk!

OG PING MARTIN! :)
#26(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 13:15
martiNwk
Vinder af Kongen af Danmark
Stemmer helt klart for noget kongen af Danmark
#24(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 13:02
Trixitlol
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Synes klart det værner om at den danske top 10 er stærkere end nogensinde før - og kampen om top 10 er sværere og sværere.

Måske man skulle gøre sig overvejelser om at Challenger egner sig bedre til top 10-20 hold og gøre final four til top 8-12 hold, og måske endda lave et yderligere step til turneringen. For hvis holdene i top 10 ikke kan vinde points til deres ranking, og pengene heller ikke er et tilstrækkelig stort nok trækplaster, så må man ser på alternativer. Klart et større projekt, hvis det skulle blive en realitet!

King of the Hill koncept lyder også nice.
#28(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 13:50
Divi
Fan af det her indæg.
Syntes faktisk Challenger har ligeså stille få et over til at blive med lavere rangere hold med tiden. Ikke fordi holdene er dårligere, men nok fordi det danske niveau er generalt forhøjet siden Challenger først startede på.
#25(Med 12 svar)
26. oktober 2018 kl. 13:07
siNde
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Man burde lave en kryds turnering. DK Challenger/open og EU Challenger/open. Hæve præmien (ville måske kunne lade sig gøre da der ville være interesse for turneringen uden for DK's grænser = flere seere og andre sponsorer)
2 hold kvaller fra hver Open, og kæmper mod 4/6 andre inviterede. Præcis som det foregår nu. Yderligere 4 kvaller til Masters fra hver af de 2 turneringer, så i alt 8 hold (4 fra DK og 4 fra EU) i 2 grupper af 4 med 2 fra hver "region".
Det kunne være der var mere incitament for de enkelte hold på den måde, da der muligvis ville være større konkurrence fra "bedre" hold.
#27(Med 3 svar)
26. oktober 2018 kl. 13:47
Divi
Omend jeg er altid er fortaler for turneringer med gode hold og lærerige modstander, så det jo bare ikke dansk mere, som dust2.dk netop har som nøglepunkt. Men mon ikke de tager det med i de fremtidige overvejelser. 😃
#29(Med 2 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:27
siNde
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Problemstilling er vel her: Ikke flere turneringer da der ikke er opbakning til det - eller at gøre noget andet for at det igen bliver relevant og interessant for holdene at deltage.
Der ville stadig være det danske aspekt og konkurrence indbyrdes frem til finalerne. Så holdene ville stadig kæmpe mod hinanden for at blive bedst of the rest i DK. Oven i det ville de få mulighed for at slå igennem mod EU hold.
#32(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:43
Divi
Det er selvfølgelig lidt af en problemstilling. Personligt ser jeg mig enig med Trixit i #24, hvor det jo ikke er så interessant for nogen af de lavere top10 hold længere.
Man burde måske indse at prestigen og præmien i Challenger bare ikke rækker til hvad det danske niveau er nået til pg udviklet sig op til, efter over de sidste 2 år (plus det løse) som Challenger har kørt over.
Om det så betyder at udvide hvem man invitere eller større præmie, kan jeg dog ikke lige gennemskue.. xD
#36(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:54
siNde
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Men er det så hvad Dust2 ønsker? Er det hvad de skal ud at sige til sponsorere? Kan det løbe rundt med casters etc. hvis sponsorere trækker sig eller smider mindre i puljen? Er det attraktivt nok i det hele taget? Hm. Jeg kunne godt have mine tvivl. Selvom løsningen helt generelt for scenen er god.
#42(Med 7 svar)
26. oktober 2018 kl. 16:01
Tomolomo
Nej nej, stop nu. Sponsorerne er garanteret ved at miste interesseren fordi flere hold skifter konstant og den uprofessionelle subtop af amatørspillerne som du selv er iblandt er ikke interessant nok for andre end de folk som keder sig med mm og vil slå tid ihjel. Dust2 gør et hammer fint arbejde, men nogen ting er en tabt sag og Danmark er bare ikke stor nok.
#52(Med 6 svar)
26. oktober 2018 kl. 20:19
siNde
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Som altid er du yderst fornuftig i din argumentering og formulering. Nogen ting ændre sig aldrig.
Det du skriver er bare ikke rigtigt. Sponsorerne er der, og er villige. Hvordan skal de ellers få vist sig frem til de danske esports udøvere, hvis ikke gennem dust2 lign. tiltag? Her til tror jeg de er bedøvende ligeglade med om amatør spillere, som mig selv, skifter hold. Eksponeringen til den generelle seer vil jo stadig være der.
Og til argumenteringen af at DK ikke er stor nok (går ud fra du tænker på sponsorere her, ellers ved jeg ikke hvad du mener med det), så kommer jeg lige præcis med en løsning på det problem.
#60(Med 5 svar)
26. oktober 2018 kl. 23:35
Tomolomo
Et par af mine gamle uni venner og mig har lige præcis diskuteret det. Ustabiliteten og det uprofessionelt engagement som spillerne viser er grunden til at jeg fortsat hellere vil ligge firmaets penge i andre sportsgrene. De ejer også ejet firma og kommer ikke til at ligge en krone i CS før det ændrer sig. Så jo det er rigtigt. Kom igen skalde per. Et niveau højere kunne vi dog godt overveje. Som Fragsters f.eks.
#62(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 23:39
siNde
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Okay der fik du mig. Du har ret. Det ene firma dig og dine uni venner har snakket om står nemlig ene og alene med sponsoraftaler indenfor dansk cs. Damn, jeg bøjer mig i støvet for din visdom. Igen viser du bare uni niveau, og vi andre plebs kan ikke andet end at grave os ned.
#63(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 00:12
Tomolomo
Tak, tja sådan er pøblen jo. Go' aften :*
#64(Med 2 svar)
27. oktober 2018 kl. 00:22
Divi
Eneste jeg tog fra den kommentar var, at i bare ikke er ildsjæle.
#65(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 00:28
Tomolomo
?
#66(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 00:48
Tomolomo
Noget du vil forklare? Eller skal jeg bare gætte?
#30(Med 15 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:38
tmL
Guld Sæsonkort Sæson 15
Ambush deltager ikke fordi jeg skal nogle irl ting.
Jeg ved ikke helt med de andre hold, men jeg synes det virker lidt halv barnligt at gå i "tænkeboks" bare fordi det ikke lige lykkedes at samle hold nok 1 enkelt gang. Det har trods alt kørt derudaf i lang tid nu. Så måske det er en kombination af uheld samt at prestigen i at vinde en Challenger ikke rigtig er eksisterende for de hold som som ligger i top10 og evt dem der ligger lige uden for.
But idk. Synes godt lige man kan chill og så hvis man føler sig fornærmet fordi folk ikke kan/vil deltage i ens turneringer så har der aldrig skadet nogen at spørge hvorfor de ikke kan/vil deltage.
Just a thought
#33(Med 14 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:41
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der er ingen som føler sig fornærmet. Masters døde fordi holdene ikke gad, vi ser samme tendens nu, og så er det jo værd at overveje, om man bør lægge kræfterne andetsteds, for det koster trods alt en del penge og ressourcerne at afholde sådan en turnering.
#34(Med 13 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:45
tmL
Guld Sæsonkort Sæson 15
Er det ikke første gang i meget lang tid at i har måttet aflyse en turnering grundet manglende hold?
#35(Med 12 svar)
26. oktober 2018 kl. 14:50
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Men det er ikke første gang flere hold siger nej fordi de ikke gider. En aflysning er en kulmination, pilen har peget den vej, og det må vi jo så arbejde ud fra.

Vi kan jo som udgangspunkt altid finde nok hold ved bare at gå længere ned af listen.
#37(Med 2 svar)
26. oktober 2018 kl. 15:01
birdfromsky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg tror på ideen med at afholde en lidt større turnering hver 2. måned ville være et kæmpe plus. Det er simpelthen så mega svært at få det smidt ind i ens skema hver måned (det har dog lykkedes os med lidt held), men hvis challenger skulle spilles, så ville vi ikke have en pracc dag i 13 dage pga. så mange store kvallifiktioner/esea/fragbite.

Ting som final four, showdown, fightclub hvor man måske kan få 16 hold med (2 fra hver open), 12 invites og en præmiepulje på 10000kr eller mere, tror jeg vil gøre at flere hold vil have fokus på dette.
Ser man på de turneringer der har været succes med, er holdene i midt/bunden af top 10 har følt der nok value til at deltage, som gør at alle andre hold følger trop.
Synes dog at pengefordelingen til finalfour sejlede fuldt ud, burde have været 15k/5k, 12.5k/7.5k eller noget lignende. 2500 er de hold der var med nok mere eller mindre ligeglade med.
Dette er selvfølgelig blot mine tanker, men tror virkelig på, at lidt større turnering (hvor vi har set succes som sagt), vil gavne os alle på stort set alle punkter, som deltagelse, seere, sponsorer osv.
#39(Med 1 svar)
26. oktober 2018 kl. 15:33
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det er også nogle ganske fine ideer, og andre er også kommet med gode ideer. Hvorvidt de kan føres ud i livet, må vi jo se på, men kan jo ikke bare nødvendigvis sige "nu holder vi kun turneringen hver anden måned, men dig køre sponsor, du fortsætter med at betale det samme" :D

Men det er jo nu vi kan diskutere det hele. Måske er markedet bare så mættet, at danske turneringer uden 30k+ præmiepuljer ikke har sin gang? Måske er nøglen HLTV-kampe? Måske er det bare en uheldig tendens? Måske skal konceptet bare nytænkes med kampe løbende? Måske er vores tid som turneringsarrangør gone? Jeg ved det ikke, og det er jo derfor vi skal sætte os ned og få kortlagt tingene og komme frem til en løsning :P
#43(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 16:02
Tomolomo
Markedet er mættet, det er mit bud.
#55(Med 8 svar)
26. oktober 2018 kl. 21:16
tmL
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jamen er det noget du/i ved med sikkerhed ? Altså at hold decideret ikke gider deltage. For hvis det bare er fordi det er svært at lukke 2/3 på en uge pga en turnering, så er det noget andet jo. Vi har f.eks. været røv presset på det seneste i forhold til officielle kampe, med cevo da vi stadig spillede det, samt esea, fragleague, kvals + at vi gerne vil pracce også. Så fylder 2-3 dage bare helt vildt i et program, så jeg tror altså ikke det er interessen, men derimod formatet der skal revurderes. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.
#57(Med 7 svar)
26. oktober 2018 kl. 22:00
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ja, det ved vi, om man så prioriterer andre ting over eller ikke gider, kald det hvad du vil, det er i bund og grund det samme.

Men det er jo netop sådan noget som format vi nu kan revurdere, så forstår ikke, hvorfor du bliver så ramt.
#58(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 22:06
haste
Vinder af Dust2 Masters
Vinder af Dust2 Final Four
Jeres prize pool er også faldet efterhånden. Hvis jeres turnering falder, så burde holdene vel også blive dårligere og dårligere?
Personligt synes jeg ekstremt godt om jeres 10k turneringer, hvorimod de 5k turneringer er overflødige sammenlignet med egen prac, når man ser på at der af og til har været fjernet hltv kampe i challengeren, samt at man er det hold som forventes at vinde.
Du går ind til en turnering "kun" for at vinde 5k, og med en masse at tabe pga dust2 listen er sat op som den er, desværre.
Desuden er vi et forholdsvist nyt hold, så vi har decideret brug for prac.
#59(Med 5 svar)
26. oktober 2018 kl. 23:04
tmL
Guld Sæsonkort Sæson 15
Well den eneste årsag til at vi bliver ramt er fordi jeg simpelthen har planlagt noget andet den dato, og så synes jeg det virkede ret voldsomt med sådan et "udbrud" som i melder. Men det giver vel fin mening hvis i oplever at folk simpelthen ikke gider. Jeg vil da gerne afsløre at inden vi normalt siger ja tak til at spille turneringen, så er det ligesom haste nævner ikke altid worth når det "kun" er 5k der er på banen, det appellere i min optik mere til de hold som spille opens eller uden for top10en. En af de eneste årsager til at vi har spillet den er af den simple årsag som haste så fint beskriver pga hvordan top10 listen er sat op og hvordan der bliver givet point. Jeres nye tiltag med bla final four samt de andre "større" turneringer er jeg dog helt vild med fordi det er noget "større" og derfor mere attraktivt :)
#68(Med 4 svar)
27. oktober 2018 kl. 08:46
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Men hvis det ikke er worth at spille, så er det vel heller ikke worth at afholde?
#69(Med 1 svar)
27. oktober 2018 kl. 09:14
vorborg
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
At det ikke er worth for top10 hold at spille, betyder ikke at det ikke er worth for lavere rangerede hold.
Om det så er værd for jer at afholde hvis top10 hold ikke er med, det kan kun i og sponsorerne afgøre.
#70(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 09:20
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Præcis
#75(Med 1 svar)
27. oktober 2018 kl. 12:48
tmL
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jo, jeg synes det er worth at holde. Der skal bare gøres noget mere ud af det, det skal være mere attraktivt. Enten større prizepool, garanterede hltv kampe eller noget i den dur. Jeg forventer uden tvivl at blive rykket ud af top10 næste måned fordi vi ikke kunne spille Challengeren og forsvarer vores position, men eftersom den er aflyst bliver det lidt interessant om vi får lov at blive eller om flames eller jmc skubber os ud. For lad os være ærlige, pointene bliver ofte givet på baggrund af den månedlige d2 turnering, som nu desværre er aflyst.
#79(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 14:46
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det må du jo snakke med alle dem som stemmer om. Der bliver sendt alle relevante resultater til dem, og jeg kan ikke svare for dem.
#49(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 18:40
anakin
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Personlig savner jeg udvikling i ligaen. Det har været det samme over mange sæsoner, og BO1 kampe er jeg heller ikke særligt fan af.

Hos ImmuNe må vi også sande at kalenderen er fyldt op, og C4 kampene blev mere forberedelse til vores andre kampe.
HLTV kampe tror jeg også vil gøre det LANGT mere attraktivt - jeg forstår umiddelbart heller ikke hvorfor det ikke er det allerede.
#53(Med 7 svar)
26. oktober 2018 kl. 20:28
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
HLTV kampe på C4 og Challenger :) - Det er trodsalt den eneste grund til at CPH Games stadig sælger billetter i 2018, wink wink
#54(Med 6 svar)
26. oktober 2018 kl. 20:30
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Måske er top 15 liste også på tide netop nu, flere pladser at kæmpe om - niveauet er så højt, at det ikke bør miste sin prestige og alt andet lige vil incitamentet til at spille jeres turneringer være højere
#67(Med 3 svar)
27. oktober 2018 kl. 01:18
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Kunne ikke være mere enig.

Top15 og HLTV på Challenger og C4.
Så vil det være attraktivt at spille både C4 samt Challenger fordi det også kan give point og fremgang på verdensranglisten - som dermed kan give invites til alle de her små HLTV turneringer.
#72(Med 2 svar)
27. oktober 2018 kl. 11:28
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu er C4 og Challenger reelt set ikke bare stort nok til at komme på HLTV. Se på telenorligaen fra Norge, den er helle ikke på HLTV, hvor de bedste hold fra Norge er med.
#73(Med 1 svar)
27. oktober 2018 kl. 11:56
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Men hvorfor er det ikke det?
Challenger er hhv. Bobler og top10 i DK.
Hvis Copenhagen games kan få alle kampe på HLTV, så burde det vel også kunne lade sig gøre med C4 og Challenger imo
#74(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 12:05
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Copenhagen Games har ligesom CBE hold med i kvallen som Alternate, PACT, aAa agtige hold, det har C4 eller Challenger ikke.

Der er flere turneringer der ikke er på HLTV. CEVO øverste division har kun playoff kampe på HLTV (ligesom ESEA Advanced), telenorligaen og sikkert også mange andre. Der kan C4 og Challenger desværre ikke være med rent niveaumæssigt.
#76(Med 1 svar)
27. oktober 2018 kl. 12:59
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Uenig med top15. Der er bare langt mere prestige i at spille sig i top10.
#77(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 13:13
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det tror jeg ikke er virkeligheden mere.
#71(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 10:07
SnaL
Som folk nævner, så vægtes Challenger utrolig højt på jeres top 10 liste. Desværre, men sådan er det nu engang. Så forstår godt dem som er "favoritter" lader vær med at deltage for skulle de tabe så ryger de også ned på listen. Men som flere også nævner, så virker det jo bare lidt til det hele køre i ring nu uden den store udvikling. Hypen er ihvertifal død i forhold til at Tricked og Fragsters var med i tidernes morgen.
#78(Med 1 svar)
27. oktober 2018 kl. 14:14
fakeZ
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hvorfor ikke bare invite nogle af de hold udenfor top10 som alligevel har vundet open gentagene gange osv? hold som spiller i diverse dust2 ligaer, eller waoo liga? hold som: atlando, pulsive, brutalis, eastern wizards, KPG? :D er selvfølgelig klar over, at niveauet ville falde, dog ville man have gang i turneringerne? :D
#80(Med 0 svar)
27. oktober 2018 kl. 17:06
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
+1
Også bare kalde den fightClub istedet fx. Eller noget helt tredje .
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.