Det er en længere historie.
Tilbage i sommerferien fik jeg ban på min main acc for toxic/trolling i en måned, så jeg lavede en smurf acc og spillede faceit på den. Jeg lavede det som en obv troll acc (Den hed Ruskixaxa, jeg havde ikke sat min profil op på steam, høj winrate pga jeg farmede bots i starten etc) Så faceit manuelt bannede den for cheating efter en måneds tid (vil jeg da formode, siden jeg selv aldrig har snydt i CS:GO (snød 1 gang tilbage i 2006 og fik min acc vac banned efter en dag, lol.
Anyway.... Det gjorde jo heldigvis intet ved min main acc, da den blev unbanned igen efter en måned, så jeg gik bare tilbage på den igen.
Jeg var så begyndt og være aktiv på faceits discord, hvor jeg snakkede med folk omkring diverse ting, hvor ban på faceit blev bragt op. Jeg nævnte derfor i den samtale, at man ikke kan stole på folk der bliver banned for cheating på faceit, da jeg selv har erfaring med, at man kan få ban selvom man er clean. En discord faceit admin så samtalen, spurgte hvad min smurf hed. Jeg sendte den til ham privat, da jeg håbede han ville kunne forstå, men det kunne han ikke - jeg fik ban på main acc 2 dage senere.
De gider ikke gøre noget ved det via support og jeg blev kicked fra deres discord. Fik afvide, af jeg må vente 2 år indtil den smurf ikke længere er banned for cheating på deres side, før jeg kan spille derinde igen på min main account.
Så jeg spiller bare ESEA nu og kommer i Rank G imorgen, fuck faceit admins :(