Stand-in for powerliga hold
7. februar 2025 kl. 02:01
Rau1g
Hej...

Folk kender mig som Rau1g, men hedder Rasmus :D

Er 19 år og kok til dagligt i Aalborg.

Startede med CS for 5-6 år siden. Har haft muligheden for spille på hold, være til Lan-party, bootcamp osv.

Det har været meget inspirerende, og spændene at være en del af.
Voksede lidt væk fra det for 2-3 år siden og begyndte som kokkelev.

Er begyndt spille lidt igen og elsker det! jeg føler mig hjemme og ved hvad jeg kan.

Derfor vil jeg give muligheden for folk, at få en perfekt stand-in til deres kampe. Det det bedste jeg kan tilbyde.

Vil rigtig gerne spille hold igen, men muligheden er der bare ikke med mit arbejde, som fylder en del af min hverdag. Både tiderne og dagene er totalt forskellige fra uge til uge. Så det vil være synd for andre, at jeg ikke kan være der mest af tiden og kampene.

Vil være beæret over få muligheden, for argere stand-in. Især spille med hvor det sjovt.

Min erfaring:

Tidligere hold: Aalborg rebels, eSpuma ACD, Impact, Faaborg Esport, Multihunters ACD.

Roller: Mest af tiden IGL, men også entry,support.

Elo: Folk går totalt meget op i stats,elo osv i cs2. Det jeg kan bidrage med mest er mit humør,erfaring,viden for det taktiske aspekt og holdspiller. Synes ikke man burde vurdere en person ud fra stats 100%. Men mit elo er 2.200 :D

Kan agere stand-in når jeg har fri eller tidligt fri. Så skriv til mig, hvis i mangler en, så skriver jeg tilbage!

Håber nogle vil bære nytte af det. Vil også gerne hjælpe andre lavere hold, med få startede op. Så kan i altid skrive! Som "coach".
Dem der kender mig kan måske give +like, hvis i gider :)

Mvh Rau1g
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.