BILLETSALGET TIL DEN STORE FINALE ER ÅBENT
LIVE
"Returning player" søger hold!
13. juli 2024 kl. 03:18
xMatthew
Hej venner!

Jeg er lige returneret til CS2, efter en lang pause. Jeg søger derfor et hold.

Om mig:
Jeg har ca. 900 timer i CS2, jeg dedikeret, og jeg ønsker at udvikle mig.
Jeg er 25 år, med forskelligt erhvervserfaring fra politik, sundhedsvæsenet, forsvaret og brandvæsenet. Jeg opfatter mig selv som moden, med god humor, og fuld fokus i det jeg foretager mig. Jeg kender derfor også til kort og præcis information, som er nødvendigt i CS til tider.

Hvad søger jeg?
Et seriøst hold, hvor jeg kan udvikle mine personlige færdigheder, men også udvikle mig som en holdspiller.

Hvad kan jeg tilbyde?
Jeg er utrolig velformuleret, lærenem, lærevillig, og god til at kommunikere. Jeg er åben for alle former for kritik, tager alt til efterretning, og har altid høje ambitioner om at gøre mit bedste, og ligge de nødvendige timer i det. Derudover er jeg rolig, og tager et loss som en læring, og ikke et komplet tab.

Mit nuværende niveau
Jeg startede CS for omkring en uges tid siden, og på nuværende tidspunkt er jeg GN2 i 5 maps. I faceit ligger jeg og svinger mellem 2-3. Jeg føler selv, jeg har en rimelig "Game sense", dog skal jeg virkelig practise mit aim og smokes, hvilket jeg gør dagligt på nuværende tidspunkt. Dog er jeg ikke altid enig i min placements, og jeg er ved at være godt ked af at blive teamet op med griefere, og folk der går amok.

Så findes der mon nogle derude, der søger en low rank, men med høje ambitioner? Det håber jeg.

Hvis det ku' være noget, så giv et skriv på discord: nadrick
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.