Mit navn er Simon "ZimZe" Knudsen. Jeg er uden hold grundet nogle tog på efterskole. Jeg kigger derfor efter muligheder
Kort om mig, så er jeg en ung frisk gut på 18 år. Jeg starter på 3. År på STX og arbejder ved siden af på Shell. Jeg har ca. 7500+ timer i CS:GO. Jeg har spillet en del hold, mest nævneværdig må være Froz academy, Obstructed academy, Obliviate academy, Acurity6, Xi. white samt nyest Sørby.Alpha . Jeg har spillet Metal Ligaen 2 gange, spillet i power div 4 2 gange, 1, en enkelt Esea open sæson og senest 3.div med Sørby . Jeg spiller riffel (meget fleksibel). Jeg er Igl, Men vil også sagtens kunne finde mig tilpas på et hold hvor jeg ikke caller. Jeg ligger lvl 8 faceit, mener mit generelle Niveau, samt erfaring fortæller mere end hvad mine faceitstats/elo viser, men prøv mig af ;)
Hvad Jeg forventer:
-Helst 4 eller en Core på 3
-Vilje og tro på projektet
-Gerne +16 (undtagelser kan forekomme)
-skal deltage i Esea open eller 3/4 div (gerne begge dele)
-3+ pracdage
-En vis forståelse for spillet
-Org er +
Hvis der er spørgsmål eller det har fanget din interesse, kan jeg fanges følgende steder (skriv gerne en kommentar på steam hvis du adder mig der :D):
twitter.com/ZimZeb0ysteamcommunity.com/id/ZimZecsgo/facebook.com/profile.php?id=100005856315599ZimZe#9269