Som ovenstående skriver, så har din personlighed meget at skulle have sagt i de fleste tilfælde. Jeg har altid haft nemt ved at tage styringen i mit hverdags liv. Gruppearbejde, fremlæggelser, løsninger på problematikker både i skole og på job.
- Så da jeg begyndte at spille CS, så fandt jeg hurtigt mig selv i IGL rollen med mine kammerater. Det var selvfølgelig på stort amatør plan, men jeg bevægede mig aldrig væk fra det og har bare år efter år forbedret mig på den front.
På den anden side, så er min personlige spillestil meget baseret på min forståelse for timings og fejl i modstanderens spil. Derfor kan jeg godt lide at lurke/baite mit hold, afhænger af situationen, da jeg er meget selvsikker i mine evner til at få et par gratis kills/hive runderne hjem i et clutch.
Entry kan være svært, hvis du spiller med folk som ikke fatter noget/kan support dig med et par ordentlige nades. Så hvis du leder efter en rolle at arbejde på, så anbefaler jeg blot at prøve dig frem på alle fronter. Se derefter nogle uger/måneder hvad der tiltaler dig mest på et personligt plan.