Hey dust2
Søger et seriøst hold, som har ambitionerne til at nå til tops
Er 16 år, og har masser af tid i hverdagen
Bruger meget tid på at træne mig selv individuelt, og er klar på at bruge en masse tid på pracc
Ser helst, at vi praccer 3-4 gange om ugen, og at folk er top motiveret til at komme så langt som muligt.
Lidt om mig selv
Som tidligere sagt så er jeg 16 år, bor lidt uden for København, og er klar på at tage til LAN i hele danmark.
Har tidligere deltaget til CPH LAN Party & Karslunde Net Party, endte i kvartfinalen til CPH Net Party.
Går atm i 1.G, så har mulighed for at pracce alle dage efter kl 16.
Hvad jeg forventer af jer:
En gruppe mennesker, som ved at man ikke når til tops i løbet af et par uger
Et hold, som er klar på at ligge meget tid i det, og arbejde på vores problemer istedet for at løbe fra dem.
Nogen som er lige så dedikeret som mig, og ligger tid i at blive bedre individuelt
At folk er klar på også at ha det godt socialt, en stor ting af et godt hold, er at folk også fungerer sammen socialt.¨
Er både åben for at deltage i hold som mangler spillere, samt at bygge noget op fra bunden.
Link til diverse:
play.esea.net/users/863482 (
faceit.com/en/players/ManasK - Spiller ikke så meget FaceIT, men hvis det er forventet at jeg skal ligge i lvl 9/10, kan jeg sagtens nå det, úden problemer.
Hvis I vil i kontakt kan I enten skrive her på Dust2, eller add mig på følgende:
steamcommunity.com/id/RedBullF1/