mit hold NaCl blev refused at deltage i dust2.dk pakkelegs cup, jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor at vi blev det, og hvis det er, er vi friske på at deltage i cuppen stadig.
hej w1lliam
altid fedt at se der er så stor opbakning om vores cups som vi holder på dust2
når det nu er sagt så synes jeg godt at man som hold lige kan bruge 2 min når man laver en tilmelding
så næste gang så synes jeg du lige skal check de Steam ID du sender ind sammen med dine spiller
det fair nok, jeg synes bare at det er surt at i undlader at give den grund, og lade os tilmelde os igen med rettet steam id, siden det jo er en dum fejl som nemt kan rettes. Men når det sagt så er det jo jeres tunnering, og i kan gøre hvad I vil.
Praktisk tror jeg det sætter admins i ekstremt meget arbejde, hvis de skal skrive begrundelse hver gang. Bare ansøg ordenligt, så er chancerne for at komme med også højere :)
Det må aldrig være en undskyldning for en admin, da det er en del af jobbet for dem der tager imod tilmeldinger. Hvis ikke der bliver givet en begrundelse for afvisningen, hvordan kan de så vide hvad de kan forbedre til næste gang for at komme med. Og så vil der være en sandsynlighed for at det med tiden vil spare tid, ved at fortælle nu hvad en ordentlig ansøgning er når de ikke får fyldt den rigtigt ud. :)
Nu er det ikke raketvidenskab at udfylde sådan en formular. Jeg mener det hold der havde skrevet samme steam id på 5 gange. Folk må selv tage ansvar. Det bruger vi ikke tid på.
Hvis du har svært ved at forstå mine sætninger, må du undskylde. Jeg er ordblind og det sker at jeg ikke bruger så meget tid på tegnsætning. Men du kan altid skrive til mig og jeg vil prøve at forklarer det på en bedre måde, så alle forstår det.