Hej Dust2
Jeg søger et CSGO hold at spille for.
Jeg er en CS:GO spiller, ved navn:
Sune “zYNC” Kristensen - IGL/Lurker/Entry
Jeg er 18 år gammel og bor i midtjylland, og studere på HTX 3.G og bliver student her til sommer. Jeg har pt ikke noget arbejde ved siden af, hvilket betyder at jeg har masser af tid til at game. Jeg har adgang til bil så lan events er intet problem.
Jeg er meget ambitiøs og har været vant til at træner 5 gange om ugen af 4 timer af gangen fra 19:00 - 23:00. Jeg er indstillet på at der kun er en vej, og det er fremad.
Jeg er en IGL, hvor jeg har erhvervet mig en rigtig god og solid erfaring over de seneste 2-3 år hvor jeg har været IGL på samtlige danske samt internationale hold. Udover det, så er der nogle biroller ved at call, og dermed har jeg også spillet som Entry samt primært Lurker. Jeg er og går rigtig meget op i struktur og disciplin.
Jeg har en "Stratbog / playbook" hvor jeg har mine strats, som jeg sørger for at holde opdateret.
Rent individuelt set, så ligger jeg rimelig højt på faceit. Her har jeg været oppe ligge blandt top 20-30 i Danmark (2700 elo). Udover det, så har jeg spillet i CEVO Main, hvor jeg også har præsteret. I forhold til lan events, så har jeg været til nogle små lans, og det seneste lan jeg var til, var NPF #16 hvor jeg kom 7-8 med Archicals hvor vi havde stand-in på. (
dust2.dk/Nyheder/869-aquiver-esports-vinder-npf)
Mine ambitioner er helt klart at komme officielt på danmarks top 20, skal dog siges at vi blev nævnt af Sander (fra dust2) som bobler:
gyazo.com/22b6f72ebaec34e03eee1d463e46702c
Mit mål, er at ramme top 15, og evt skubbe det til top 10. Hvilket er meget ambitiøs, men igen med den tid og den energi jeg ligger i det, så er det uden tvivl realistisk.
For nyligt spillede jeg en online turnering fra Dust2.dk. Hvor mit daværende hold kom videre fra en kvalifikationsturnering hvor 2 hold gik videre ud af 50+ hold tilmeldt. Derefter blev vores slutspils kampe live streamed med omkring 250 til 500+ seerer.
Efter finalen i kvallen, der kom jeg med en udtalelse som kan ses her:
dust2.dk/Nyheder/1941-domax-co-vinder-dagens-dust2..
Vi også med i flere forskellige artikler på deres hjemmeside hvor de skrev om kampen. (Her spillede jeg under Luminary Lions - Link til én af dem
dust2.dk/Nyheder/1966-omen-by-hp-power-challenger-..
Blev blandt andet invitet til kval til Dust2 Masters:
gyazo.com/a92ef5c0e7a7d5e5e08a34a2b3149f42
Hvad kan i forvente af mig?
I kan forvente at jeg giver 100% af hvad jeg har at byde med, samt at jeg kan skubbe et hold i den rigtige retning. I kan forvente en IGL/Caller som kommer forberedt, og er velstruktureret, som selv kan stå for praccs, scrimms og officials. I kan forvente en meget disciplineret, struktureret og stabil gut, som kan levere lige meget hvem det er imod. I kan såvelt også forvente at jeg er en meget ambitiøs og dedikeret spiller som virkelig brænder for det her.
Hvad vi forventer af jer?
Jeg forventer at i er stabile, hvilket er et stort problem her i Danmark, hvor man hver uge ser utallige lineups falde fra hinanden grundet interne problemer, og ser gerne at folk har klare aftaler samt at folk er indforstået med at man skal arbejde på problemerne og konflikter, og ikke bare give op, da det er spild af alles tid i. Det skal siges at jeg har været vant til at spille på kontrakt, og dermed fået økonomisk dækning, hvilket er noget jeg også søger, men det er ikke et krav, hvis jeg ser potentiale i lineuppet.
Vigtigst af alt, at det er folk som har samme ambitioner som mig selv, og er lige så dedikeret til at opnå de mål.
Hvis i har nogle spørgsmål eller lignende så tag endelig kontakt til mig, så skal jeg besvare dem så godt som jeg nu engang kan. Glæder mig til at høre fra jer.
Generelle informationer i forhold til tidligere hold, lans etc.. findes på min steam profil.
Jeg kan kontaktes her på tråden, ellers bare add mig på steam.
steamcommunity.com/id/OfficialzYNC/
Med Venlig Hilsen
Sune “zYNC” Kristensen