Hej venner!
Jeg har valgt at søge et ambitiøst hold igen, da jeg er begyndt at spille igen!
Mit navn er Tobias Haugaard Salomonsson, jeg er 19 år og kommer fra en mindre by i Jylland som hedder Bjerringbro.
Pt studere jeg til pædagogisk assistent / specialpædagog! 😀
Jeg søger en org eller et team i området, hvor der er plads til turneringer, lans events osv.
Mine erfaringer:
Jeg har tidligere været coach for nogle større hold, hvor jeg har hjulpet med det psykiske og det basale i counter strike. Derfra har jeg mange erfaringer som jeg kan førre videre til holdet.
Jeg har spillet i lem-supreme i et godt stykke tid, men fordi jeg gik død i spillet for nogle måneder tilbage, har jeg desværre mistet rank osv, men for mig er det ikke det, som betyder noget.
Lige pt er jeg i lvl 3 eller 4 i faceit, og mm i gn4 (spillet for sjovt med nogle venner)
Jeg kan spille alle roller, udover entryfragger. Men foretrækker support eller lurker.
Har spillet in-game leader i mange år nu, så vil gerne udforske de andre roller, men det ikke fordi jeg vil blive ked af at blive tilbudt det.
Krav til holdet:
Have en stærk plan, til hvad holdet vil opnå
Et hold, som har lyst til at have det sjovt, samt være ambitiøse til at spille og nå langt.
Et hold, som kan skubbe mine grænser.
Et hold som ikke KUN fokusere på faceit, mm esea osv, men Et hold, som tager intiativ til at spille mod rigtige hold.
Hvad jeg kan tilbyde holdet:
Jeg er igang med at starte en privat ejet virksomhed om, som sælger private csgo servers & teamspeak servers til skoler, uddannelser og til lans. Derfra kan det være, at vi kan få snakket sammen om en server eller andet, så vi kan få en server at pracc på. Nu da jeg selv er på holdet, vil der være support heletiden, såvel som alle mine andre kunder får.
Hvis jeg lyder som en fyr i kunne bruge i jeres org eller hold, så fyr mig en pb, så vi kan få snakket om sagerne!
Er frisk på alt, udover et hold hvor man skal køre over 30km.
😀
Møjn møjn jeg er fløjen!
Edit:
Jeg er pt og reservekøre for sauber formel1 esport hold🤣👌🏼