Dust2 fragmovie??
Jeg er halv ny i moviemaking, og muligvis også rimelig rusten da jeg mest gjorde det i starten af sommeren. Kunne det ikke være nice med en fragmovie med folk fra dust2 generelt. Så hvis folk er friske med demoer, etc. så vil jeg gerne prøve at stykke noget sammen. Jeg har en friweekend imøde og jeg vil gerne bruge den på noget sjovt! :i
Så smid mig et download link med runde nummer-ish. Så ku' det være sjovt at se hvad jeg kunne lave med mine nye ram i pc'en (:
Så smid mig et download link med runde nummer-ish. Så ku' det være sjovt at se hvad jeg kunne lave med mine nye ram i pc'en (:
Fedt initiativ :)
Kan vi ikke se lidt af det du har lavet før?
Kan vi ikke se lidt af det du har lavet før?
Det er meget lidt materiale, men jeg vil gerne gå endnu dybere ind i det. Jeg har efterhånden fået nogle råd. Og hvis det nu skal være aktuelt, skal det være perfekt! Men jeg har et bare små hurtige jeg lavede for nogle ESEA spillere i sommers. 2 første er inden jeg fandt min intro outro font. Og jeg skal også prøve at recorde det anderledes denne gang. Sidste har jeg kun fået 60 fps i smooths soz... ;
youtube.com/watch?v=AYSf9G9c6tE, 1st video ever.
youtube.com/watch?v=zzS0RCmFr4g, første video for en anden.
youtube.com/watch?v=H39T61rWapk , første minimovie for en mate.
Mangler at få styr på killfeeden, også lidt mere smooth smooths.
youtube.com/watch?v=AYSf9G9c6tE, 1st video ever.
youtube.com/watch?v=zzS0RCmFr4g, første video for en anden.
youtube.com/watch?v=H39T61rWapk , første minimovie for en mate.
Mangler at få styr på killfeeden, også lidt mere smooth smooths.
Det da ikke helt dårligt, bortset fra den sidste, det ikke rigtigt nogen fede kills :b
Nej, det var også bare fordi han ville betale mig for det... Hehe
#11(Med 4 svar)
15. september 2016 kl. 14:35
LETHALPro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Vinder af Dust2 Fight Club

Nah, det er svært at få flashy kills uden cheat, hvilket du selvfølgelig er uvidende om. :-)
Er det så nu jeg skal sige, at ratzB har sendt en pm om klip istedet for at poste det som kommentar. Haha. xD
:)
- Godt nok nogle random clips du har dig i baggagen :)
- Godt nok nogle random clips du har dig i baggagen :)
Vil ikke antyde noget. Men det ligner sgu du snyder :). Og det er ikke et kompliment.
#18(Med 4 svar)
15. september 2016 kl. 14:59
DMGZElite

Sølv Sæsonkort Sæson 15

Kunne være flæk - hvis du fik en bunke demoer efter søndagens Dust2 Cup :)
Sørg lige for at have VoD på din strøm så. Så kan man få kommentator lyd på i klippene, hvis ellers der kommer nogle playz
plays.tv/video/56bcdce1910e97587d/did-crazy-usp-ac..
et usp ace hvis det var noget :D
megafileupload.com/7xid/H3ZZ_cache_uspace_ctpistol..
et usp ace hvis det var noget :D
megafileupload.com/7xid/H3ZZ_cache_uspace_ctpistol..
#22(Med 0 svar)
15. september 2016 kl. 15:11
ClinTElite

Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Du må sq gerne få dem her af mig.. Et skummelt og en ok clearing af site.
youtube.com/watch?v=U7LzuekYybk
youtube.com/watch?v=oRPoKdWwlIs
youtube.com/watch?v=U7LzuekYybk
youtube.com/watch?v=oRPoKdWwlIs
Jeg vil lige sige, at jeg ikke kan love at bruge alle klip som kommer ind gennem forummet. Men jeg tror også jeg vil lade dust2 cuppen komme med nogle klips, hvis vi er så heldige der.. Men jeg kigger på nogle af de klips her over de kommende dage (y)
youtube.com/watch?v=3UtqNX2eMdM - kan dette bruges? Så sender jeg gerne demo
Det er ret svedigt. Men du har jo edited det? xD
Derfor vil jeg da gerne med i din movie ;) Det var bare et hurtigt edit for at lave noget i CSGO. Lavede en del movies i 1.6, men kan simpelthen ikke fange motivationen i CSGO - synes det er blevet for bøvlet :( Finder lige demoen og sender den i en besked til dig med tid osv.
Det er også fucking bøvlet. :D
I 1.6 var det bare ind i HLAE, virtualdub og wupti! Nu synes jeg fandeme man skal gøre 100 ting mere end før :(
youtube.com/watch?v=0WaC0r4xO2s - Skriv hvis jeg skal sende demo :)
Det går næsten for hurtigt til man kan bruge det LOL . Sindsygt nonex!
Noget i den dur du kigger efter?
youtube.com/watch?v=-XCUn-TbTVA
youtube.com/watch?v=TDSv8KFWQsU
youtube.com/watch?v=59unB3lP9CM
Så kan jeg godt lige finde lidt guf ellers. Bare mere om du ledgte efter noget specifikt.
youtube.com/watch?v=-XCUn-TbTVA
youtube.com/watch?v=TDSv8KFWQsU
youtube.com/watch?v=59unB3lP9CM
Så kan jeg godt lige finde lidt guf ellers. Bare mere om du ledgte efter noget specifikt.
Noget i den dur du kigger efter?
youtube.com/watch?v=Id9oxFYCo_A
* Tak Jesper ^^
youtube.com/watch?v=Id9oxFYCo_A
* Tak Jesper ^^
1. plays.tv/video/57a3e9e054f43a970a/-faceit-fplc-5-u..
2. vimeo.com/166570925?ref=tw-share (husk hd)
3. plays.tv/video/57c4a06444b34e614e/faceit-challenge..
Bare vælg hvilke demoer jeg skal sende :)
2. vimeo.com/166570925?ref=tw-share (husk hd)
3. plays.tv/video/57c4a06444b34e614e/faceit-challenge..
Bare vælg hvilke demoer jeg skal sende :)
#51(Med 4 svar)
16. september 2016 kl. 16:55
SanderAdmin
DPL Admin

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17

Uha, ligesom den Starfire engang lavede!
youtube.com/watch?v=pP4_VcshxzE
Godt nok en del år siden :D
youtube.com/watch?v=pP4_VcshxzE
Godt nok en del år siden :D
Det kunne også være fedt, hvis I havde en intro animation, ligesom Source Danmark havde. Så kan man tilføje den i starten! (Y)
#55(Med 1 svar)
16. september 2016 kl. 19:59
SanderAdmin
DPL Admin

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17

Source Denmark var ikke en side eller noget, det var noget starfire selv kaldte den.
Er helt klart mest til det simple så du kan se fragget som det er og ikke bare klippet max i stykker, så det ser total crazy ud. En anden ting der er fed ved hans video er, at der er mange pros med i og de fleste frags er fra praccs eller officials og ikke i random MM mod silvers, ESEA lorte niveau osv :-)
Er helt klart mest til det simple så du kan se fragget som det er og ikke bare klippet max i stykker, så det ser total crazy ud. En anden ting der er fed ved hans video er, at der er mange pros med i og de fleste frags er fra praccs eller officials og ikke i random MM mod silvers, ESEA lorte niveau osv :-)
youtube.com/watch?v=ULPAEJ7pylQ Sig til hvis der er noget som helst herfra du kan bruge :))
youtube.com/watch?v=pn1StdUoJ7o - hvis du kan gøre det her lidt federe, kunne det være flæk nok, kan linke dig demo hvis det er
#69(Med 0 svar)
28. september 2016 kl. 17:58
dahlrupkingRegular
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019

Er der nogen movie makere der kan lavet noget sick for mig:D?
#70(Med 0 svar)
30. september 2016 kl. 00:04
birdfromskyPro

Vinder af Dust2 Fight Club

Guld Sæsonkort Sæson 15

megafileupload.com/opM1/3a7e185b-41d3-49ab-81b6-46..
Runde 1 - thomasdue
Runde 1 - thomasdue
Jeg er igang nu. Jeg har lige lavet et eksempel på, hvordan jeg tænker opstillingen på det skal være.
Hvad synes folket?
Introen er uredigeret. Men det ene klip jeg lige har lavet der er edited. For meget eller for lidt?
youtube.com/watch?v=WmVCdFf84tg&feature=youtu.be
Hvad synes folket?
Introen er uredigeret. Men det ene klip jeg lige har lavet der er edited. For meget eller for lidt?
youtube.com/watch?v=WmVCdFf84tg&feature=youtu.be
Syntes det er sjovt, at jeg har lavet en tråd med samme intiativ, men jeg fik ikke en skid ud af det, da jeg kun fik skrabede demoer fra måske 5-6 personer .
Vil også gerne sige, med alt respekt, til "BYRTz"så har jeg lidt mere erfaring hvad moviemaking angår helt tilbage fra CSS tiden. Men gud være med det.
youtube.com/channel/UCgIFRpDjN_uT48NxHbIT9ow
- BYRTz, syntes det er lækkert at du har tænkt dig at gå igang med sådan et stykke arbejde, men syntes dog du skal arbejde dig lidt op, med mindre projekter og øve din redigering lidt. En movie i god stil, kan ikke bare blive lavt over en weekend, men held og lykke med det da :D
Vil også gerne sige, med alt respekt, til "BYRTz"så har jeg lidt mere erfaring hvad moviemaking angår helt tilbage fra CSS tiden. Men gud være med det.
youtube.com/channel/UCgIFRpDjN_uT48NxHbIT9ow
- BYRTz, syntes det er lækkert at du har tænkt dig at gå igang med sådan et stykke arbejde, men syntes dog du skal arbejde dig lidt op, med mindre projekter og øve din redigering lidt. En movie i god stil, kan ikke bare blive lavt over en weekend, men held og lykke med det da :D
Jeg bebrejder dig ikke, overhovedet. Jeg er meget frisk på et samarbejde, hvis det var noget? :P Og den bliver heller ikke lavet over en weekend. Det burde enhver med sund fornuft vide ikke er muligt.
Udover det har du 4 edits fra source, hvordan kan du sige mere erfaring? LUL :D
Udover det har du 4 edits fra source, hvordan kan du sige mere erfaring? LUL :D
Har haft en channel med 8k subs, hvor jeg havde lidt over 80 clips, som jeg havde lavet. Stoppede dog med gaming på et tidspunkt i 4 år. Så lukkede ned for kanalen og så havde jeg den her gamle account, hvor jeg bare adrig er kommet igang.
- Du kan også se hvis du ser mine clips, at jeg har mere erfaring, båede når det gælder pan-crop, velocity og kvalitet. Det skal du dog bare arbejde på.
Men angående det med samarbejde, så kan jeg godt give dig en hånd hvis det er, 2 hoveder er normalt mere kretiv end 1 :-)
- Du kan også se hvis du ser mine clips, at jeg har mere erfaring, båede når det gælder pan-crop, velocity og kvalitet. Det skal du dog bare arbejde på.
Men angående det med samarbejde, så kan jeg godt give dig en hånd hvis det er, 2 hoveder er normalt mere kretiv end 1 :-)
link til den tråd? synes jeg har set alle indlæg herinde siden begyndelsen
arh ja okay det hentyder heller ikke rigtig til en dust2 movie hans indlæg, som dit gør :)
og så lige testklippen synes det fint nok farvemæssigt men allerede i det lille klip kunne der godt være nogle bedre effekter eller et bedre sync med musikken. (slowmo/blink etc) på 360 kill så musikken passer etc etc.
Men ellers fint med ikke for mange effekter, men synes lige muligheden var der især i det klip :)
og så lige testklippen synes det fint nok farvemæssigt men allerede i det lille klip kunne der godt være nogle bedre effekter eller et bedre sync med musikken. (slowmo/blink etc) på 360 kill så musikken passer etc etc.
Men ellers fint med ikke for mange effekter, men synes lige muligheden var der især i det klip :)
En movie er en movie, når man søger demoer fra det danske community på Dust.dk, så siger det vel sig selv
forstå mig ret :) dit indlæg lød mere eller mindre bare som om at du ville bruge et par demoer til en masse småklips som du kunne lave edits på.
btw. havde sgu ikke set det indlæg så har misset noget :)
btw. havde sgu ikke set det indlæg så har misset noget :)