Hej, jeg ville høre om nogle har forslag til nogle virkelige gode muse. Prisen kan være alt, så i må godt komme forslag. Lige nu har jeg en HyperX Pulsefire FPS gaming mus (sort).
vejer 95g ved ikke om der er mus under 95g i vægt hvis der er må i også godt sende dem :-)
Jeg har lige købt en G PRO, og det er den bedste mus jeg nogensinde har prøvet mht. sensor og delay. den er er ekstrem smooth, og den fanger alle bevægelser.
Halløj, Ninjaking! altså jeg har selv en Zowie ECB-2 (nyere version) den er ret lækker! og køre super smooth eller den gamle Zowie EC1-A er osse rigtig lækker, men den Sensor som sidder i den er ikke så ny og præcis som den sensor som sidder i den nye ECB-2. Men igen det kan du selv undersøge, da Zowie har flere varianter af mus. :-)
Jeg har samme mus, klart den bedste jeg nogensinde har spillet med i alle de år jeg har spillet (er 32) jeg er meget imponeret stadigvæk efter 6 måneder!
Lige for at uddybe så er EC1-A sensoren kendt for at spinne ud i uheldige situationer. Denne spinout kan reproduceres hvis man tilt slammer musen. Så hvis du gerne vil slippe for det så køb ECx-B
Er det en nice mus? Går udfra du selv har den? :D har læst lidt om den, den virker sgu nice, også fordi den er mega let. Har en Logitech G403 lige nu, men jeg hader bare det skide jumpscroll bug på den, det sker 4-5 gange i løbet af en dag