Hey dust2
jeg mangler sku hold.
Her er lidt om mig
Mit navn er Nichlas Bunkenborg, er 19 år og fra kolding. Til dagligt er jeg elev i Bilka og skal være der i 2 år, jeg kommer løbende igennem de næste 2 år til at være væk fra computeren en uge cirka 7 gange, men jeg har datoerne på det, ellers kommer mine vagter til primært at ligge om morgen så burde ikke være et problem at komme igang med csgo igen.
Jeg er lige pt på skole fra mandag til fredag og hjemme igen fredag aften, så hvis der skal tryes så er jeg klar derefter.
Jeg vil sige at jeg er en meget stille og rolig makker, gerne have det sjovt på holdet, og vil mene jeg er med til at sprede et godt humør ud på holdet, kan tilbyde et okay aim og dårlig info. Men Entryer gerne, men support gør heller ikke noget :)
Mine tidligere erfaringer: har spillet for Atlando esport( Danno-ceyl-CleMenZo-Oza) ellers har jeg en masse online tuneringer i baglommen, samt været til lidt lans rundt omkring.
Mit mål er at komme i top 10 i danmark derfor søger jeg også et hold med samme mål.
Men ellers fyr et add og steam hvis der er spørgsmål, eller jeg måske er den rette for jer.
steamcommunity.com/profiles/76561198160488649/
Ellers må folket have en god dag derude :)