Hej, mit navn er William "DamiX" Olesen og jeg søger hold!
Erfaring:
Jeg har spillet CS siden 2011, dog startede med CS:GO i 2014.
Jeg har spillet på en del hold siden 2014, hvor 2014, 2015 og start 2016 spillede jeg på et svensk/finsk hold. Fik senere gang i de danske hold, og det er også her jeg er blevet.
Jeg har for det meste spillet AWP, dog har jeg i mit seneste hold spillet en Support/Lurker rolle som jeg også fandt interessant. Giv mig en rolle, og jeg vil gå i dybden på hvordan man spiller den til perfektion.
Mit elo lige pt er 2961 på faceit.
Lans:
NPH #3
NPH #4
Harte lan: 2. plads B
KF lan 2019
Supreme Masters Schweiz 2020 plads: 17
Mit navn er William, 18 år gammel og går til dagligt på HTX i Vejle
Jeg vil selv sige jeg er rimelig social og kan sagtens have det sjovt med folk uden for serveren. Dette synes jeg nemlig er vigtigt på et hold, da man nærmere er et fælleskab, og ikke et arbejde.
Tidligere hold (senere tid):
Tquest:
DamiX, Hilger, SokS, Mini, Kjaerulff
maskineWallah:
DamiX, SokS, Mini, Kjaerulff, ThoMseN
NFE 1. hold (efterskole):
DamiX, Klestrup, Makl3r, Zcamt, Reach
Poseidon Esport:
DamiX, Klestrup, SokS, Kjaerulff, oN0t
Valosity eSports:
DamiX, Kenji, SokS, Prince, UpYGz
Serenity Gaming:
Seppda, zev0x, Hannibalx, Zant1q
Hvad jeg søger er et hold der holder sammen i længere tid, ikke mere 1 måned også væk fordi vi taber et par scrims.
Jeg er lidt ligeglad med elo og alder, så længe niveauet er der og at I tager spillet seriøst, så kan alt det andet komme senere.
Jeg ser helst at I er en core på mindst 3 personer, men jeg kan godt være klar til at starte noget op, dog skal jeg kunne se potentiale i jer, og self også mig sammensat med jer :D
Hvis jeg har gjort et indtryk på jer, så kan I kontakte mig her på Dust2, Steam eller Twitter.
Steam:
steamcommunity.com/id/fucklortespilamen/
Twitter:
twitter.com/DamiXcsgo