Kommer helt an på hvor mange penge du vil ofre, hvad dine præferencer er; 60%, TK, 100%, Cherry MX/Rubber Dome/Kailh/ALPS/Razer/Romer G switches og hvilket design du bedst kan lide.
Har selv et ældre Tesoro keyboard, købt på Webdanes, mener at det er dét her
proshop.dk/Tastatur/Tesoro-Excalibur-G..men bruger mest mit Ozone Strike Battle, da jeg bedst kan lide 60%
ozonegaming.com/product/strike-battle Sparer pt op til et tredje, men om det bliver et Pok3r, Ducky, CoolerMaster eller noget helt fjerde ved jeg ikke. Men det bliver helt sikkert et 60% igen!
Vil foreslå at kigge på den her
reddit.com/r/MechanicalKeyboards/wiki/..Edit: Så lige at sdu spurgte efter mus. Dette kommer igen an på præferencer. Har du fundet en mus som du føler at du har et godt greb på og som passer godt til din hånd?
Jeg er personligt faldet for Zowie og sidder pt med deres ec1 (den første version) til skolebrug og gaming bruger jeg ZA11. Følte at både Razer (Deathadder) og SteelSeries (Rival) var af meget dårlig kvalitet og har selv ejet to af hver. En musemåtte er stof, er hvad jeg føler er dejligst og bedst. Steelseries Qck Heavy, mener jeg er deres store og tykke af stof, og du mærker ikke underfladen med sådan en, og hvis du sidder med low sens er der godt med plads. Sidder ikke længere med den, men en zowie musemåtte, og jeg mener det er P-SR.