Valve-udvikler bekræfter: Kigger på FPS-drop på Ancient
Der arbejdes stadig på højtryk hos Valve for at rette fejl og forbedre CS2, som jævnligt får opdateringer her godt et års tid efter udgivelsen.
Og selvom flere dele af communitiet måske kan føle, at Valves fokus ligger på alt andet end CS2, så bliver der stadig arbejdet ihærdigt på at fikse fejlene i spillet. Blandt andet på Ancient.
Det bekræfter visuel effekt-udvikler hos Valve, Matthew Wilde, i et svar på X.
Her har @fREQUENCYCS spurgt, hvorfor der kommer FPS-drop på Ancient, hvis T-siden rusher B-site. Man kan på den måde forudse et B-rush, hvis man holder øje med sin FPS-counter oppe i hjørnet.
Angiveligt skulle det skyldes vandet, som terroristerne løber igennem på vejen mod B-sitet. Det har @fREQUENCYCS gennemgået i videoen her.
Udvikleren fra Valve skriver i svaret til @fREQUENCYCS, at han kigger på problemet netop nu, og de har et par idéer. Om Valve får det fikset, må tiden vise. Seneste opdatering fra spiludvikleren løste blandt andet problemet med det såkaldte boost-bug.