Jeg er en ung fyr på 19 jeg søger nogen gutter af spille med helst de 17-20 gerne over hvis det er, da jeg gerne vil spille med nogen modne og seriøse mennesker,
da jeg er træt af altid at skulle soloq med russer, derfor søger jeg nogen omkring gn3 og gold nova marster at spille med, og kan spille 4-7 gange om ugen i en del timer, jeg er selv gn3 lige pt.
for mere info tilføj mig på steamhttp://steamcommunity.com/id/SadderRino
Nu er det så at jeg bliver nysgerrig, hvor er det helt præcist at thiezen han skriver han ikke må søge herinde, det kan jo lige så godt bare være et råd/ ide til også at lave et opslag derinde :D
Ja lidt nedladende måske, men han har jo også ret i at han nok finder flere at spille med et sådan sted, så jeg er nu ret overbevidst om at det skal tages positivt
Jeg kan godt se hvad du mener men det var nu ment som en positiv kommentar :-) Kunne godt virke nedladende sådan som jeg har skrevet det, Sry! Men DPL er bestemt en mulighed
Jeg tænkte også der er flere casual spillere på FB end herinde :-)
altså var heller ikke gn 3 da jeg startede var lem for lidt over et år siden, opgav bare spillet i 1 år , og tror ikke lige jeg har råd til at købe faceit for tiden, med mine regninger xD og spiller skam faceit