Hej med dig kære læser.
Jeg hedder Marcus og jeg spiller under navnet zevve. Jeg er 18 år og er lige nu på bænken. Men jeg vil gerne væk fra bænken og spille team igen. Til dagligt går jeg bare og fiser den af her hjemme på grund af regeringen har ødelagt systemet. Så jeg kunne ikke fortsætte i januars.
Jeg har spillet på en del hold men største delen er ikke værd at nævne da de ikke var noget stort imo. Men mit seneste hold var eSpuma's main hold. Er på bænken lige pt på det main hold.
Jeg kan spille en masse roller. Har awpet en del igennem tiden. Men har valgt at rykke over på en riffel rolle da jeg synes det gav flere muligheder. Jeg er klar som lurker, entry fragger, second entry og awper.
Jeg har mulighed til at komme til de forskellige lan's så længe det er på jylland. Da jeg ikke har fået kørekortet i hus endnu (det er snart i hus). Lan experience er nok ikke det største ved mig. Har været til 3 lans. Men kun 2 af dem har været sådan semi tryhard.
Hvis jeg vækker interesse inden for den korte beskrivelse kan i altid se på linksne neden uden.
faceit.com/en/players/zevvezera
play.esea.net/users/1132295
twitter.com/zevveee
steamcommunity.com/id/marcusahl2/