device skal i ilden igen mod Anonymo, men det vides endnu ikke hvornår.

Flashpoint slår fast: Kampen mellem NIP og Anonymo skal spilles om*

Som følge af Flashpoints beslutning er kampen mellem NIP og Hyenas derfor aflyst.

Tidligere på aftenen meldte Anonymo ud, at de bliver presset af NIP og Flashpoint til at spille kampen om. Det har nu fået den konsekvens, at aftenens kamp mellem NIP og HYENAS er blevet aflyst.

I en officiel udmelding har Flashpoint for kort tid siden bekræftet, at kampen mellem NIP og Anonymo skal spilles om.

Dette skyldes, at Flashpoint efterfølgende har kigget på det tekniske vedrørende kampen, og derfor nu anerkender, at fejlen ikke var på NIPs side. Derfor har Flashpoint nu konkluderet, at NIPs klage var med god grund, hvorfor kampen nu skal spilles om.

I udtalelsen skriver Flashpoint desuden, at NIP har givet Anonymo valget mellem at spille kampen som Bo3 eller blot det sidste map. Det er dog endnu uvist, om det er hele kampen, der skal spilles om. Dette er op til Anonymo.

Derfor er aftenens kamp mellem NIP og HYENAS aflyst. Kampen mellem HYENAS og taberen af aftenens opgør er desuden blevet flyttet til den 18. maj på et endnu ukendt tidspunkt.

Opdateret:

Oprindeligt skulle kampen være spillet i aften klokken 21:00, men Flashpoint har nu meldt ud, at kampen mellem NIP og Anonymo er blevet udskudt. Det er dog endnu ikke bekræftet, hvornår kampen så skal spilles om. 

#1(Med 6 svar)
16. maj 2021 kl. 20:29
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Håber NiP taber 2-0, for de har ikke fortjent at vinde.
#33(Med 5 svar)
16. maj 2021 kl. 21:28
livit
Synes du de fortjente at spille med 30% loss? Hvor er rimeligheden i det?
#53(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 22:49
RasmusRoev
Hvem siger de gjorde det ?
De 30% loss er vist lige det maximale de ramte. :) Rolig nu.
#63(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 10:34
livit
Om det er 5,10 eller 30% er det ikke lige meget? Det er da hammerende urimeligt. Forestil dig du skal hive en nade frem i en af de ticks der ikke kommer igennem, og der så ikke sker en skid.
#66(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 13:40
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nej det gjorde de ikke, men fortjener Anonymo at skulle spille den kamp igen, når de nu vandt?
#70(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 14:07
livit
Tja, de vandt unfair, selvom det ikke er deres skyld.
Det er en lorte sag uden tvivl, og man kan argumentere for begge dele. Jeg kan virkelig godt forstå NIP ikke vil finde sig i at få den behandling, også når det gælder points til den kommende major, i deres hjemland.
#84(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 17:10
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Forstår godt deres frustrationer, MEN den kamp skal ikke spilles om. FP skulle have givet dem en kompensation, og have fortsat, det andet her er noget bøvl og møg.
#2(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:33
MattShades
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der er sgu pondus bag, når Device brokker sig!
#3(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:35
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Det er fanme pøller beslutning af flashpoint. Det lugter.
#4(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 20:36
DH_JanLund
Det er simpelthen ikke fair. NIP skulle ikke have spillet kampen i første omgang. Man kan sgu ikke spille den, og tabe. Hvorefter man beder om omkamp. Slet ikke når det er NIP net der fucker....
#6(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 20:41
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Læs lige flashpoints tweets, giver dig ret at kunne man postpone til at starte med skulle det gøres, men problemet er at de nu har fundet ud af at det var flashpoints skyld at NIP havde loss. Med det sagt så nej kampen burde ikke spilles om, men forstår godt logikken uanset hvor uenig jeg er med den.
#12(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:45
DH_JanLund
Ahh læste kun den første.
#5(Med 3 svar)
16. maj 2021 kl. 20:37
fragn0ts
Jeg kan have min tvivl om, hvorvidt den samme beslutning var blevet truffet, hvis det var Anonymo, der havde haft problemerne. Uanset hvad synes jeg, beslutningen lugter.
#54(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 22:50
RasmusRoev
Det var aldrig sket :)
NIP ligger et kæmpe pres. For meget.
#65(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 11:37
fragn0ts
Det var det, jeg tænkte. NiP organisationen har den åbenbart den nødvendige pondus til at skubbe sådan en beslutning igennem, selvom det kan virke hovedrystende. Som jeg ser det, vil det være NiP, der står tilbage som tabere uanset udfaldet af kampen - hvis den altså bliver genspillet.
#74(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 14:46
RasmusRoev
Ja, enig i det med NIP.
Men problemet er, det bliver så hurtigt glemt. Folk har glemt det om en uge, og der har NIP nok vundet, og er videre deraf. Det ærgerligt!
#7(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 20:42
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg forstår godt, at NIP prøver, men jeg forstår ikke at Flashpoint ikke undersøger deres servers ordentligt under kampen. Derudover virker det skørt, at der ikke under kampen blev ansøgt om at udskyde kampen.
Det kunne godt lugte af, at NiP presser Flashpoint på anden vis.
#24(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 21:17
Lyck
Der blev ansøgt fra begge hold om udskydelse af kampen, men flashpoint sagde nej.
#51(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:27
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Ikke jf flashpoints statement
#8(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:42
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hahahaha ffs
#9(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:42
mamas
Ej ej ej ej, det er jo pinligt 😂
#10(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:43
PillerPaller
Hvor er det latterligt - håber NIP taber :l
#11(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:45
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
LOL
#13(Med 8 svar)
16. maj 2021 kl. 20:47
KongenBob
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Det er helt absurd, specielt med det statement Anonymo har lavet, hvor de endda tilbød NIP at rykke kampen, til det tekniske var fixet.


Af den årsag, fortjener NIP ikke at vinde, hvis man vælger at spille kampen, for at brokke sig efter og så få en rematch. Det er sgu absurd, uanset hvordan men vender og drejer den.


Dybt uprofessionelt, så jeg hepper sgu med Anonymo i aften, og håber på at de skyder dem ud af serveren Big time. Med den tid der er gået, kan NiP have forberedt sig endnu mere, plus det er en kæmpe tilt faktor for at vinder hold, at en sag skal behandles sådan... Flashpoint sutter sgu Max, og er sgu utroligt skuffet over den mentalitet NiP lægger for dagen..

GoAnonymoGo
#67(Med 7 svar)
17. maj 2021 kl. 13:49
quillax
Dust2 fantasy vinder
Nu står der jo så i flashpoints statement, at ingen af holdene anmodede om en officiel udksydning af kampen? Men man kan da håbe på at NIP spillerne ff'er kampen, tvivler dog på det.
#68(Med 6 svar)
17. maj 2021 kl. 13:59
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
det er jo bare PR.
Hvis begge hold spørger uofficielt (som i, ikke sender en officiel anmodning via mail eller lignende, men bare snakker om det i chatten/discord) om de kan udskyde eller skifte væk fra faceits server, og de bliver skudt ned af admins, så er det klart at de ikke begynder på en official anmodning.
#69(Med 5 svar)
17. maj 2021 kl. 14:06
Hunt
Den er bare svær at hevnise til når FP kan henvise til hvordan tingene i teorien burde gøres efter reglerne..
#75(Med 4 svar)
17. maj 2021 kl. 14:51
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Tjooh, man kan jo godt teknisk set have ret, men i praksis være helt hen i vejret - det er jo ikke unormalt.

Hvis det er sådan man læser situationen, så har NiP vel også bare henvist til reglerne når de beder om en omkamp, og ifølge FP's regelsæt, så skal kampen omspilles. Den beslutning henviser Valve også til.
#76(Med 3 svar)
17. maj 2021 kl. 14:57
Hunt
Der må vel være nogle regler som der kan henvises tilbage til, for det som er sket og sker nu ser jo hverken godt ud for NIP eller FP.

Er ikke uenig i at ting kan være rigtigt i princippet men virke dumme i praksis. Men i sidse ende må man vel følge de regler der er. Især i sådan en her sag.

Synes dog at det ville være 100 gange værre for anynomo at miste deres sejr end at nip skulle spille med lag. Plus det åbner op for om hvad skal så ellers spilles om og hvor går grænsen? Samt hvor længe efter kan noget spilles om.
#78(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 15:13
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Jamen jeg er da enig i, at der er mange gode grunde til hvorfor kampen ikke skal omspilles, jeg kan bare ikke forstå den holdning der hersker om, at det er NiP, som er skurkene.

Det hele falder sku tilbage på faceit og flashpoint.
#79(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 15:17
Hunt
Tror det ligger i hele historien om at NIP tabte og "derfor" ville spille kampen om og har tilbudt at enten spille bo3 eller bo1 samt at anynomo hurtigt trækker offerkortet(helt fair). Det giver bare et forkert billede og den måde der blev skrevet ud på twitter.

Ligemeget hvad nu, så står NIP som skurken ud af til. Det er dem der er det store hold som tabte og ville have kampen spillet om. På hvilken baggrund ser folk jo ikke på. Ligesom at folk læser en overskrift og bliver sure, men ikke har gidet at læse hele artiklen.
#81(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 15:24
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Ja, og det bliver jeg da også frustreret over, når folk gør.

Det er jo faceit/flashpoint der træffer afgørelsen om at kampen skal gå i gang under kompromitterede forhold. Det er faceit/flashpoint, som træffer afgørelsen om at kampen skal spilles om. Det er faceit/flashpoint, der først informerer Anonymo om, at de skal omspille kampen under en time før kampstart, selvom afgørelsen blev truffet dagen inden (ifølge dem selv). Det er faceit/flashpoint, der tilbyder Anonymo at spille enten bo3 eller bo1.

Det er jo for fanden dem, der er turneringsarrangør, det er sku dem, der i sidste ender træffer alle de her valg.
#14(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 20:49
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hold kæft hvor er det pinligt og dårligt for NIP brandet.
Og tbh synes jeg fanme bare Anonymo skulle forfeit.
#15(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 20:49
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ikke siden Liquide (For danskernes vedkommende), har jeg følt vi har haft en "skurk" i CSGO. Det har vi vist nu ;)
#55(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:51
RasmusRoev
Jeg kunne ikke være mere enig!
#16(Med 3 svar)
16. maj 2021 kl. 20:52
WolmiN8ter
LOL! GaD vIdE hVorFoR mAnGe iKkE kAn TagE e-SpOrT sERIøST soM eN riGtIg sPOrt 🤣🤣
#47(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 22:13
Kristja
Det var da en irriterende kommentarer! Fix... Min OCD går amok😅
#56(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 22:51
WolmiN8ter
LEL sorry. Er dog nød til at lade min semi sarkastiske formulering og tegnsætning stå ved magt, taget hele dette cirkus i betragtning 🤡
#60(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 08:39
Kristja
Haha jeg forstår:D
#17(Med 6 svar)
16. maj 2021 kl. 20:57
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ligner en tabersag for NIP og flashpoint.
For fredens skyld må vi håbe nip taber.
#19(Med 3 svar)
16. maj 2021 kl. 21:10
DH_JanLund
Mund ikke de kunne have slået Hyenas i dag, og så var der nok kommet en ny Anonymo kamp. Tror tabet af omdømme bliver dyrer i længden.
#32(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 21:28
livit
Kan godt forstå NiP ikke finder sig i, at skulle spille kampen under de forhold, og derfor klager. Det er jo ikke ligefrem en ubetydelig turnering
#42(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 22:03
DH_JanLund
Så siger man fra efter første map! Men spiller den ikke færdig.
#62(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 10:33
livit
Det forsøgte de jo også, men det ville Flashpoint ikke gå med til.
#21(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 21:14
sL1m3
Tror næsten at det bliver værre hvis NiP vinder...
#48(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:15
MattShades
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det er vel også Martins pointe?
#18(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 21:04
neonthai
Bliver spændende at høre NIPs svar på hvorfor de afviste at udsætte kampen ..og i stedet spille videre på en skod server .. Det bliver nærmest umulig at give en god forklaring på.. Den var vel næppe blevet spillet om hvis NIP havde vundet :-)... Det bliver nok det nye fra nu af spille.. tabe klage over serverne og få en chance mere.... For hvor går grænsen for hvor meget tab man må have på serverne
#31(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:26
livit
Nip ville gerne udskyde - flashpoint nægtede
#20(Med 3 svar)
16. maj 2021 kl. 21:13
Divi
Er vi ikke enige om, at hvis serveren er skrald, så den skrald for alle?
Så hvis de giver skylden på serveren, så er det vel lige dårlige vilkår for alle.

Og er vi så ikke enige om, ligesom i god gammeldags matematik, at det så udligner hinanden?
#23(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 21:17
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det var et problem med NIP’s ISP som gjorde de ikke kunne sende og modtage data packets fra flashpoints servere pga en “sikkerheds indstilling” faceit/Flashpoint havde på deres servers.
#58(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 23:44
donfrankie
Bør man ikke have en backup linje hos en anden ISP ?

Tør da ikke tænke på hvordan det så ser ud hos Astralis hvis NiPs setup er 5 skidt foran ;)
#36(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:46
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Desværre ikke så simpelt, nej.
#22(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 21:17
neonthai
arhh kommer vel an på hvor den står i verden
#26(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:20
ENNEC
De prøvede servere i flere lande inkl. Sverige og der var packet loss på alle
#30(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:26
livit
Prøv at læs nyheden og flashpoint statement
#25(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:19
Kezse
Barnligt
#27(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 21:24
JSs
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Gad vide hvad der ville være sket, hvis NIP havde vundet kampen trods problemerne? Det virker absurd, at de får et “gratis” forsøg på at kvalificere sig videre, for tror næppe der havde været nogen sag, hvis de havde vundet.
Dog synes jeg, at det er Flashpoint der skal klandres for beslutningen om at fortsætte kampen i første omgang og i NIP.
#72(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 14:13
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvad skulle der så være sket? NIP havde jo stadigvæk allerede på første map taget op, at de havde problemer. Jeg tænker de nok havde adresseret problemerne alligevel. Havde holdet som ikke havde fordelen tabt, så kan jeg ikke se hvad der skulle være galt i det.

Det er synd for Anonymo, men når nu der er fremlagt teknisk evidens for, at der var problemer, så er det vel på sin plads at kampen spilles om, når det ene hold har haft et handicap.

Det virker jo heller ikke til at være helt sandt det Anonymo skriver, med at de bliver presset til at spille kampen om.

Men ja, det er ikke en god sag - især når man som tilskuer ikke ved hvad der er op og ned og man kun kan forholde sig til de statements de tre parter kommer med.
#85(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 09:25
JSs
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
NIP havde vel en reel chance for at vinde kampen, trods de spillede med et handicap, ellers havde 3. map ikke endt 19-17. Var OT endt ud til NIP fordel, havde de selvfølgelig ikke klaget og bedt om en omkamp. Derfor mener jeg, at NIP fik en "gratis" chance for at kvalificere videre, til trods for at de spillede med handicappet.
Når det så er sagt, så er jeg fuldstændig enig i at det ikke er NIP der skal klandres i denne sag, da kampen skulle være stoppet da de orienterede admins om problemerne. Derfor er jeg også enig i at kampen skal spilles om, da tekniske forudsætninger for begge hold ikke var ens.
#28(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:24
livit
Skide ærgerligt faceit ikke rykkede kampen, fremfor at tvinge den igennem, særligt når holdene gerne ville have den udskudt.

Jeg forstår godt NiP, og jeg synes rent sportsligt det er mest fair, men det er helt håbløst det kommer så vidt. Faceit skal virkelig tage ved lære her
#29(Med 6 svar)
16. maj 2021 kl. 21:26
DH_JanLund
#37(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 21:47
yolojulie
Jeg tvivler på at de har vundet 16-3 på overpass, hvis det har været i den grad
#44(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 22:04
DH_JanLund
Det virker lidt voldsomt 😂
#45(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:09
yolojulie
I så fald må de jo være kongerne af overpass!
#73(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 14:15
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
De skriver at de havde spikes helt op imod 40% loss, ikke at det var konstant.
Minder mig om dette klip: youtube.com/watch?v=a3M_0ThhFBk
Dengang havde mTw også problemer med loss mod serveren og kigger man på skærmen, så kan det også tydeligt ses.
#82(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 16:52
DH_JanLund
Hold kæft et klasse klip :D
#83(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 16:55
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
😂😂
#34(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:32
zavage
den er ik go Flashpoint. rookie mistakes.
#35(Med 4 svar)
16. maj 2021 kl. 21:35
Madsen
Nogle skriver kampen spilles om i morgen andre skriver i aften nogle der ved hvornår den skal spilles om?
#38(Med 3 svar)
16. maj 2021 kl. 21:53
zE-
UPDATE: After previously stating that the rematch would take place at 21:00 , Flashpoint has announced that the encounter is being rescheduled, with no official date or time set as of yet.
#39(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 21:55
Madsen
Ja det forvirre mig bare lidt

Tjek den blå tekst under billedet på artiklen :)
#41(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 21:58
zE-
Jeg tror de har opdateret på min skærm :D "device skal i ilden igen mod Anonymo, men det vides endnu ikke hvornår."
#46(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:10
Madsen
Ja det er lige blevet opdateret
#40(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 21:57
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Klar tabersag for NIP og Flashpoint her. Når kampen først er afviklet, så er det fandeme svært at annullere resultatet, men okay, også rough at finde ud af på bagkant, at det åbenbart var hos Flashpoint, problemet lå. Men man kan jo ikke lade være med at tænke, at det aldrig var sket den anden vej rundt.
#43(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:04
SEBM1337
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Håber jeg får mine 15K tilbage fra NiPs loss på Nuke 😂 men helt sygt at kampen blev spillet færdig i det hele taget
#49(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:17
Honket
Kan ikke helt lade hver med at tænke på hvad der var sket hvis NiP havde vundet? Havde de så også bet om en omkamp eller fejret sejren og så været hurtigt videre?
#50(Med 1 svar)
16. maj 2021 kl. 22:19
DH_JanLund
Kunne forestille sig at nip lader dem vinde. Så det kunnudstiller flashpoint
#52(Med 0 svar)
16. maj 2021 kl. 22:36
cellar32k
Det bedste udfald for både NIP og flashpoint ville være hvis NiP forfeiter selvom de har fået med hold i klagen. Eneste måde at redde lidt ære fra begge parter
#57(Med 2 svar)
16. maj 2021 kl. 23:18
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Jeg håber ikke at Anonymo bliver tvunget til at spille om, slet ikke når de intet har gjort galt samt vist god sportsmanship over for NiP.

Flashpoint burde undskylde til NiP, Anonymo og csgo-fans for deres elendige beslutninger, deres egne fejl, samt at fortælle at resultatet forbliver.
#64(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 10:35
livit
Det er en lorte situation - men det er da heller ikke rimeligt at NiP ikke får en fair chance, når fejlen ligger hos Flashpoint, og flashpoint tvinger kampen igennem fremfor at udskyde den?
#77(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 15:06
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Selvfølgelig er det ikke rimeligt for NiP, men man kan ikke rette en fejl med en ny fejl.
Eller som man siger på engelsk "two wrongs don't make a right".
#59(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 03:24
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Der er sgu nogle pr folk fra flashpoint/faceit der skal have en lønforhøjelse, når man læser hvor mange der synes det er NiP der er skurken her...
#61(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 09:06
10_Gr0n
Jeg synes sgu det er fair. Selv første map, som de tæver dem på, tilbød de sgu at postpone kampen, grundet loss problemer. Og det viser, for mig, at det ikke er bullshit.
#71(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 14:11
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Man kan også sige at når den tekniske dokumentation for, at der var problemer er på plads, så er der vel ikke så meget at gøre.

Det er surt for Anonymo, men NIP er vel i sin gode ret, når forudsætningerne ikke er i orden og det er arrangørens skyld. Pisse ærgerligt, men jeg synes sgu det er fint. Især når de allerede har rejst flaget på første map.
#80(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 15:18
10_Gr0n
Præcis. Det var et helt andet scenarie, for mig ihvertfald, hvis der først kom noget fra nip på map 2 eller 3, men når de vinder 16-3 eller hvad det var, og klager, så er der hold i sagen.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.