Hey jeg er en ung gut på 16 som søger et hold
Lidt om mig jeg hedder Kasper Lilja er 16 år kommer fra Taastrup på Sjælland. Har spillet cs i godt og vel 2 år nu. og har spillet på nogen forskellige hold dog ikke nogen som er kendte. det jeg har spillet på mine tidligere hold er support/entry kan dog også noget med awp men har for det meste spillet 2 awp.
Mine ambitioner er at finde et hold som er frisk på Lan rundt omkring i hele dk og komme frem på den danske scene. jeg har selv været til 2 Lans et lille Lan i indre Kbh. ved navn kmg hvor det blev til en skuffende 2 plads og en 8 til 16 plads til hk begge gange var med mix. jeg kan tag til lan over hele landet jeg ser også gerne at vi deltager i nogen kval/dust2 cups.
Mine krav er at i ligger omkring det lvl 8 på faceit jeg ved udmærket godt det er pugs men det er så jeg har et nogenlunde niv og gå ud fra. Folk skal kunne tåle kritik og folk skal ikke være bange for at byde ind med noget.
Mine svagheder er nok at smokes er ikke min bedste side men det kan jeg hurtigt lærer jo. kan de fleste normale smokes på mapsne men der er nogen hvor jeg ikke kan alle jeg kan. f.eks. også tilte lidt når jeg måske har et ret dårligt eller folk ikke lytter game men det er jeg blevet meget bedre til at fixe.
Hvis i går op i faceit lvl og esea rank så linker jeg lige under her og min steam hvor i kan kontakte mig. har i flere spørgsmål så adder i bare på steam.
faceit.com/en/players/lilja-
play.esea.net/users/1431209
steamcommunity.com/profiles/76561198076962738