SØGER KLANER DER MANGLER HJEMMESIDE!
1. marts 2018 kl. 22:21
SirdNa
Hej Dust2.dk!

Jeg hedder Anders og er ejeren(og en af udviklerne) bag et nylavet CMS system kaldet TeamCMS. Dette projekt er lavet med det formål, at lave hjemmeside-opsætningen brugervenlig for ALLE!.. Inklusiv dem der er ejere og/eller medlemmer af en klan.

Vi har efter mange timers, dage og måneders arbejde, fået programmeret os vej frem til et resultat, vi føler er præsentabelt og vi skal derfor bruge mellem 5 og 7 klaner der ønsker at være vores Alpha testere!

Hvad er TeamCMS helt præcist?

TeamCMS er, som navnet afslører, et CMS system, beregnet til teams i FPS spillet “Counter Strike: Global Offensive”.

Mange kender måske i forvejen til systemer så som “Wordpress”, “Joomla” osv. Disse systemer er blandt nogle af de mest populære i verdenen. Men de egner sig IKKE til klaner. De er IKKE blevet lavet, med tanken om at de skulle passe dertil. Det er TeamCMS derimod!

Hvad er et CMS system?

CMS står for “Content Management System” og betyder brugervenlighed, når det kommer til hjemmesider. For det meste bestående af et Adminpanel, så sideændringer bliver nemme og overskuelige.

Hvad indebære det at være Alpha tester?

At være en Alpha tester betyder blot, at du bruger vores system, og hvis du finder små eller store fejl, rapportere dem til os, via vores helpdesk system. Ideer er man også velkommen til at skrive til os. Generelt blot bruge systemet, så vi kan få feedback.

Hvordan foregår det?

Hvis vi vælger dig og din klan som en del af vores “Alpha Tester” gruppe, så vil du modtage en e-mail. Denne e-mail kan du enten besvare, eller joine en TeamSpeak 3 server via en IP i E-mailen. Herefter foretager vi en korrespondance, hvor du/i giver os oplysninger om jeres klan, så i kan få en profil på vores kundeside. Herefter får i tildelt et random URL(F.eks 387ajjahev.teamcms.dk) og dette vil være, hvor i kan finde jeres hjemmeside.

Jamen hvad nu hvis jeg gerne vil have min URL hedder “SindsygKlan.dk”?

I så fald, skal du købe dette domæne og herefter ændre dens DNS servere til vores. Jeg kunne begynde med en lang forklaring, men det nemmeste ville nok være at spørge os om hjælp. Vi står altid klart med et support-team.

Hvis i har interresse eller kender nogen der har, så få dem til at lave en ansøgning via følgende link:

Link: teamcms.dk/signupTeam.php

Med venlig hilsen
Anders (teamcms.dk)
#1(Med 0 svar)
1. marts 2018 kl. 22:26
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Cool! håber i får hjulpet nogen "klaner" :)
#2(Med 4 svar)
1. marts 2018 kl. 23:16
WeiZ
Fedt koncept! Håber i kan hjælpe nogle! Er det frivilligt arbejde, eller skal i have betaling, enten er jeg træt ellers står der ikke noget om det :D
#3(Med 3 svar)
1. marts 2018 kl. 23:19
SirdNa
Pt. er vores produkt gratis, da det stadig er i "testing" fasen. Efterhånden som vi bevæger os ud af Alpha og Beta, vil produktet koste penge, så omkostningerne for vores servere kan blive betalt! ;)
#5(Med 2 svar)
1. marts 2018 kl. 23:41
WeiZ
Pisse fedt! Held og lykke med det! :D
#6(Med 1 svar)
2. marts 2018 kl. 00:00
SirdNa
Tak WeiZ! :)
#10(Med 0 svar)
2. marts 2018 kl. 14:13
WeiZ
yw! :D
#4(Med 2 svar)
1. marts 2018 kl. 23:34
bork
Hvad er formålet ?
#7(Med 0 svar)
2. marts 2018 kl. 00:00
SirdNa
Forstår ikke helt, hvad du mener? :) Noget bestemt du ikke forstår, ved opslaget ? :)
#8(Med 0 svar)
2. marts 2018 kl. 00:04
ratzB
Kommentere du bare uden at læse ?
#9(Med 0 svar)
2. marts 2018 kl. 14:12
SirdNa
BUMP
#11(Med 1 svar)
2. marts 2018 kl. 18:09
whitey
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Lyder fedt, og som du selv skriver - så er det noget der mangler.

Det ville dog være en god idé, lige at line nogle af jeres features op. Derved kan i fortælle hvilke behov I dækker, og ikke mindst har I nogle USP'er som kan lokke hold til.

Held og lykke med projektet
#12(Med 0 svar)
2. marts 2018 kl. 18:31
SirdNa
Det kan jeg godt give dig ret i. Tror at jeg i løbet af aftenen, vil opdatere hjemmesiden til at indeholde nogle features beskrivelser! :) Takker for feedbacket! :D
#13(Med 1 svar)
2. marts 2018 kl. 18:48
FUKT
Jeres link er ikke oppe :)
#14(Med 0 svar)
3. marts 2018 kl. 00:09
SirdNa
Hov, der joggede vi vist lige i spinaten :) Det er fixet!
#15(Med 0 svar)
3. marts 2018 kl. 22:15
SirdNa
BUMP 1
#16(Med 1 svar)
3. marts 2018 kl. 22:30
Opal
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hvis i kan yde bedre support end esportsify (mener jeg det hedder), så har i potentiale både nationalt og internationalt
#18(Med 0 svar)
4. marts 2018 kl. 15:24
SirdNa
Vores support og kundetilfredsstillelse er lige præcis nogle af vores vigtigste prioriter!
#17(Med 1 svar)
4. marts 2018 kl. 00:41
bork
jeg har læst alt der er og jeg forstår ikke hvad er hjemmesidens formål ?
#19(Med 0 svar)
4. marts 2018 kl. 15:26
SirdNa
Pointen med systemet, er at lave det brugervenligt for ALLE at lave en hjemmeside til deres team i CSGO.
#20(Med 1 svar)
5. marts 2018 kl. 13:10
bork
okay men alle større organisationer har vel hjemmeside og mindre team har vel ikke brug for det ? eller er det mig der er helt væk xD ?
#22(Med 0 svar)
6. marts 2018 kl. 08:45
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Brug lige svar knappen. Så dem du svarer, kan se du svarer
#21(Med 0 svar)
5. marts 2018 kl. 18:02
SirdNa
BUMPEN
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.