POWER Ligaen starter
02D : 20T : 32M : 24S
anbefaling trådløshedset
11. august 2024 kl. 14:01
brink
vil gerne høre folks pros/cons af et trådløshedset da jeg høre mange ting og vil gerne høre hvad folk anbefalder at få! (må ik være acezone)
#1(Med 2 svar)
11. august 2024 kl. 17:23
nick698b
Jeg har haft både logitech pro wireless og arctis pro wireless. begge er ret gode nok også nogle af de mest kendte.
Jeg ville vælge en af disse fordi det er både virkelig behagelige og have på.
Et plus til steelseries er at de har batterier så du nemt kan skifte så du ikke behøver at have ledning i da de oftest er meget små.
Logitechs lyd er virkelig god hvis du self vælger blue mic. Den kan ændres med forskellige lydindstillinger men alt i alt er den virkelig god.
#2(Med 0 svar)
11. august 2024 kl. 18:00
brink
Tusind tak for dit input. ser lige om der flere muligheder eller holdninger :D
#6(Med 0 svar)
14. august 2024 kl. 15:39
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Jeg har et arctis pro wireless liggende i skuffen og bruger det overhovedet ikke. Mest fordi jeg synes lyden er dårlig og mest af alt meget anderledes ift. hyper X.

Er der noget jeg gør helt forkert eller skal man sætte lyden op på en bestemt måde?
#3(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 23:45
brink
b
#4(Med 1 svar)
13. august 2024 kl. 15:44
Raven223
Har kørt trådløst, dog var mit længeste run og mit favorit headset Logitech G pro wireless.

Pro's: Behaligt at have på, ingen dum ledning der kan komme i vejen, behøver ik at tage det af for lige at gå ud og køkkenent for at hente en snack eller lign ;)

Cons: skal lades en gang imellem sjovt nok, har også oplevet at lyden kan finde på at cutte ud engang imellem hvis der er forstyrelser i forbindelsen, og headsettet kan være meget svært at bruge til større lans da der er mange forbindelser i luften.

er selv gået tilbage til at bruge et headset med tråd - HyperX cloud III

:)
#5(Med 0 svar)
14. august 2024 kl. 00:29
brink
Tak for dit dejlig input. forhøre mig mere kan være der kommer andre headsets :D
#7(Med 0 svar)
26. august 2024 kl. 17:36
brink
B
#8(Med 0 svar)
26. august 2024 kl. 17:42
MickYY
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg har haft steelseries artics pro wireless. Og det var en af de fedre headsets jeg har haft længe.

Jeg savner det rigtig meget. Men den version jeg havde laver de desværre ikke mere. og har ikke lige prøvet de nye af endnu. Det var fandme rart når man kunne høre der kom en faceit kamp imens man var ude at pisse. Det var en sand fornøjelse hahah.

Men jeg fortrækker faktisk de trådløse fordi pt har jeg et godt gammeldags hyperx cloud 2. Og sidder og køre den ledning over 10.000 gange. det er nok ikke det mest sunde :P
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.