Jeg søger hold lvl +10
12. marts 2025 kl. 14:07
praxy
Jeg søger spillere eller hold til at deltage i turneringer FACEIT, Powerliga og ESEA.

Rolle: In-game Leader (IGL)

Alder og Faceit lvl: Jeg er 17 år gammel FACEIT niveau 10.

Værdier: Jeg værdsætter spillere med en positiv mentalitet, passion for spillet og samarbejde. Jeg tror på aktiviteter som pugs uden for træning, bootcamps og LAN-events for at styrke kemi og teamwork.

Ambition: Jeg er dedikeret og investerer mange timer ugentligt i at forbedre både teamplay og individuelle færdigheder. Mine mål er ambitiøse, og jeg stræber efter at nå toppen af scenen.

Praktisk information: Jeg ønsker at være en del af et hold med intensiv træning, inspireret af Astralis’ tilgang, med hyppige træningssessioner. Mine Primær maps. er Dust2, Ancient, Anubis, Mirage og Nuke.

Om mig: Jeg fokusere og undgår at tilte, uanset om det er FACEIT-kampe eller turneringer. Jeg værdsætter konstruktiv kritik fra holdet og trænere og samt at kunne give videre med en positiv tilgang. Jeg søger et modent hold, der er klar til at arbejde hårdt, men som også forstår vigtigheden af at have det sjovt og nyde spillet for at styrke holdånden.

For yderligere information eller spørgsmål, kontakt mig venligst via Discord: doky452
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.