Hejsa Dust2.dk
Mit navn er Malte "Maltefar" Riis. Jeg ønsker at lave comeback på scenen, denne gang som spiller og IKKE på sidelinjen som coach eller manager, som jeg ellers har gjort i mange år, både for Heroic og DSrack eSport, hvor jeg både har arbejdet med store spiller som Device, EXR med mere, og gamle kendinger som JokerN, Zeeth..
Lidt om mig:
22 år gammel, fra Frederiksberg med kørekort.
Nogen kender mig måske fra Twitch, hvor jeg streamer med min kæreste under navnet TwoControllersOneCouple.
Som person er jeg altid glad og smilene. Går jeg ind i noget gør jeg det 110% og altid til ende, derfor er stabilitet en af mine vigtigste punkter, samt at jeg mere end klar over at ting tager tid, men med hårdt arbejde og den rigtige indstilling kan man flytte bjerge..
I min hverdag arbejder jeg pt. på DSRack eSports Café.
Jeg har fået min ven Gla1ve og 1,6 legenden zE- til at skrive lidt om mig som blev til dette:
Gla1ve: Malte er en nice mate der altid har et smil på læberne. Positiv
zE-: Malte er en super fin fyr, ingame såvel som "in real life". De få gange, som jeg har spillet med Malte, har han vist et solidt overblik i spillet, samt at han sagtens kan skyde modstanderen ud. Udover at skyde modstanderen, så går Maltes personlighed også igennem ingame, hvor han er samarbejdsvillig og villig til at arbejde/finde sine fejl og komme videre på en god måde!
Som Spiller:
Har over 4000+ timer i CS:GO (Fordelt over 3 accounts)
Stort taktisk overblik, da jeg altid har været en del at coaching, både af store og små spillere.
Jeg ønsker at spille en flex rolle på et hold, som både rifler, lurking og andet der skal tilpasses, for jeg har erfaring med at holde et dynamisk spil, giver langt bedre resultater.
Generelt har jeg en masse kontakt til en masse spillere som ville være interesseret i evt. at scrim eller andet.
Via mit arbejde giver det også en del bootcamp muligheder.
Jeg søger:
Et allerede opstartet hold. (gerne i en længere periode)
Alt basic skal være iorden. (opførsel, Smokes og den slags)
Spillere der deler samme passion som mig.
Et flexibelt men stabilt trænings miljø, fordi jeg har min stream ved siden af som jeg IKKE kan ændre tidspunkter på.
Mennesker der er til at snakke med..
Jeg håber at høre fra nogen af jer!
Og kender i mig, er i meget velkommen til at skrive en kommentar med, hvor flæk i synes jeg er!
Kontakt mig på.
Steam:
steamcommunity.com/id/maltefar
Facebook: Malte Riis Vestergren Rasmussen
www.facebook.com/Ballademageren