jabbi søger hold
1. november 2017 kl. 21:55
jabbi Regular
Astralis
Dansktoppen
Major deltager
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey søger hold som lurker eller rifler...
Jeg hedder Jakob, bor på Jylland er 14 år gammel, og går til fodbold 2 gange om ugen.
Spiller nærmest hver dag.
Jeg har 2805 timer i CSGO
lvl 10 faceit: faceit.com/en/players/jabbi-
Jeg har ikke den store erfaring med at spille hold, så tænkte det er på tide at komme igang.
Som sagt søger jeg et hold som måske lige mangler sidste mand, som helst lurker eller rifler...
Kan prac 3-5 gange om ugen cirka.
hit me up: steamcommunity.com/profiles/76561198120557348/
Jeg hedder Jakob, bor på Jylland er 14 år gammel, og går til fodbold 2 gange om ugen.
Spiller nærmest hver dag.
Jeg har 2805 timer i CSGO
lvl 10 faceit: faceit.com/en/players/jabbi-
Jeg har ikke den store erfaring med at spille hold, så tænkte det er på tide at komme igang.
Som sagt søger jeg et hold som måske lige mangler sidste mand, som helst lurker eller rifler...
Kan prac 3-5 gange om ugen cirka.
hit me up: steamcommunity.com/profiles/76561198120557348/
#7(Med 3 svar)
1. november 2017 kl. 22:00
steggerbHangaround
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
#8(Med 5 svar)
1. november 2017 kl. 22:00
cleMeNz0Pro
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sindsygt talent ! næsten lige så god som mig
han skal nok blive vild
han skal nok blive vild
du er kamp ringe, så det håber jeg ikke for min gode kammi jabbi
#36(Med 2 svar)
2. november 2017 kl. 19:05
cleMeNz0Pro
Guld Sæsonkort Sæson 16
:(
Nok den bedste jeg kender på 14! En lille maskine! GL JABBICHEF
yung flækker! Finder nok et hold indenfor de næste par timer, få ham mens han er ledig ;-)
MaskiNnNnNnNeeeeEEEEE =DDD, gl jabbi min ven
#32(Med 1 svar)
2. november 2017 kl. 16:17
MustafaCSGORegular
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
young talent
+rep
glllll cheeeeef :^)
#79(Med 9 svar)
28. november 2017 kl. 14:41
jabbiRegular
Astralis
Dansktoppen
Major deltager
Sølv Sæsonkort Sæson 16
altså kun hvis folk ikke fatter noget :))
well spille imod dig og så fordi vi var foran begyndte du at være sygt toxic og shit talk os...
Var det på DPL-a? Det shit talker alle sku, sorry to say. Og intet ondt er ment derinde det er, hvad der sker i en kamp, hvor alle gerne vil vinde.
nej det var ikke dpl-a bare faceit prem pug
#91(Med 4 svar)
2. december 2017 kl. 18:32
jabbiRegular
Astralis
Dansktoppen
Major deltager
Sølv Sæsonkort Sæson 16
tak for info?
Se igen er du toxic xD skriver det til kjaerull....
+rep seriøst en syg dreng ren flæk
+rep til den her unge flækker
+rep
- Jabbi er en ydmyg, ung spiller, hvilket ses meget sjælendt disse dage. Han er talentfuld, god til at spille for sig selv (lurker som T/Anker som CT). - Hvis folk har tålmodigheden med at sætte ham ind i tingene på et hold/give ham noget frihed på samme tid, så han kan udvikle sit individuelle niveau, så skal han nok blive en super vigtig brik på et hold for at føre dem til sejr! :-)
- Jabbi er en ydmyg, ung spiller, hvilket ses meget sjælendt disse dage. Han er talentfuld, god til at spille for sig selv (lurker som T/Anker som CT). - Hvis folk har tålmodigheden med at sætte ham ind i tingene på et hold/give ham noget frihed på samme tid, så han kan udvikle sit individuelle niveau, så skal han nok blive en super vigtig brik på et hold for at føre dem til sejr! :-)
Du har så evig ret. Stod i samme situtation med min søn på 11. Han har også vundet flere medaljer med de 2 hold han har spillet på men nu ska det være endnu mere seriøst. Og ingen turde tage ham ind indtil nu
Jeg kan se din søn har fået ban for at snyde på faceit, det en no go, kh mig
det er heldigvis ikke noget som påvirker ham i hans fremtidig karriere da han som sagt ikke engang er gammel nok til at have en faceit account og den du hentyder til var min.
Det er det desværre helt bestemt, bare din kommentar som egentlig beviser det er ham der har snydt, er for MANGE hold nok til de aldrig vil røre ham med en ildtang og det faktum at han faktisk har snydt, viser også at han måske nok ikke går så ALL IN på det som du tidligere har udtalt.
I CS har handling desværre konsekvenser uanset alder.
I CS har handling desværre konsekvenser uanset alder.
Lad mig sige det sådan. Hold øje med power ligaen om 3 måneder. Han er heldigvis under en masse kompetente mennesker i cs verden her i dk og de er alle informeret om denne fejl. Derudover vandt han da guld i nieavu b i jule cuppen. AaB esport vil også gerne have ham. Men han er kommet I en anden organisation nu hvor han bliver trænet op til power ligaen sæson 2. Så jeg er på ingen måde bekymret
Jeg er forholdsvis sikker på han ikke får lov til at spille power liga, når det er kommet frem han har faceit ban, det ville da i hvert fald undre mig meget, men det sidder der nok en admin der snart kan svare på.
Og hvad mener du med power ligaen sæson 2?
Julecuppen niveau b lyder spændende tho. Aldrig hørt om det
Og hvad mener du med power ligaen sæson 2?
Julecuppen niveau b lyder spændende tho. Aldrig hørt om det
Mange spillere som har kunne gå pro er blevet straffet på sådan noget, Jamppi fik vac ban på en konto som han havde lånt (hvis jeg husker rigtigt) og han må ikke deltage i nogen turneringer igen
Faceit ban straffer også, bare i sidste sæson af power fik en ban på faceit for smurf og det gav ham et ban fra alle d2 turneringer i 2 år.
Vac ban og faceit cheat ban giver samme straf i mange turnering arrangørs øgne, nogle giver endda hårde straffe med faceit ban end vac
Vac ban og faceit cheat ban giver samme straf i mange turnering arrangørs øgne, nogle giver endda hårde straffe med faceit ban end vac
#109(Med 3 svar)
25. december 2017 kl. 01:39
rezexHangaround
Vinder af Dust2 Masters
Vinder af Kongen af Danmark
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
jabbi er entry fragger :) gl jabbi
Hey mate! Jeg har måske et tilbud til dig!
Add: steamcommunity.com/profiles/76561198183727858/
Hey mate! Jeg har måske et tilbud til dig!