WOPA VINDER POWER LIGAEN SÆSON 27
LIVE
sjuush og TeSeS løber med håneretten.

HEROIC spiller sig i slutspillet for næsen af Astralis

HEROIC løb med en 2-0-sejr i mødet med Astralis.

sjuush og TeSeS kan i den grad gå glade på fyraften, da de netop har slået sine tidligere holdkammerater i form af stavn, jabbi og cadiaN.

Og det gjorde HEROIC-mandskabet endda uden de helt store problemer, da sjuush og kompagni allerede løb med sejren efter bare to maps.

Astralis var ellers holdet, der kom klart bedst fra start, efter de bragte sig foran med 8-4 på CT-siden af Mirage. Da cadiaNs tropper kom over på T-siden, fik de dog aldrig gang i sit spil, da det blev til bare én ud af ti T-runder.

cadiaNs og Astralis' T-side var langt bedre på Ancient, hvor de formåede at snuppe seks runder, inden de kom over på den foretrukne CT-side. Her gik der tre runder, før de kom på tavlen. Mere end den ene runde blev det ikke til.

HEROIC er med sejren over Astralis videre til upperbracket-finalen mod Vitality, hvor vinderen skyder sig direkte i semifinalen. Taberen må nøjes med en plads i kvartfinalen.

Onsdag eftermiddag spiller Astralis om overlevelse ved IEM Rio, når de krydser klinger med Virtus.pro, der tidligere i dag eliminerede sydamerikanske 9z fra turneringen.

HEROIC
2 - 0
Astralis
Alle maps
HEROIC K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Guy 'NertZ' Iluz 39 - 28 +11 99.1 81.0% 1.47
Abdul 'degster' Gasanov 37 - 24 +13 88.2 78.6% 1.34
Danmark Rasmus 'sjuush' Beck 32 - 28 +4 87.7 73.8% 1.15
Damjan 'kyxsan' Stoilkovski 26 - 22 +4 68.7 73.8% 1.09
Danmark René 'TeSeS' Madsen 24 - 30 -6 66.1 71.4% 0.92
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Martin 'stavn' Lund 33 - 34 -1 101.0 76.2% 1.19
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 26 - 32 -6 72.3 71.4% 1.01
Danmark Casper 'cadiaN' Møller 28 - 30 -2 69.6 69.0% 0.95
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 29 - 33 -4 70.0 73.8% 0.91
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 16 - 29 -13 47.7 61.9% 0.65
#1(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:08
Zaki
Av av av
#2(Med 38 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:09
Hunt
Forventet at det bedre hold vandt i dag!
#7(Med 35 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:11
Dennis
Det er sjovt nok sådan det plejer at gå. Trods alt meget sjældent det dårligere hold vinder.
#11(Med 34 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:12
Hunt
True

Det hjælper heller ikke når ens awp går 0,70 rating, det er ligesom hooxi og snax, bare dårligere.
#14(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:14
Dennis
Han har satme set dårlig ud. Hvis det fortsætter langt ind i 2025, så har de heldigvis en god awper allerede...
#15(Med 32 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:15
JimZach
Nu er du jo os bare en troll på nettet mate, det kan du gøre bedre.
Og glem nu dit hvad med alle andre, du sparker sjældent opad, men ofte nedad.
#20(Med 31 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:18
Hunt
Er det forkert hvad jeg skriver? Den eneste der troller her er dig..

Er det ikke svært at vinde en kamp når ens awp ligger med en 0,70 rating?
#23(Med 30 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:19
JimZach
Du skriver altid at du gerne vil snakke CS og alt muligt, men så ligger man ikke ud på den måde. Anfægtede på intet tidspunkt det du mente, men kun din måde at gå ind i hvad kunne være en snak om niveau. Som helt forståeligt skal snakkes om, da man skal have højere forventninger til Device.
#25(Med 29 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:21
Hunt
Jeg skriver at det er svært at vinde en kamp når ens awp ligger med en 0,70 rating?

Hvad er problemet her? Stop troll pls
#29(Med 27 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:23
JimZach
Du kan ikke selv se det, i denne sætning??
"det er ligesom hooxi og snax, bare dårligere."

Du ville gerne lige stikke, havde det gjort ondt på dig og bare skrive at med en AWP på 0.70, så vinder man ikke.

Men NVM, I'm out. Kommer aldrig nogen steder :)
Go' aften der ude til jer alle.
#31(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:25
Hunt
Fakta er vel at hooxi/snax ligger på ish 0,85 og at 0,70 er lavere.

Det er for at stille det i perspektiv. Lad nu vær med at føle dig så krænket.
#42(Med 25 svar)
8. oktober 2024 kl. 22:50
9600BAUD
Snax lavede 0,71 i DAG og NiKo 0,47 - men det er gns. for en enkelt kamp - og når der skal sammenlignes - er det pudsigt nok ikke ratingen for i dag, men over de sidste 3 måneder der skal sammenlignes med?! Altså kun den ene er for de 3 seneste måneder, ellers har han intet argument - og så hellere trække tilfældige tal ud af røven endnu engang!

Klart at dev1ce med 4 majors og et gns. på 1,04 for de seneste 3 måneder, ikke kan hamle op med Snax’s imponerende 0,87 for de tilsvarende seneste 3 måneder. Så er 0,87 helt sikkert mere end 1,04 hos infantilhjernen!

De fleste, der ved bare en lille smule om CS ved, at dev1ce præsterer bedst når han er tryg. Det er han ikke lige nu og manden har endda lige været mega syg - så Hunt er muligvis den eneste dansker, der mener at Snax er bedre individuelt.

Jeg er dog positivt overrasket over at oraklet deler sin enorme “indsigt”, med guldkorn som at ‘0,70 er mindre end 0,85ish’ (dog er det at sammenligne æbler og pærer), samt at det bedste hold som regel vinder en CS kamp! Der er nok en enkelt regnorm på Falster der lærte noget nyt der :)

Også en god aften retur til dig!

/baudie
#43(Med 1 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:01
rALF
😂😂
#44(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:28
9600BAUD
Ja, det er sgu god underholdning. Griner stadigvæk over, da oraklet med diverse statistikker (de fleste endnu engang trukket direkte ud af røven) konkluderede, at hvis han frit kunne vælge mellem nicoodoz og dev1ce, så havde han til enhver tid valgt nicoodoz i CS2!
nicoodoz har i øvrigt også en pæn rating på 1,17 over de seneste 3 måneder - så han må jo være lysår bedre! De seneste 2 kampe har vist været nederlag til mægtige HOTU og ENCE Academy :) men det er vel fuldstændigt sammenligneligt (selvom dev1ce spiller mod Vitality, Spirit, Eternal Fire osv.)!

Ved hjælp af lommeregner (samt en lille smule brug af AI) vil den altid knivskarpe analytiker helt sikkert konkludere at 1,17 er mere end 1,04 og dermed er nicoodoz fortsat bedre end dev1ce i CS2 😂😂

/baudie
#45(Med 22 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:28
Hunt
Føj hvor er du blevet krænket og føler du skal state det åbenlyse :)

Hent en tudekiks, ligner du kunne bruge en
#46(Med 1 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:36
RasmusRoev
Ramte du en der faktisk havde argumenterne i orden? Av :/

Men han har vel ret. Dine tal kan jo slet ikke sammenlignes?
#62(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:37
Dennis
Argumenterne i orden? Nu stopper du sgu. Der var ikke et eneste godt argument der.
#48(Med 11 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:59
9600BAUD
Jeg er ingenlunde krænket eller føler noget som helst, men morer mig fortsat højlydt over endnu engang at se Bambi på glatis, der trækker tilfældige analyser ud af røven!

Det er første gang i et stykke tid at vi er enige, men tak for komplimentet at det er “state det åbenlyse” om at en regnorm på Falster måske lærte noget!

Selv en mindre begavet regnorm kan vel regne ud, at for at sammenligne data - så skal det helst være sammenligneligt! 😂😂

Sejt “comeback” i øvrigt, og hvem havde dog troet at oraklet ville gå efter manden og ikke efter bolden?

nicoodoz er bedre end dev1ce til CS2, kvinder skal forvente at blive gramset på hvis de danser kl 02, samt guldkornet at det bedste hold som regel vinder i CS2. Du er bare gaven der bliver ved med at give 😂

/baudie
#49(Med 10 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:53
Hunt
Du er mega krænket, men okay, det er vel fair nok.
#50(Med 6 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:58
9600BAUD
Hvad skulle jeg dog være krænket over? At du er fuldstændig håbløs til statistik eller at du har en meget begrænset indsigt og viden om CS?

/baudie
#52(Med 5 svar)
9. oktober 2024 kl. 00:28
Hunt
Det er slet ikke så dybt.. Du behøver slet ikke blive så krænket..
#55(Med 4 svar)
9. oktober 2024 kl. 01:04
9600BAUD
Jeg forstår udmærket godt, hvorfor du endnu engang forsøger at aflede debatten. Du har ikke et eneste reelt argument, som er bare folkeskolen værdigt. I desperation griber du igen til direkte løgnagtigt vås, i stedet for at forholde dig til kritikken og at dine tal helt åbenlyst ikke er sammenlignelige.

Jeg er ingenlunde krænket og er oprigtigt i tvivl, om du overhovedet forstår hvad begrebet betyder?! Den eneste skade der er sket, er at ‘regnormen fra Falster’ muligvis føler sig krænket over udsagnet om, at du skulle være i stand til at lære den noget som helst! 😂

/baudie
#63(Med 3 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:39
Dennis
Det er desværre dig der er Bambi her buddy. Du er faldet så dybt i fælden at du ikke kan hives op igen.
#69(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 08:40
9600BAUD
Jeg ved udmærket godt at Hunt er en pinlig udgave af 100% troll, men sad standby i udlandet og har “gennemført Netflix” samt læst samtlige nøgleromaner - så i det mindste tjente jeg gode penge imens :)

/baudie
#76(Med 1 svar)
9. oktober 2024 kl. 12:11
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hunt v2?
#88(Med 0 svar)
11. oktober 2024 kl. 23:39
Dennis
Endnu en klovn der ikke har opdaget at jeg er den der uden sammenligning har været mest efter Hunt herinde. Tag dig sammen.
#53(Med 2 svar)
9. oktober 2024 kl. 00:31
w0LF
Det ligner mere dig der er krænket og trænger til en kiks, for baudie har alle argumenter iorden og kører dine over som var det et pindsvin på motorvejen og dit svar er "FøJ hVoR eR dU bLeVeT kRæNkEt" og går direkte efter manden. Ja baudie har sagt det åbenlyse men det er jo ikke forkert det han siger, til gengæld har han udelukkende med argumenter udstillet din uvidenhed og håbløshed med statistik og fakta.

Jeg gider ikke komme argumenter hvorfor du er forkert på den for det har baudie vist klaret fint for os allesammen.

Ja device spillede langt fra som han plejer eller bare noget der var kønt men at sammenligne en kamp hvor han spiller skidt med andres normale niveau er virkelig sølle især set på de sidste 3 måneder som nok er bedre at sammenligne med. Igen Niko scorede "kun" 0.41 så udfra hvad du siger så er Niko vel dårligere end hooxi og det burde være Niko som sad på bænken og hooxi som skal spille med snax.

Men husk at komme koldt vand på det område af kroppen hvor det er blevet forbrændt, så jeg håber at du har et badekar.

Men kan du hygge dig for jeg får nok ikke noget fornuftigt ud af dig.
#54(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 00:49
Hunt
Another krænket astralis fan :)
#65(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:41
Dennis
#64
#56(Med 7 svar)
9. oktober 2024 kl. 04:20
soga
Jeg er faktisk også sygt krænket over at du sammenligner to ratings hvor den ene er én kamp og den anden er over 3 måneder. Admin plz!!! :'(((

Baudie skød dit argument fuldstændig til jorden og du trækker det omvendte krænker kort, det er sgu meget sjovt.
#64(Med 6 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:41
Dennis
Argumentet var skam fint. De tabte fordi Device var piv ringe, og fordi samarbejdet ikke var specielt godt.

Hunt hentydede til tidligere debatter med mig, hvor vi har sammenlignet IGL stats. Den var helt fair, og gav god mening.
#72(Med 4 svar)
9. oktober 2024 kl. 09:19
9600BAUD
Jeg er sjovt nok ikke overrasket over at Hunts vås giver god mening for dig. Det tyder på at I, du og Hunt, begge har studeret statistik samt logik og argumentationsteori fra selvsamme Gajolpakke, så skønt at I belærer os om hypoteser taget ud af røven på grundlag af misvisende data. Der er uden tvivl en Nobels pris eller omvendt Cavling på vej for Jeres dybdeborende analyser!

/baudie
#80(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 13:02
ZoNe
🙏🤣🤣
#87(Med 2 svar)
11. oktober 2024 kl. 23:37
Dennis
Waaah waaah...

Du skal være ualmindeligt blind for at have overset at jeg helt sikkert er den der er mest efter Hunt herinde. Ja det er faktisk den eneste grund til at jeg oprettede en bruger, efter bare at have læst med på sidelinjen i mange år uden.

Tør spyttet af skærmen, og kom videre. Den omgang lort du lukker ud der er direkte pinlig.
#89(Med 1 svar)
12. oktober 2024 kl. 07:45
9600BAUD
Du behøver ikke at tude. Jeg skrev ikke at I er enige, men at I er på samme niveau. Som en abe der kravler op i et træ på vej til månen!

/baudie
#90(Med 0 svar)
12. oktober 2024 kl. 09:07
Dennis
"Hurr hurr spejl". Du tror at du lyder klog med dit ordforråd, men du kan tydeligvis ikke selv se at du fremstår som en 15-årig uintelligent, fornærmet teenager. Fis af med dig. Jeg er så fucking træt af folk der debatterer ved at trække sig så langt væk fra emnet og så tro at de har vundet noget som helst.

Og den eneste sammenligning mellem Hunt og jeg, er at der er tal i både hans og min IQ.
#85(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 15:07
soga
Wow
#74(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 10:17
Kristja
G2's awp score en høj rating, men de taber alligevel? hmmmmmm måske det ikke handler om "1" spiller, men hele holdet ^^
#22(Med 1 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:18
Unlucky-Luke
haha, ja sådan man man jo altid sige det og få ret xD
imorgen forventer jeg så Heroic taber til VT, og ja astralis taber vel så til vp
#26(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:22
Hunt
VP spiller også rigtig dårligt for tiden, så den kan gå begge veje. EF bliver dog svære at slå for den der vinder.

Heroic taber til Vitality ja, det bliver ikke engang tæt.
#3(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:20
aGk
Dust2TV sub
Gratis popcorn til dem der vil have lidt til kommentarsporet: 🍿
#4(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:09
liam
Ryg nu bare ud også gå hjem og pracce
#5(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:10
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sløj omgang cs
#6(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:11
sanimand
Det ligner et FACEIT pug mix-hold 😅
#8(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:11
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
HEROIC spillede altså også en flot kamp - de virkede et skridt foran hele tiden
#9(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:12
Ludiii
Glæden var så stor på ct-siden mir og efter det følj glæden mere og mere end i et dybt hul.
Ingen game plan
ingen ide om hvad de vil og har ikke noget mapkontrol, dør på stribe.
Ingen rammer hat?
#10(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:12
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hård kamp for device.
#12(Med 2 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:12
antuzul
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nu så jeg ikke kampen, men 16 kills fra device over to maps lyder godt nok ikke imponerende. Var han helt off?
#18(Med 1 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:15
Dennis
Ja, det var virkelig skidt. De 4 andre spillede faktisk ret flot individuelt. Device skal helt sikkert op i gear + der skal arbejdes taktisk hvis det her lineup skal blive godt.
#21(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:18
antuzul
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Øv. Ikke ligefrem hverdag, at netop device er den som halter efter de andre. Lad os håbe på han kan finde niveauet frem fra før skiftet til igl.
#13(Med 1 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:12
Udknud
Måske tester device bare lige med vilje om cadiaN med det samme her, ift. om han vil kræve at spille main awp hvis device spiller dårligt? 😉
#66(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:44
Dennis
Stavn gjorde det nærmest bedre på awpen, og jeg tror device skulle brække hånden før Cadian ville mene han var bedre. Jeg tvivler på de overhovedet har en plan klar ift at skifte roles osv hvis den ene ikke føler awpen. For så skulle Device have gjort det i kampen.
#16(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:15
giftigg
Det er tid til at have en seriøs snak om devves niveau. Astralis spiller ikke godt, men mange af runderne misser han simpelthen bare åbenlyse trades og på CT siderne rammer han kun alt det nemmeste...
#17(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:15
Udknud
Nu kan Heroic drengene så få revanche mod VP i Rio 😉
#19(Med 9 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:17
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Stjerne spilleren Stavn som har en god runde hver 3 kamp

Verdens bedste awp’er device!! I år 2020. Top20 awper 2024

Jabbi den stærke lurker som ofte dør før de andre!

Staehr den unge prospect der bare skyder hoveder og ofre sig for holdet! nå nej..

CADIAN Mastermind!!! På ct….

Ruggah verdens sløjeste cheerleader!
#24(Med 4 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:19
Hunt
Ruggah gør det bedre end taz lol

"guys we need to win some rounds"
-taz, 2024
#28(Med 3 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:23
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg forstår bare ikke Ruggah ikke formår at bidrage med mere, hvis man kigger på hans kæmpe succes i OG
#77(Med 2 svar)
9. oktober 2024 kl. 12:35
Hunt
Det er vel ment ironisk?

Som i OG intet vandt i årevis?
#84(Med 1 svar)
9. oktober 2024 kl. 13:45
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Korrekt
#86(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 15:14
Hunt
Fair, helt enig :p
#27(Med 3 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:22
antuzul
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja, man kan ihvertfald stadig undre sig at br0 var den der blev ofret og ikke staehr. Jeg tror stadig de mangler den der spiller som skaber plads/ofrer sig for holdet.
#30(Med 1 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:24
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Eller at snakken omkring device slet ikke har været oppe.. 1.05 rating som awper
#32(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:25
Hunt
0,97 sidste måned (omend ret få kampe)
#67(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:45
Dennis
Staehr spillede vanvittigt i den her kamp. Så du den? 😅
#33(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:27
kagemandtoga
Godt spillet af Heroic, men hold kæft Device har været dårlig, håber godt nok han kan kommer ud af den slump.
#34(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:31
bronze_dagger
Der ska sku skrues lidt på den T side hos astralis x)
#35(Med 1 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:32
Kristja
De skal bare hurtigt hjem og i gang med den træning. Det er tydeligt at se, de slet slet ikke er sammenspillet, og virkelig mangler kommunikation, gameplan osv osv...

Ellers et godt show fra cadiaN på Mirage CT👏🏻
#41(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 22:12
aGk
Dust2TV sub
cadiaN på Mirage CT var fræk. God med riflen og gode calls. Man så da lidt glimt af hvad det kan blive til.. så var der dog heller ikke rigtigt mere at komme efter :)
#36(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:42
Thuumes
Puha, Astralis må være det dårligste t sited hold i top 20? Stavn og jabbi, løber alene ud på sites og igennem Smokes, når man er foran 4v5 uden nogen til at trade? Altså hvad forgår der.

Devve er vel 50 procent af årsagen til at Astralis taber den her kamp? En ting er tiden de har haft til at pracce som hold osv, men det betyder ikke at man kan levere 0.70 som awper
#37(Med 11 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:47
VNG
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg er sgu ikke bekymret for devve.

1.11 i 2024, på et hold som har sejlet mere end Heroics SoMe afdeling, ihvertfald det meste af tiden. Til sammenligning er det bedre end Degster, zorte, acor, Jame m.fl - i en periode, hvor han har været IGL, holdet har ændret sig konstant og der aldrig rigtig har været ro.

Han har altid været afhængig af struktur, hvor han forstår hvor han har sine teammates, for at ramme det niveau som vi nærmest altid har kendt ham for.

Har han været markant under par siden Cadian er kommet med? Ja.
Har det noget at gøre med at der ikke er styr på en skid ingame (endnu!)? Ja.

Ro på, venner.
#38(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 21:48
JimZach
+1
#39(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 22:03
minnasn
kunne ikke være mere enig her
#40(Med 3 svar)
8. oktober 2024 kl. 22:07
Thuumes
Hmm, at han misser 80 procent af hans skud, har intet med struktur at gøre? Er med på at han forhåbentligt gerne skulle hæve niveauet over, de næste 2-3 turneringer.
#47(Med 0 svar)
8. oktober 2024 kl. 23:44
Kristja
Han har jo også været meget "syg" på det sidste, måske det påvirker ham mentalt, med alt den modgang. Lad os håbe han får fodfæste igen!

Og ellers må han sgu snart gå tilbage til 1024 BB, der var han altså et bæst🔥

Apropos det at han misser så mange skud, så er det værd at kigge på, at han angiveligt har skiftet tastatur til wooting 80HE ghosted.

Jeg har selv skiftet lidt frem og tilbage med forskellige keyboards, og kan konstatere at nogle ' mest sandsynligt ' pga settings gjorde at jeg missede et utal af kills/skud.
#71(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 08:47
VNG
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg er meget uenig - at spille AWP på allerhøjeste niveau, har i den grad noget med at føle ro i de dueller/vinkler. Hvis man konstant kigger på radaren, lytter til alt info og ikke forstår hvor man har de andre, så fucker man de meste nemme skud op.

Nogle AWP'ere kan lykkes i sådan setup, det er bare typisk dem med sporadisk højt niveau og absurd dårligt bundniveau. Poizon og den slags... De rammer alt, men resten af holdet struggler på at følge med på deres utallige dårlige beslutninger.
#73(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 09:55
Karlzen
Vild kommentar når du tydeligvis har absolut ingen forståelse af cs :D.
#57(Med 4 svar)
9. oktober 2024 kl. 04:23
soga
Det der KAN bekymre mig er at han er kendt for at spille "klog" cs, trække sig og tage de rigtige vinkler etc. Jeg har stort set ikke spille CS2, men det slår mig at det er meget mere "in your face" cs med konstant bevægelse pga tickrate/netcode.
#58(Med 2 svar)
9. oktober 2024 kl. 06:55
Udknud
Og måske er det mest bekymrende om device dybt inde i sig selv køber ind på cadiaNs "on-the-fly" igl stil.
Selvfølgelig bakker han op officielt, men kunne godt være nervøs for om device inderst inde tænker at hans stil og de ting han kan lide er bedre.
Og hvis der nu er et snert af det, så er det en kæmpe mental øvelse at levere 100%.
Det er fandme fristende, måske endda ubevidst, at gå i "I told you so" mode, hvis man grundlæggende er uenig.

Jeg gad godt vide om alle på holdet, inklusive Ruggah, bakker 100% op om cadiaNs stil.
Jeg er sikker på Stavn gør, men hvad med resten af banden.. hmm.
Men hvis nu Ruggah og device tænker at de nok kan ændre cadiaNs stil lidt hen ad vejen så kan det godt være det bliver et problem.
Mon ikke cadiaN er bedst når folk bakker 110 % op om hans igl stil.
#59(Med 1 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:01
Udknud
Bare lidt bekymringer.. er absolut i lejren som stemmer for at give dem tid til at finde sammen og forhåbentlig vise at det endelig bliver godt 🤞
#68(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 08:19
aGk
Dust2TV sub
Meget enig - fuldstændig berettigede bekymringer.

Cadians stil kræver nemlig 100% buy-in og han er blevet kastet ind i en gruppe hvor 2 af spillerne smuttede fra ham, på grund af de var uenige i hans lederstil og Devve der har siddet et par måneder som IGL og dannet sine egen holdninger til hvordan det skal gøres.

Håber de får lang nok snor til at prøve at få det til at fungere.
#70(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 08:45
VNG
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ja, det forstår jeg - og er sådan set også enig, men at tage den kloge beslutning, den rigtige vinkel og alt det jazz, afhænger voldsomt meget af at kende sine medspillere og deres rotationer, beslutninger og helst på rygraden.
#51(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 00:25
LnD
Astralis.. Ingen sammenhæng, ingen spilleglæde og bare et hold der ikke hænger sammen..

Astralis er bare et dødt trend
#60(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:02
JustaRadom0ldDude
Hvis dette er honeymoon perioden… av av av
#61(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 07:22
TheJyde
Tænker de lige skal ha styr på det hele inden man kan dømme dem helt det skal nok komme 🙂. Heroic var det bedere hold idag ingen tvivl om det.
#75(Med 1 svar)
9. oktober 2024 kl. 11:52
BEDST
Når de kan lykkes med at lande CadiaN, så kan det vel også lade sig gøre at få Sjuush og Teses - det her lineup bliver bare en fortsættende hybrid mellem et tier 2 og 3 hold. Baglandet i Astralis ligner allerede en flok tosser - så hvorfor ikke bare køre den helt ud, og få det lineup ind, som er det eneste DK har haft på topniveau i moderne/nyere cs.
#79(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 12:41
Hunt
+ xizt som coach, tror det ville virke godt!
#78(Med 1 svar)
9. oktober 2024 kl. 12:40
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Selv som Heroic-mand synes jeg godt nok folk her er hurtige til at skyde Astralis ned. Som CadiaNs IGL stil er tager det lidt tid. Kommunikation og små aftaler betyder bare for meget til at det kommer på plads efter et par uger.

Jeg tror nærmere Astralis fans skal være bekymrede for timingen i skiftet og om der er nok tid til at få succes oplevelser og bygge selvtillid inden RMR.
#82(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 13:22
Udknud
Er jeg også mest nervøs for..
Håber virkelig de kvaller til major.. det bliver alfa og omega.. tror ikke de får ro til at bygge op hvis de ikke gør.. og så er fanden først løs..

Syntes folk misser lidt at de (læs: device/ruggah) helst ville have haft Magisk i stedet for cadiaN og det ville jo have været en helt anden løsning end den de har nu.
Så hvis den her konstellation fejler (ikke kvaller til major) og der internt igen kræves udskiftninger efterfølgende, så må valget jo stå mellem cadiaN og device??

Jeg håber for alt i verden ikke det sker, også selvom majoren skulle blive misset igen igen.
For de får jo alligevel ikke Magisk/Sjuush, så der kan nok ikke hentes andre ind.

Alt afhænger af den skide major kvalifikation er jeg bange for 😬
#81(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 13:12
Pingomania
Jeg syntes ikke at man skal lægge så meget i resultatet. Begge hold havde stor ære af kampen og det var kun i 2. halvleg på begge maps at Heroic tog teten.
Chapeau til begge hold
#83(Med 0 svar)
9. oktober 2024 kl. 13:38
Udknud
On a sidenote:

Jeg var stor fan af den nye spilletrøje, men nu er det ligesom om mit øje er ved at være træt af den.
Syntes også det er sådan lidt nattøjs-vibe over når de ankommer i den.. men det er nok bare mig 🙃

Skal vi ikke snart have nogle nye farver på spillerne?

Men ok, så ville de skulle igennem 2-3 dages photoshoot og promovering så det er sgu nok ikke lige hvad de har brug for lige nu..

Nevermind 😉
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.