Hvordan har i fundet jeres rolle?
21. december 2019 kl. 17:26
Spo0ks
hej
jeg er i tvivl om hvilken rolle der passer mig bedst og så hvordan har i fundet jeres nogen der kan hjælpe?

håber der er nogen der kan hjælpe :D
God jul og godt nytår
#1(Med 0 svar)
21. december 2019 kl. 17:33
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kan du lide at styre spillet, så IGL
Spiller du meget AWP, så AWP
Er du en god entry fragger, så entry.
Osv osv osv :D
#2(Med 0 svar)
21. december 2019 kl. 17:45
bitFisk
Det handler meget om personlighed og spillestil. Når du spørger kunne du virke lidt som en der vil befinde sig godt personlighedsmæssigt som support så måske det ku være vejen frem for dig :-)
#3(Med 0 svar)
21. december 2019 kl. 18:20
fribz
Som ovenstående skriver, så har din personlighed meget at skulle have sagt i de fleste tilfælde. Jeg har altid haft nemt ved at tage styringen i mit hverdags liv. Gruppearbejde, fremlæggelser, løsninger på problematikker både i skole og på job.
- Så da jeg begyndte at spille CS, så fandt jeg hurtigt mig selv i IGL rollen med mine kammerater. Det var selvfølgelig på stort amatør plan, men jeg bevægede mig aldrig væk fra det og har bare år efter år forbedret mig på den front.

På den anden side, så er min personlige spillestil meget baseret på min forståelse for timings og fejl i modstanderens spil. Derfor kan jeg godt lide at lurke/baite mit hold, afhænger af situationen, da jeg er meget selvsikker i mine evner til at få et par gratis kills/hive runderne hjem i et clutch.

Entry kan være svært, hvis du spiller med folk som ikke fatter noget/kan support dig med et par ordentlige nades. Så hvis du leder efter en rolle at arbejde på, så anbefaler jeg blot at prøve dig frem på alle fronter. Se derefter nogle uger/måneder hvad der tiltaler dig mest på et personligt plan.
#4(Med 1 svar)
21. december 2019 kl. 19:23
Spo0ks
Mange tak alle sammen jeg tror jeg vil prøve support :) har nemlig ikke prøvet det o g jeg tror i har ret :)
#6(Med 0 svar)
21. december 2019 kl. 19:56
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Du skal dog også som person være afklaret med den rolle. Du skal kunne håndtere at have en 1-7 score og ikke lade dig tilte, for det kommer formentlig til at ske forholdsvis ofte. Du bliver nok heller aldrig blandt holdets mest omtalte stjerner, så selvom dine holdkammerater kan se din værdi, så vil nogen, hvis du rammer hltv kampe osv, nok skrive du er lort, fordi du ikke bomber 30 frags.

Men altså, intet er skrevet i stil, så prøv dig lidt frem. Du skal føle dig tilpas i din rolle og være god til at skabe værdi for dit hold. Det kan jo ændre sig over årene.
#5(Med 0 svar)
21. december 2019 kl. 19:24
WeiZ
Til og starte med kastede jeg mig bare ud i, hvad holdet havde brug for. Efter tider begyndte jeg at kunne mærke en træng til at få det første kill, eller skabe plads. Derfra blev jeg enig med mig selv om at entry er den rigtige rolle for mig. Jeg prøvede main awp, tilbage i 2017. Det gav ikke den effekt jeg ville, og når jeg ser tilbage. Ville holdet jeg spillet for kun have været stærkere med en anden awper og mig som entry fx :)
#7(Med 5 svar)
22. december 2019 kl. 04:47
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg blev gammel så aimet blev dårligere 😂
#8(Med 4 svar)
22. december 2019 kl. 09:21
bitFisk
Alder har intet med aim at gøre ;-) reaktionstid derimod er en helt anden snak..
#10(Med 3 svar)
22. december 2019 kl. 21:06
QuaLy
Jeg vil mene, at det er rimelig tæt beslægtet. Dit aim bliver unægteligt “dårligere”, når det tager dig længere tid at reagere grundet alder ;-)
#13(Med 2 svar)
23. december 2019 kl. 10:01
bitFisk
Det er jeg ikke enig i :-) Det kommer naturligvis an på hvordan man definere aim, men som udgangspunkt må det helt basalt være hvor godt du rammer. Og du kan sagtens ramme godt selvom du ik er hurtig til at reagere ;-) Med et godt aim kan man jo stadig pre aime og derved prefire for at kompensere for sin reaktionstid bl.a. og generelt prøve at prefire spots man forventer der kan være nogen. Det gør at reaktionstiden er mindre vigtig i de situationer men at aimet er sygt vigtigt, for rammer du fødderne kan det være underordnet :-P
#14(Med 1 svar)
23. december 2019 kl. 10:51
QuaLy
Det er godt nok meget udenomssnak bare for at dække over en usikkerhed. Come on 🤷🏼‍♂️

Det er underordnet med et godt aim, pre-aim, spilforståelse, hvis modstanderen bare er hurtigere pga reaktionsevne. Derfor bliver dit aim stadigvæk dårligere, selvom din øjn-til-hånd koordination stadigvæk kan være skarp.
#15(Med 0 svar)
23. december 2019 kl. 11:41
bitFisk
Personligt mener jeg at aim og reaktionstid er to forskellige ting. Som jeg startede med at sige så er det et spørgsmål om hvordan man definere det, og hvis du vil kategorisere det som det samme står det dig frit for. Jeg mener blot at aim er defineret ved hvor godt man kan sigte på diverse pixels og reaktionstid derimod er hvor hurtigt du reagere på info du ser på skærmen, jeg kan for eksempel sagtens sidde og aime det helt rigtige sted med en awp, men hvis en med hurigere reaktionstid peaker mig så vinder han duellen til trods for det ikke er mit aim der fejler men min reaktionstid, det gør jo ikke mit aim dårligere? 🤔

Men som sagt du styrer helt selv hvordan du vælger at definere det, jeg har bare et andet synspunkt 👍
#9(Med 2 svar)
22. december 2019 kl. 09:51
jollarn
Har aldrig haft en rolle, altid bare rushed og håbet på det bedste...
#11(Med 1 svar)
23. december 2019 kl. 03:18
FlaskeN
Rush b?
#12(Med 0 svar)
23. december 2019 kl. 07:39
jollarn
Hvis det er en rolle, så er jeg ham! :P
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.