Hey, mit navn er Rizwan Ishaq og jeg leder efter et stabilt cs hold. Ser helst at i er 4 mand allerede, men hvis du/i ønsker at starte noget op, er jeg frisk. Jeg ønsker at opretholde holdet i en længere periode, og ikke disbande efter et døgn :D
Til dagligt læser jeg på DTU, og arbejder i ALDI i min fritid.
Jeg har spillet CS i 3-4 år, jeg har 3.5k timer. Jeg har tidligere spillet hold, men ingenting som har formået at komme særligt langt. Udover det, har jeg deltaget til forskellige LANs med forskellige mixhold (Se infobox på steam profil). Jeg har vundet EDU CUP sæson 1, med mixhold:
esport.dk/interview-med-teknisk-gymnasium-hilleroe..
Jeg er mest optimal som entryfragger, da jeg har et maskine aim og tager tit initiativ. Jeg har også god kommunikation, og arbejder hele tiden på at forbedre det. Jeg bruger også meget tid på at DM og stabilisere mit aim. Jeg forstår at spille hold CS og ved hvad det kræver. Jeg har siden dag 1, spillet med gode spillere og har lært en masse af deres erfaring, som jeg kan tilføje til holdet.
Dog har jeg selvfølgelig også nogle svagheder. Jeg er en meget følelsesmæssig spiller, og hvis det ikke lige går min vej, så tilter jeg. Det noget jeg arbejder på, og minder mig selv om hele tiden. Jeg er blevet meget bedre til det end før, men stadig noget at arbejde på.
Bootcamps/LANs er ikke noget problem, da jeg har kørekort og egen bil.
Jeg forventer at vi som hold kan skabe en dynamik, hvor vi bliver ved med at arbejde på vores svagheder, både individuelt og som hold. Det også vigtigt at vi har en god holdånd og kan fungere sammen. Jeg giver konstruktiv kritik og snakker om tingene åbent, hvilket jeg også forventer af min holdkammerater.
I kan bare add mig på steam, eller sende en DM på twitter:
Steam:
steamcommunity.com/id/ishaqdenvarme
Twitter:
twitter.com/ishaQcs
Faceit:
faceit.com/en/players/ishaqzito
Håber det har vakt interesse, glæder mig til at høre fra jer :D
//ishaQ