H3WAL0 Søger Hold
19. august 2024 kl. 17:20
H3WAL0
Hvad søger jeg?
Jeg søger lige nu hold i enten 2 eller 3 div som er seriøse med prac 3-5 gange ugentligt + kampe.
Mine roller: Jeg har været i IGL rollen i et stykke tid, men har også noget erfaring som Anker og Lurk. Meget lidt support

Om mig:
Mit navn er Tobias, jeg er 22 år gammel, og jeg har en passion for Counter-Strike, der går flere år tilbage. Jeg er en nogenlunde erfaren spiller, som både fungerer som In-Game Leader (IGL) og udfylder rollerne som Anker og Lurk på holdet. Jeg har opbygget en solid forståelse for spillet gennem års træning og konkurrence, og jeg har spillet i Powerligaen i et stykke tid, hvilket har givet mig værdifuld erfaring på hvad det ville sige at spille på hold.
Min styrke ligger i min evne til at læse spillet og træffe beslutninger under pres, hvilket er essentielt for rollen som IGL, samtidig med at jeg sikrer stabilitet på holdet som Anker og kan skabe muligheder som Lurk.

Det ville også være muligt at skrive og spørge om 4 div, hvis der er passion for at rykke op og det ikke bare er et hygge hold.

Faceit CS2 peak elo: 2600
#1(Med 0 svar)
19. august 2024 kl. 17:21
H3WAL0
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.