Beyond Belief Gaming SØGER ENTRYFRAGGER/LURKER
18. maj 2017 kl. 21:12
StoNe
Hello guys, jeg skriver dette opslag, da vi hos Beyond Belief Gaming er kommet i nød på en spiller til vores main hold, det vi står, og søger, er enten en Entryfragger eller en Lurker.. Da vi har en spiller, der kan spille begge roller, så vi håber på, at du kan vælge, hvad du vil spille, så du kan få en god start indenfor holdet.

Vi er en organisation, som går meget op i vores hold under organisationen, vi har et nuværende rocket league hold som ligger nummer 3 i Danmark, og ser du vil være en del af vores op kommende cs hold. Som også skal langt i den danske scene, vi går meget i, at vi alle sammen kan sammen. Vi har nuværende 1 Main cs hold, og 3 academy hold. Et White, Black og et Alpha hold. Vi er i fuld gang med at komme så langt indefra den danske scene, så vi søger derfor en person, som er virkelig glad for at spille spillet, og som også godt kan lige at spille sammen med 4 friske og hyggelige gutter. Vi forventer lidt, du er okay god til spillet, da vi andre også er der oppe af. Vi andre ligger around rank A i esea, og level 10 på faceit..

Hvad vi forventer af dig:
Du vil gerne dette
Du er en god team spiller, og går op i det.
Du spiller Entry/Lurker
Du forholder dig positiv

Hvad du kan forvente af os?
Teamspeak server.
Hold logo.
CS server.
Pisse fine personer. Spredt ud over 4 hold.
En seriøs organisation.

Mvh. Beyond Belief Gaming!
#1(Med 1 svar)
18. maj 2017 kl. 22:03
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
GL med at finde dem i søger :)
#2(Med 0 svar)
19. maj 2017 kl. 20:06
StoNe
Jeg har først lige fundet ud af hvordan man svarer her på dust2, men tusind tak mate :)
#3(Med 1 svar)
20. maj 2017 kl. 19:11
Savox
Kunne jeg få din steam? så kan vi snakke :)
#7(Med 0 svar)
23. maj 2017 kl. 17:02
StoNe
Vi har haft tryoutet en så har squ ikke lige tjekket dust2, beklager meget. Men her er et steam link ven :)
steamcommunity.com/id/f1r3g0h1/
#4(Med 2 svar)
20. maj 2017 kl. 20:07
CBC
Fyr lige et steam link :DDDD
#6(Med 1 svar)
23. maj 2017 kl. 17:02
StoNe
Vi har haft tryoutet en så har squ ikke lige tjekket dust2, beklager meget. Men her er et steam link ven :)
steamcommunity.com/id/f1r3g0h1/
#8(Med 0 svar)
23. maj 2017 kl. 17:46
Savox
Addet :)
#5(Med 0 svar)
21. maj 2017 kl. 06:12
Creakz
Hey guys! :)
Jeg har efterhånden ledt efter et hold i noget tid. Og umiddelbart virker i som noget der frister! :)
Jeg har ca. 2500 timer i spillet og ligger pt 2200'ish elo på faceit. Jeg har lysten til at forbedre mig, og så er jeg all in på godt sammenhold! :)
Du kan add mig på steam: steamcommunity.com/profiles/76561198121006080/
Hvis du vil vide lidt mere.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.