BILLETSALGET TIL DEN STORE FINALE ER ÅBENT
LIVE
Søger hold som Rifle/Support
16. oktober 2024 kl. 12:59
CYko
Mit navn er Niklas ''CYK0'' og jeg er en meget passioneret CS2 spiller, som søger nye udfordringer og muligheder.

Lidt om mig selv:
Jeg er en 19 årig dreng der elsker CS! Jeg har i snart 10 år brugt det meste af min fritid på Counter Strike, men det har for det meste bare været halv hygge halv tryhard med gutterne. Jeg er en dreng med god energi og altid et smil på læben. Jeg er meget fokuseret på min fremadgående proces og på at blive meget bedre end jeg er nu! Jeg har altid spillet med de samme drenge, så man kan vel godt sige at jeg har lidt hold erfaring, ihvertfald når det kommer til kommunikation. Taktisk er jeg ikke den bedste spiller, da jeg aldrig rigtig har leget med strats eller lignende. Udover CS Har jeg et fast arbejde som Online Marketplace Assistent, hvor jeg sidder og styrer og holder øje med amazon, i et firma der hedder Luxkids i Vejle.

Lidt om mig som spiller:
Jeg vil gerne tænke på mig selv som en fragger, jeg er god med mit aim, men kan selvfølgelig blive bedre. Derudover er jeg ikke bange for at tage plads for holdet eller løbe ind først. Jeg har altid været lidt en aggresiv spiller. Jeg er lige nu 2200 elo på faceit og spiller mest solo que, da drengene er begyndt at få arbejde, og derfor ikke kan så tit. Jeg har altid gerne ville se hvor mit talent kan føre mig hen, og tænker tiden er inde nu til at tage skridtet videre! Jeg er åbent for alle roller bortset fra AWP og IGL.

Mvh Niklas ''CYK0'' Mortensen

Mail: [email protected]
Faceit: faceit.com/en/players/CYK0
Twitter: x.com/Niklas_CYK0
Medal: Clips:medal.tv/u/God%20CYko
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198250207018/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.