Hej Dust2
Jeg søger 5 individer/1 hold som kommer fra Aalborg eller omegn (du bor for langt væk, hvis du ikke kan deltage i træning i hjertet af Aalborg).
Tanken med projektet er at få sat 5 spillere sammen, som fysisk & psykisk kan bidrage til hinandens udvikling, både ingame men også outgame.
Vi træner som udgangspunkt hjemmefra, men gerne 1-2 gange om ugen i vores træningslokale med udstyr (kan ændres til vi træner mere eller kun fysisk sammen). Forventningen er også at vi ses uden for træningen, hvor vi dyrker de sociale relationer via idræt eller andre hold aktiviteter.
Helt naturligt betyder dette også, at der vil være fokus på mad & drikke vaner.
På denne måde ønsker jeg at vi skaber et unkit hold med fællesskab og gåpåmod, som på sigt kan spille med hvor det kan blive sjovt.
Jeg vil fungere som holdets all-around (manager, træner og analyst), jeg er 29 år og bosat i Aalborg. Har erfaring via hold fra tidlig 1.6 og senere via management/stifter af diverse organisationer, herunder Anxiety.org & XI. Hvis du vil have den lange version, er du velkommen til at kontakte mig.
Hvis du ikke er skræmt væk endnu, vil jeg da lige kort skitsere - hvad jeg cirka leder efter, ingen regler uden undtagelse.
Jeg leder efter folk som er/har:
· Under 21, dermed ikke sagt at det er et decideret krav. Undtagelser vil højst sandsynligt ske.
· Motiveret og engageret til at flytte sig, som individ og hold via eventuel kost og motions ændring.
· Indforstået med at kommunikation er vejen frem. Hvis vi møder en udfordring internt, løses den sammen og styrker os.
· Lyst til at indgå i et unikt fællesskab (dermed sagt at du mindst har 10 timer ugentligt til rådighed for fællesskabet)
· Dedikeret til at fordybe dig i spillet, teknisk som taktisk.
· Godt humør og fed humor! (med positivitet, kommer vi bare hurtigere frem)
Som den hurtige har spottet, har jeg ikke nævnt noget om niveau. Hvis du er helt nybegynder er projektet ikke for dig. Men hvis du selv føler at du har potentiale til noget større og kan sætte hak i ovenstående, så vil jeg rigtig gerne høre fra dig. Niveauet kan vi sammen justere på som hold, så længe jeg også kan se potentialet i dig/jer.
Hvad får du/I ud af det?
Ja det håber jeg egentlig ikke er nødvendigt at svare på. Hvis du ønsker mere end allerede beskrevet, skal du nok ikke hænge ud med os.
Men helt praktisk får man alt det, som skal bruges til et projekt som dette. Motivationen skal ikke være penge eller nyt keyboard, men derimod rettet mod projektet og udviklingen af dig.
Hvis jeg er heldig, er der stadig fem som har interesse - Skriv en motiveret mail, til mig på
[email protected]
Lidt hjælp til din meget motiverede mail:
Beskriv hvem du er, alder og bopæl, gerne et lille afsnit om dig som person.
Beskriv helt ærligt, hvor du står i din CS karriere med niveau og erfaring (hvis du lyver snyder du dig selv og os andre).
Når jeg har gennemgået de få ansøgninger, som jeg forventer der er. Vil jeg gerne invitere på en fysisk samtale over en kildevand.
Hvis du har sprøgsmål, er du meget velkommen til at stille dem i kommentarfeltet, jeg bestræber mig på at svare dem efter bedste evne.