Drama i ex-Atlando: "Folk arbejdede simpelthen ikke nok"
Det er kun et par dage siden, at Atlando offentliggjorde, at holdet ikke ville få forlænget aftalen med den danske organisation, og i samme ombæring gik spillerne hver til sit.
Sagen er dog ikke helt afsluttet endnu.
KeyziN har nemlig taget bladet fra munden, og i en Twitlonger beskriver han sin egen oplevelse med de nu tidligere holdkammerater i Atlando - og det er ikke lutter positive ord, de får med på vejen.
Han skriver blandt andet, at holdet kun kunne spille to maps efter fem måneder sammen, og at der var så store problemer med DalleEZ, at de blev nødt til at give ham rollen som AWP.
neon startede egentlig med den (AWP red.), men Helik ville super gerne spille den, så han fik lov. neon syntes ikke, at han kunne spille den, som han gerne ville, så han tog den tilbage. Eter længere tid og mange positionsskift fandt vi ud af, at der faktisk ikke var nogen, som havde lyst til at spille site med DalleEZ, alle kom altid op og skændes med ham og ofte uden en løsning eller noget konstruktivt, så han fik lov at tage AWP'en. Jeg ved faktisk ikke, om DalleEZ var klar over grunden til, han fik lov, men det var egentlig bare, at ingen gad at spille site med ham, skriver KeyziN.
I kommentarsporet melder DalleEZ sig selv på banen og bekræfter, at han slet ikke var over, at han skulle spille AWP, fordi de andre ikke kunne spille sammen med ham.
Ikke nok timer
Fortællingen om oplevelsen på holdet slutter dog ikke der, for KeyziN sørger lige for at rose neon, hvorefter der kommer et nyt eksempel på, hvorfor holdet simpelthen bare ikke fungerede.
KeyziN fortæller blandt andet, at det altid var ham, der fandt praccs, men at holdkammeraterne ikke var særlig gode til at forberede sig til kampene, da de ikke gik ind på en server og øvede sig på setups, executes, individuelle aftaler osv.
Folk arbejdede simpelthen ikke nok for at nå de mål, vi havde sat os. Et fint eksempel på dette er, at neon på et tidspunkt her til sidst kiggede på, hvor mange timer folk faktisk lagde i det. neon har ikke så meget tid ved siden af CS generelt, ligesom os andre, men alligevel havde han næstflest timer. Jeg havde flest. Der kom undskyldninger som “spiller jeg meget, bliver jeg dårligere” og “jeg gider ikke bare og sidde og spille useless faceit kampe”. Like, gå dog ind og dryrun jeres ting, i kan det jo ikke alligevel!??!?!
Efter KeyziN havde beskrevet sine oplevelser i Atlando, meldte Inspire sig også på banen, da han tilsynladende følte en del af kritikken var rettet mod ham.
Især delen om at KeyziN og neon havde flest timer registreret i CS:GO har fået Inspire til at reagere, for han ved godt, at det blandt andet vedrører ham, men han mener selv, at holdet var afklaret med det.
Angående timerne kan det ligges over på mig, som lå på cirka 35 timer de følgende to uger. Men jeg havde fået at vide i forvejen, at mit spil var blevet oppet en hel del, og at jeg skulle blive ved med den måde, jeg kørte på, både angående aim og kommunikation. Dog fortalte jeg også, det var for dårligt, jeg ikke var noget mere på den offline server, men jeg kom med grunde til hvorfor også, som vi igen havde en lang snak omkring. Det du kommer med lige nu, kommer rigtig meget til at stå ude af kontekst og lyder meget som om, at du bare vil ramme os, i stedet for at komme konstruktivt ud af det, skriver Inspire blandt andet i en Twitlonger.
neon har ikke ønsket at kommentere på, hvordan det var at være en del af holdet, og Dust2.dk har ikke kunne få kontakt til Helik, DalleEZ og Inspire.
Atlando bestod af:
- DalleEZ
- Inspire
- KeyziN
- neon
- Helik