Søger hold efter et kick er nu topmotiveret til den næste sæson i power liga
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lidt om mig
Alder 16 år
Hold erfaring 4 år
Rolle Awp
Timer 8.7k
Faceit elo
faceit.com/en/players/R0sKaTidligere spillet for Catchii ACD
Fra Glostrup/Sjælland
Erfaring vundet 2x 4div og har spillet 2x 3div
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om mig
Her efter sommerferien skal jeg i 10 klasse derfor har jeg masser af tid til cs på side jeg har mulighed for at pracc 5 om uge har nemlig arbejde men der kan jeg tilpasse dagene efter træningstider jeg bruger også masser af tid ude for pracc som ikke bare er faceit men også ffa kz, og en gang imellem ser jeg demoer for nye idéer til grander og peeks. Min spille stil er at jeg godt kan lide at køre efter mit spawn for best mulig chance for et entry jeg elsker at gå ind i setups har derfor også en hel del af. Jeg er en awper der gerne vil spille flere steder end at bare spille fx a. Som t spiller prøver jeg at skabe plads og finde entrys derfor kan det godt ligne at jeg spiller meget aggressiv hvilke jeg nok også gør men der er fra map til map.
Hvad jeg forventer
helst en org i spiller under (ikke et krav)
Ser meget gerne i har 3 div og op efter
der bliver praccede mindst 3-4 gange om ugen
Ts server eller discord er lidt lige glad
En prac server
Muligvis ESEA
I kan kontakte mig her
steamcommunity.com/id/R0sKa_twitter.com/R0sKa_CSGODiscord R0sKa#3300