Søger Hold
5. februar 2025 kl. 20:39
ArrGO-
Navn: PHRISK/Simon
Alder: 18 år
bopæl : Roskilde
ELO: 2500 (peek 2700)

Rolle(r):
-CT: Anchor.
-T: Meget alsidig. Har erfaring som pack-spiller, lurker, entry og star rifler.

Erfaring:
Jeg har spillet på 5-6 forskellige hold over de sidste 3 år. Min længste periode var med FUE-Vega, hvor jeg var en del af holdet i 8-9 måneder. Under denne tid arbejdede jeg med en tidligere tier 2/3, coach som personlig træner, hvilket har bidraget markant til min udvikling.

De sidste to år har jeg også deltaget i turneringer som ESEA og Powerligaen. Jeg ser mig selv som en spiller, der lærer hurtigt og konstant udvikler sig. Min dedikation og disciplin gør, at jeg altid er villig til at forbedre mig.

Bidrag til holdet:
Jeg sætter altid holdet først og er villig til at gå på kompromis for at sikre de bedst mulige resultater for teamet. Selvom jeg måske ikke er den mest erfarne spiller eller har de højeste ratings, er jeg overbevist om, at min viljestyrke og dedikation skiller mig ud. Jeg stræber efter at finde de bedste løsninger og bidrager med en holdorienteret mentalitet, der skaber stabilitet og fremgang.

har spillet 2x 4 div. 1x 3 div. og esea intermediate samt. en masse online qualifiers.

(OBS!) Søger også som stand-in

HVIS Jeg skulle vække nogle former for interesse så skriv endelig til mig på nedenstående:

DISCORD: PHR1SK#7300
steamcommunity.com/profiles/76561198859380997/
faceit.com/en/players/PHRISK
powerstats.dk/player/76561198859380997
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.