27. april 2024 kl. 22:36
Skrevet af unclejakes
Astralis vinder gruppe og sikrer kvartfinale
Astralis er ubesejrede ved ESL Pro League Season 19 og sikrer sig en plads i kvartfinalen efter sejr over 3DMAX.
Ingen slinger i valsen for Astralis.
De havde allerede slået verdens nummer 1 og 7 i gruppe A ved ESL Pro League, og her til aften gjorde de kort proces mod franske 3DMAX i gruppe A's finalekamp.
Nogle gange har hold sværere ved at præstere, når de lige pludselig indtager en stor favoritrolle, men det var ikke tilfældet for Astralis, der ikke gav 3DMAX et ben til jorden.
13-7, 13-3, og Astralis kan kalde sig vindere af gruppe A.
Det betyder, at de ryger direkte i kvartfinalen, og derfor først skal spille igen den 9. eller 10. maj.
3DMAX er stadig videre til slutspillet ved ESL Pro League Season 19, men starter en runde tidligere.
3DMAX
0 - 2
Astralis
Alle maps
3DMAX | K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 2.1 |
---|---|---|---|---|---|
Filip 'Graviti' Brankovic | 23 - 32 | -9 | 74.0 | 63.9% | 0.83 |
Thomas 'Djoko' Pavoni | 21 - 28 | -7 | 65.2 | 58.3% | 0.81 |
Bryan 'Maka' Canda | 19 - 30 | -11 | 58.1 | 61.1% | 0.67 |
Pierre 'Ex3rcice' Bulinge | 17 - 29 | -12 | 56.1 | 47.2% | 0.58 |
Lucas 'Lucky' Chastang | 11 - 30 | -19 | 50.4 | 52.8% | 0.49 |
Astralis | K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 2.1 |
---|---|---|---|---|---|
Jakob 'jabbi' Nygaard | 41 - 22 | +19 | 119.9 | 88.9% | 1.78 |
Nicolai 'device' Reedtz | 35 - 12 | +23 | 93.1 | 80.6% | 1.70 |
Martin 'stavn' Lund | 28 - 21 | +7 | 83.7 | 75.0% | 1.26 |
Victor 'Staehr' Staehr | 25 - 19 | +6 | 79.2 | 77.8% | 1.25 |
Alexander 'br0' Bro | 19 - 18 | +1 | 55.5 | 80.6% | 1.10 |
Maps
7
13
3
13
jabbi21 kills
Flest kills
device1.75 rating
Bedste rating
device1.83 rating
Bedste t-side
jabbi1.71 rating
Bedste ct-side
Inferno runder
jabbi20 kills
Flest kills
jabbi2.14 rating
Bedste rating
jabbi2.31 rating
Bedste t-side
br01.80 rating
Bedste ct-side
Ancient runder
Fandme solidt! Stærk præstation, uden nogen form for slinger i valsen. jabbi og device styrede det show!
Havde sku ikke regnet med de ville vinde i den gruppe! Ville tror de sku ud i en last chance
Jeg så faktisk alle kampene… Altså de 4 de spillede inden der var nogen der havde noget materiale på Astralis. De vinder over VP og Faze fair nok. Faze trænede ikke og er historisk dårlige i gruppespil og mon ikke Der allerede var noget på plads med Electronic hos Vp som ku virke ind? Jeg ved det ikke det er spekulationer.
Så ender de i den mest stacked gruppe ved epl som relativt nyt hold nu med folk der kan antistratte dem.
Jeg havde ikke regnet med de sku gå videre uden at smide et eneste Mao i det her gruppespil lige meget hvor gode de har set ud. Havde regnet med i hvertfald midbracket eller LC hvilke togsåmhavde været flot i denne gruppe.
Det de leverer nu kam man bruge til at sige de har massere af potentiale det syntes jeg ikke man kunne udelukkende med 4 kampe fra Chengdu hvor de to var mod faze og den ene mod Kinas svar på et 5 stack fra oldboys!
Så ender de i den mest stacked gruppe ved epl som relativt nyt hold nu med folk der kan antistratte dem.
Jeg havde ikke regnet med de sku gå videre uden at smide et eneste Mao i det her gruppespil lige meget hvor gode de har set ud. Havde regnet med i hvertfald midbracket eller LC hvilke togsåmhavde været flot i denne gruppe.
Det de leverer nu kam man bruge til at sige de har massere af potentiale det syntes jeg ikke man kunne udelukkende med 4 kampe fra Chengdu hvor de to var mod faze og den ene mod Kinas svar på et 5 stack fra oldboys!
Hold nu kæft, hvor er det fedt at se på!
Off topic: Det er sgu lidt vildt, at flere herinde med det samme skal nævne Hunt, uanset hvor uenig man er med ham, eller ikke “bryder” sig om hans kommentarer, holdninger osv, kan vi ikke bare nyde, at Astralis måske er på vej mod lysere tider igen? Det ser i hvert fald godt ud indtil videre. Der er da ingen grund til, at man skal sidde go være efter hinanden også er det da ligegyldigt hvem der “startede”, vi går for fanden da ikke i børnehave længere.
Off topic: Det er sgu lidt vildt, at flere herinde med det samme skal nævne Hunt, uanset hvor uenig man er med ham, eller ikke “bryder” sig om hans kommentarer, holdninger osv, kan vi ikke bare nyde, at Astralis måske er på vej mod lysere tider igen? Det ser i hvert fald godt ud indtil videre. Der er da ingen grund til, at man skal sidde go være efter hinanden også er det da ligegyldigt hvem der “startede”, vi går for fanden da ikke i børnehave længere.
#12(Med 39 svar)
27. april 2024 kl. 19:25
TheSmilingGunElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Der er flere Hunt haters end der er Astralis fans 😂
Man behøver ikke være Astralis fan, bare fordi man har meninger om de klarer sig godt.
#14(Med 30 svar)
27. april 2024 kl. 19:35
TheSmilingGunElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Men hvorfor skal man blande Hunt ind i det hver gang Astralis klarer det godt?
Fordi han gør det samme, den anden vej rundt
Så kunne man jo vælge at være med til at gøre debatmiljøet herinde bedre, i stedet for at gøre det værre, når han ser et problem. Der er nogle herinde der hellere vil finde mukkerten end malerpenslen frem, når de ser en slidt væg.
#30(Med 26 svar)
27. april 2024 kl. 21:12
TheSmilingGunElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så hvis Hunt sprang ud fra en bro, så ville I gøre det samme?
Kæft en sammenligning. Er du gal! :P
#39(Med 2 svar)
28. april 2024 kl. 14:42
TheSmilingGunElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Amen altså når man begrunder sit valg med, at det er fordi han gør det samme, så er det op ad bakke...
Tror jeg hele den her snak er :P Det er stukket helt af.
#48(Med 0 svar)
29. april 2024 kl. 01:09
TheSmilingGunElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ja det er den helt bestemt.
Så du fortæller at alle herinde er bedre end hunt?😭😂 +1
Hvordan får du taget det ud af en som faktisk bare udstiller jer?
Lige en side bemærkning, hvordan syns du det nye Astralis, har spillet? Banket nr 1 og 7 tørret gulv med det hold de burde.
De har spillet godt indtil videre, men bare svært at tage så meget ud fra de her turneringer efter majoren i en sæson. Fordi alle byggede op mod majoren som det store mål og nu ligner det de fleste major hold bare gerne vil på ferie. Det bliver dog heldigvis fixet til næste sæson.
De store hold har spillet nu 4 måneder fuld gas med tidlig start fordi major/katowice var blandt de første events i sæsonen og nu sidder vi med en bunke events som ligner lidt noget slattent noget.
Mens fx astralis (og burde også være falcons, som dog stadig ligner puha) der ikke har spillet ret meget, nu sidder friske og klar de sidste par events før sommerpausen.
Vi får de først rigtigt at se fra juli/august når alle hold kommer ind til den nye sæson.
De store hold har spillet nu 4 måneder fuld gas med tidlig start fordi major/katowice var blandt de første events i sæsonen og nu sidder vi med en bunke events som ligner lidt noget slattent noget.
Mens fx astralis (og burde også være falcons, som dog stadig ligner puha) der ikke har spillet ret meget, nu sidder friske og klar de sidste par events før sommerpausen.
Vi får de først rigtigt at se fra juli/august når alle hold kommer ind til den nye sæson.
Du har ret - det har set super nemt ud for Astralis. Det må være fordi alle deres modstandere har været til major og Katowice er mere eller mindre udbrændt.
Har du flere punkter som kan skabe tvivl om hvor gode Astralis er?
Har du flere punkter som kan skabe tvivl om hvor gode Astralis er?
Men er det forkert at hold der har spillet fuld gas 4 måneder for at toppe til katowice og major, de to største events den her sæson. Nu sidder og er udbrændt?
Se, IGEN er der folk herinde som bare tuder over "meeeen astralis" i stedet for at fortælle hvorfor astralis rent faktisk er gode. Det er jo et legit og fair argument jeg kommer med..
Se, IGEN er der folk herinde som bare tuder over "meeeen astralis" i stedet for at fortælle hvorfor astralis rent faktisk er gode. Det er jo et legit og fair argument jeg kommer med..
stop lige. Jeg giver dig jo ret... udbrændte spillere hos modstanderne er da en faktor.
men når du nu selv efterlyser hvorfor Astralis er gode kunne du jo passende selv byde ind.
Jeg ser de har en helt anden tilgang til spillet - offensiv. De har en plan på T-siden. Midt-runde kald er gode - ikke perfekte - men gode. Spillerne leverer individuelt også Device som IGL og Br0 som helt ny. Ruggah påvirker tydeligt holdet under kampene - der er jo en helt anden energi. Dette lineup har spillet 14 maps og tabt 2 til verdens pt bedste hold. 4 af spillerne er 22 eller yngre ... det hele er vel lovende.
men når du nu selv efterlyser hvorfor Astralis er gode kunne du jo passende selv byde ind.
Jeg ser de har en helt anden tilgang til spillet - offensiv. De har en plan på T-siden. Midt-runde kald er gode - ikke perfekte - men gode. Spillerne leverer individuelt også Device som IGL og Br0 som helt ny. Ruggah påvirker tydeligt holdet under kampene - der er jo en helt anden energi. Dette lineup har spillet 14 maps og tabt 2 til verdens pt bedste hold. 4 af spillerne er 22 eller yngre ... det hele er vel lovende.
My bad, de ordvalg lød bare som mere som sarkasme.
Br0 er heller ikke ligefrem ny, han prøvet en del med monte.
Sagde også at det havde set godt ud indtil videre. Man kan nævne både honeymoon og at hold ikke har så meget at antistratte Astralis på kontra andre hold. Ruggah giver jeg ikke så meget for, han gør ikke noget negativt som sådan, men svært at give ham noget kredit for den korte tid.
Br0 er heller ikke ligefrem ny, han prøvet en del med monte.
Sagde også at det havde set godt ud indtil videre. Man kan nævne både honeymoon og at hold ikke har så meget at antistratte Astralis på kontra andre hold. Ruggah giver jeg ikke så meget for, han gør ikke noget negativt som sådan, men svært at give ham noget kredit for den korte tid.
Br0... 1½ år på den professionelle scene og knap 3 måneder hos Astralis - det er ny i min optik selvom han er 21. Selv Staehr på 19 år har et betydeligt forspring.
Men han virkede bestemt ikke påvirket af at spille på scenen i Kina.
Jeg tænker Ruggah har betydning, men fair du er ikke overbevist og det kan jeg forstå.
Men han virkede bestemt ikke påvirket af at spille på scenen i Kina.
Jeg tænker Ruggah har betydning, men fair du er ikke overbevist og det kan jeg forstå.
Tak for et svar, kan godt mærke du ikke er helt oppe at ringe over det super gode spil, frisk uden respekt for modstanderen, over skud og alle stepper op for hinanden. Syns det er vildt at en spiller og træner udskiftning gør så stor forskel.
Du vælger jo at tage nogle ting ind over samt udelader andre ting, som også har en effekt.
Det er et spørgsmål om nuance, som astralis fans herinde tydeligvis ikke har eller bruger i hvert fald.
Det er et spørgsmål om nuance, som astralis fans herinde tydeligvis ikke har eller bruger i hvert fald.
Og hvad så når du udelader de ting, ZoNe beskriver? :-)
Det gør jeg heller ikke, som det allerførste jeg skrev "De har spillet godt indtil videre".
Så har man da set det med :-).
Sådan noget med nuance, jeg ved godt det ikke ses så tit herinde. Men det findes :)
Bjælken og splinten :-).
Sjovt du siger det :) Måske man kunne kalde det for dobbeltmoral?
Du kan kalde det lige hvad du vil, det bekymrer jeg mig heldigvis ikke om.
Det er også mest pga de astralis fans herinde som arbejder med en helt absurd tåge af dobbeltmoral.
Men oh well, forventer vel heller ikke højere niveau end det tbf
Som du selv har skrevet i den her tråd "Du kan da forhåbentlig godt se forskel på den type kommentarer Hunt skriver, og når folk skriver "[...]så vi kan få lukket munden på Hunt", eller "Fuck dig Hunt!" som første kommentar på en Astralis-sejr."
Det beskriver vel ret godt den dobbeltmoral... Det er sjovt nok ALTID mig der er problemet og ALDRIG de astralis fans der skriver "så vi kan få lukket munden på Hunt", eller "Fuck dig Hunt!" som første kommentar på en Astralis-sejr." Der er problemet
Men oh well, forventer vel heller ikke højere niveau end det tbf
Som du selv har skrevet i den her tråd "Du kan da forhåbentlig godt se forskel på den type kommentarer Hunt skriver, og når folk skriver "[...]så vi kan få lukket munden på Hunt", eller "Fuck dig Hunt!" som første kommentar på en Astralis-sejr."
Det beskriver vel ret godt den dobbeltmoral... Det er sjovt nok ALTID mig der er problemet og ALDRIG de astralis fans der skriver "så vi kan få lukket munden på Hunt", eller "Fuck dig Hunt!" som første kommentar på en Astralis-sejr." Der er problemet
Okay, men så kunne du jo skrive det til dem, og ikke til mig.
Du kan forhåbentlig også godt se forskel på min kommentar, og på dem.
Du kan forhåbentlig også godt se forskel på min kommentar, og på dem.
Eller noget om hvor usikre astralis fans er på sig selv xD
Giver jo slet ingen mening.. xD
Du bare dum at høre på, og det synes 90% af alle herinde som du kan se :)
Altså jeg oprettede seriøst bare den her bruger, fordi jeg var nød til at komme ind for at trolle dig.
Du bare dum at høre på, og det synes 90% af alle herinde som du kan se :)
Altså jeg oprettede seriøst bare den her bruger, fordi jeg var nød til at komme ind for at trolle dig.
Det også ok at være usikker generelt i livet ;)
Lige min tanke. Og om man vil det eller ej, så bringer Hunt sgu noget debat, kontra disse intetsigende kommentarere folk bare fyre afsted.
Hunt baiter jo selv. Mon ikke han også kan tage at få lidt den anden vej.
Dit indlæg har sgu lidt karakter af det her “krænkelsesparathed på andres vegne”.
Dit indlæg har sgu lidt karakter af det her “krænkelsesparathed på andres vegne”.
Du kan da forhåbentlig godt se forskel på den type kommentarer Hunt skriver, og når folk skriver "[...]så vi kan få lukket munden på Hunt", eller "Fuck dig Hunt!" som første kommentar på en Astralis-sejr.
Det er jeg godt klar over at Hunt gør, men min pointe er nu mere, at siden er her for at vi f.eks. kan debatere CS og ikke sidde og være efter hinanden.
Jeg er heller ikke enig i alle tingene som Hunt gør eller skriver, men derfor har jeg ikke et behov for st være efter ham. De fleste af os herinde burde være gamle nok til at opføre os bare lidt anstændigt.
Plus enig med #26.
Jeg er heller ikke enig i alle tingene som Hunt gør eller skriver, men derfor har jeg ikke et behov for st være efter ham. De fleste af os herinde burde være gamle nok til at opføre os bare lidt anstændigt.
Plus enig med #26.
Som spillet er lige nu tror jeg ikke Astralis eller et andet hold bliver så dominerende som Astralis engang var.
Hvis Ast bare kan ligge stabilt i top3 syns jeg missionen er lykkedes for dem. Syns alle slår alle og hvis man ikke er 100% klar til enhver kamp, kan #1 tabe til #50.
Ved godt der er nogle personer der aldrig vil syns det og vil kæfte op hver gang Astralis vakler eller taber en kamp om hvor mislykkedes de er.
Hvis Ast bare kan ligge stabilt i top3 syns jeg missionen er lykkedes for dem. Syns alle slår alle og hvis man ikke er 100% klar til enhver kamp, kan #1 tabe til #50.
Ved godt der er nogle personer der aldrig vil syns det og vil kæfte op hver gang Astralis vakler eller taber en kamp om hvor mislykkedes de er.
Nemt! Fandme dejligt at se.
Flotte kampe af Astralis. De spiller sammenhængende og man sidder med en fornemmelse af at de er foran modstanderne taktisk i de fleste kampe, hvilket nok er tre-fire år siden sidst. Se lige de første tre runder devve kalder på Ancient. To identiske A rush, hvorefter de i tredje runde faker den tredje gang og tørt render ind på B site. Høj klasse, og de kan stadigvæk udvikle endnu mere på br0 og Staehr
Jabbi og stavn er heller ikke færdigudviklet overhovedet..
Men de spiller i synk og er skønt at se der ikke er nogen fine fornemmelser, alle er villige til at dø og bare de vinder runden så er der hype..
Der er tempo og virkelig god kommunikation virker det til.
Jeg er hype! Fed cs I stedet for jameF... 😅
Men de spiller i synk og er skønt at se der ikke er nogen fine fornemmelser, alle er villige til at dø og bare de vinder runden så er der hype..
Der er tempo og virkelig god kommunikation virker det til.
Jeg er hype! Fed cs I stedet for jameF... 😅