WOPA VINDER POWER LIGAEN SÆSON 27
LIVE
device fortryder, at han ikke lavede taberinterviewet.

device beklager taberinterview

Astralis-kaptajnen fortryder, at han ikke lavede taberinterviewet.

device eller blameF skulle have lavet taberinterviewet.

Det bekender den nyslåede Astralis-kaptajn på HLTV Confirmed live fra Crowne Plaza Copenhagen Towers.

Med det ansvar man tager på sig som leder, skal man være tilgængelig til sådan nogle ting (taberinterviews red.). Jeg er skuffet over mig selv, fordi jeg ikke gjorde det (...).

Det eneste, jeg kan sige er, at nu hvor jeg er lederen, kommer jeg til at gøre det, og set i bakspejlet synes jeg, at jeg burde have gjort det.

Situationen, device beskriver, opstod efter Astralis' RMR-fiasko, hvor en af spillerne skulle på streamen for at lave taberinterviewet. Det var dog hverken holdkaptajnen blameF eller den rutinerede device, som tog den rolle på sig.

I stedet var det unge Staehr, som gik på streamen og gjorde det, og den situation har Astralis og i særdeleshed device og blameF været meget udskældt for sidenhen.

Nu erkender device dog, at det var en fejltagelse, og at han fremover kommer til at tage den rolle på sig.

Se klippet herunder:

#1(Med 0 svar)
27. marts 2024 kl. 22:35
brezzy
Altid fedt og se at man indrømmer sine fejl, om det så var pga alt det hate de fik over det. Det han siger er også helt rigtigt.
#2(Med 1 svar)
27. marts 2024 kl. 22:39
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Dejligt tegn, at han nu erkender, at han skulle have taget det. Det er sgu fair, og alle begår fejl og laver en forkert vurdering af og til - særligt i virkelig pressede og hårde perioder. Det er for mig også god ledelse, at man selv kan indrømme fejl og tage ansvaret for fejlen og så rette op på det fremadrettet.
#4(Med 0 svar)
27. marts 2024 kl. 22:45
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Meget enig. Ingen er perfekte.
#3(Med 50 svar)
27. marts 2024 kl. 22:42
Hunt
Nu har astralis PR maskinen også haft god tid til at skrive sætninger der passer med det PR de gerne vil sende ud.

Alt der kommer fra den lejr skal ses i lyset af det kommer direkte fra PR maskinen. Det ville svare til at tro direkte på hvad et firma siger om deres eget produkt uden nogen kildekritik.
#5(Med 19 svar)
27. marts 2024 kl. 22:45
AwF
Så præcis ligesom med alle andre. Stærkt observeret.
#9(Med 18 svar)
27. marts 2024 kl. 22:56
Hunt
Det gør det ikke mindre rigtigt.
#15(Med 3 svar)
27. marts 2024 kl. 23:43
Kristja
Men det gælder Olle når det kommer fra Heroics some? 😇
#16(Med 2 svar)
27. marts 2024 kl. 23:52
Hunt
Det gør det bestemt.
#23(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 01:42
Kristja
Okay! Synes bare du åd Stabbi episoden ret hårdt, med kun et udlæg fra Heroics side, og så var det bare sådan det var 😄
- men dejligt du er kommet på andre tanker ihvertfald 👏🏻
#37(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 11:58
Hunt
Fordi 80% var lig med hvad stabbis statement sagde, så fair at antage ret meget af det var sandheden.
#17(Med 13 svar)
28. marts 2024 kl. 00:09
AwF
Nej, men du havde ikke skrevet det på en Heroic artikel. Dem har du jo for kært.
#20(Med 12 svar)
28. marts 2024 kl. 00:15
Hunt
Jo det havde jeg, der er forskellen mellem os. Jeg kan se begge sider af en sag og hvis nogen gør noget dumt eller godt, kan jeg godt give både ris og ros.

Modsat dig der bare lapper astralis PR ned og intet kritisk kan se omkring astralis. aka en astralis fanboy der føler ting og tror det nu er lov.
#27(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 06:41
9600BAUD
Så er Hunt’s personlige PR maskine i gang igen.

Henvis venligst til hvor du oprigtigt har kommet med ros til Astralis? Du elsker jo fakta og ifølge dig selv, så ser du med neutrale briller. Gerne et par eksempler.

Du skriver også at du kritiserer Heroic for at det ikke er korrekt hvad de kommer med i Deres PR-maskine, så gerne et par eksempler på det også.

Jeg kan godt regne ud at du kommer med en eller anden ad-hoc undskyldning for at du ikke kan levere beviser på ovennævnte.

Mener du i øvrigt at device skulle have smidt Karrigan eller Gla1ve på porten og selv overtaget IGL posten? Tænker ellers selv at begge to har vist at de ellers er ganske udmærkede IGL’s, men du må jo være uenig?

/Baudie
#29(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 09:45
ZoNe
Uha så godt skrevet svar til Hunt får aldrig svar, hans PR maskine kan ikke håndtere det 🫣🙌
#32(Med 5 svar)
28. marts 2024 kl. 10:38
WonderMoose
Tror du helt 100% selv på, at du er typen der formår at se begge sider af en sag? 😅
#33(Med 4 svar)
28. marts 2024 kl. 11:56
Hunt
Ja.
#41(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 12:03
WonderMoose
Interessant
#61(Med 0 svar)
29. marts 2024 kl. 04:21
Hunt
Ja
#58(Med 1 svar)
29. marts 2024 kl. 02:38
McLoud
HAHAHAHAHA
#60(Med 0 svar)
29. marts 2024 kl. 04:20
Hunt
Cool
#36(Med 3 svar)
28. marts 2024 kl. 11:58
Bygning7
gad vide om du hader astralis mere end du elsker heroic. lidt sørgeligt, hvis det er tilfældet
#38(Med 2 svar)
28. marts 2024 kl. 12:13
Hunt
Gør jeg langt fra, holder bestemt også med astralis igen når ledelsen får taget sig sammen og får taget de beslutninger der skal til. Det sker en gang imellem. Fx da de smed kasper hvidt/xyp/gla1ve ud eller da de smed blame ud.

Der roser jeg også de ting astralis gør. Men det springer en hater som dig vel let henover, fordi det ikke er det billede du vil tegne af mig.
#43(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 12:08
Bygning7
nu tror jeg ikke du skal vifte for meget med hate-flaget.
jeg synes du bruger afsindig meget tid på at pege fingre af astralis i langt højere grad end at komplimentere heroic. og det er faktisk essensen i had. blot en observation.
#44(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 12:13
Hunt
Det siger nok en del om hvor meget astralis fucker up

Samt heroic ikke er tilbage til toppen som de var, hvorfor jeg ikke taler dem derop. Realistisk set ikke.. noget i astralis fanboys ikke kan..
#7(Med 22 svar)
27. marts 2024 kl. 22:50
drJohansen
Hvad er det du mener man ikke skal tro på i det interview?
#11(Med 21 svar)
27. marts 2024 kl. 22:58
Hunt
Generelt set fordi det er godt med en normal kildekritik.

Lige præcis den her case, en ting er nu at sige hvad man gerne vil som igl. Uden at have vist noget af det og som mange har påpeget før, så har device ikke ligefrem vist sig som en man ville tro kunne tage et ekstra ansvar/arbejde som det kræver at være igl. Samt stabiliteten til det (mest udenfor serveren).
#12(Med 20 svar)
27. marts 2024 kl. 23:02
xone
Du vil gerne have kildekritik på noget som kommer til at ske fremadrettet?

Det giver ingen mening.
#13(Med 19 svar)
27. marts 2024 kl. 23:12
Hunt
Kildekritik på hvad der bliver sagt, ud fra hvad vi har set og ved frem til nu. Hvorfor skulle man tro på hvad der bliver sagt nu om hvad der skal ske senere? Når alt op til ikke viser dette skulle ske?
#18(Med 12 svar)
28. marts 2024 kl. 00:12
AwF
Sukker 15 år; “Jeg vil gerne vinde majoren en dag!”
Hunt fra dust2; “DU HAR INTET BEVIST FOR AT DET SKULLE SKE, MED DET NIVEAU DU HAR VIST, VISER ALT JO AT DET IKKE BØR SKE”.

Dine argumenter er så sjove til tider..
#19(Med 11 svar)
28. marts 2024 kl. 00:14
Hunt
Sukker på 15 år er sjovt nok 15 år og er et stort talent. Så fair at regne med han bliver bedre, fordi han op til nu er blevet bedre og bedre.

Device har vist frem til nu han ikke er egnet som igl, han har intet vist der skulle tale for ham.

Håber du kan se forskellen, men måske du føler noget andet så er det jo nu lov ift dine "argumenter" eller følelser..
#21(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 00:47
brezzy
Hvordan ved du at device intet har vist frem til at være egnet igl? Har du spillet med dem? Hørt deres coms, været til deres praccs? Synes det virkelig komisk du kan udtale dig om noget du intet aner om. Det komisk hver gang, og dit had til astralis ligger du bestemt ikke skjul på. 😂
#22(Med 9 svar)
28. marts 2024 kl. 01:12
AwF
Ahh, så en som åbent kendt var 2nd caller for Astralis i deres storhedstid har ingen evner vist som IGL? En af tidens bedste CS spillere, som i stor grad vandt sine dueller på taktisk gode træk fremfor vanvittige mekaniske evner kan intet viderebringe? Gå nu i seng altså. Du snakker nonsens nu.
#39(Med 8 svar)
28. marts 2024 kl. 12:02
Hunt
Der er kæmpe forskel op til at være caller fuld tid fremfor 2nd caller.
God spiller er ikke lige god igl.
Taktisk god i 2018, ikke 2024.

Du sejler. Hvorfor var electronic og yekinder ikke gode igls?
#45(Med 2 svar)
28. marts 2024 kl. 12:25
TheJyde
hvordan kan du sige device ikke er en go igl de har ikke spillet en kamp med ham som igl endnu. du gør det heller ikke nemt for dig selv når du skriver sådan
#46(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 12:33
Hunt
Fordi mange ting taler i mod han skulle være det.

Inden du spiller alt for smart, tjek artiklen hvor han bliver præsenteret... hvad andre folk skriver
#57(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 23:54
TheJyde
Vi har ikke set fra dem endnu så er ret ligeglad med hvad folk skriver
#48(Med 4 svar)
28. marts 2024 kl. 13:23
AwF
Yekindar har aldrig vist lederfærdigheder på det niveau Device har. Stop nu altså..

Electronic gjorde det egentligt ok. Men det lå jo langt fra i kortene at han skulle være den store leder, og specielt i den unge alder han laver skiftet fra stjerne til leder.

Du sammenligner æbler og pære.. Det fungere ikke.
#49(Med 3 svar)
28. marts 2024 kl. 13:33
Hunt
Hvad har device vist som igl?

Er han en stabil spiller udenfor serveren?

Skaber han hype omkring holdet?

Ikke noget jeg har set
#53(Med 2 svar)
28. marts 2024 kl. 15:21
AwF
Var han 2nd caller under den største era i CS’ historie?

Er han blandt de klogeste spillere nogensinde?

Har han prøvet alt fra optur til nedtur?

Er han den største rollemodel for unge danske spillere?

Har han prøvet at vinde alt?

Den her mand skriger af IGL potentiale. Det eneste man kan være bekymret for er jo hans helbred.
#54(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 16:50
Hunt
2nd caller er ikke det samme overhovedet

klog sure, men klog som igl?

erfaringer sure, behøver ikke gøre ham til en god igl

rollemodel okay, siger heller ikke noget om han bliver en god igl

Der er lige så mange i mod, så han skriger fejl som igl.
#55(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 19:09
AwF
Du kom med et validt punkt før. Så jeg tvivler.
#25(Med 2 svar)
28. marts 2024 kl. 02:44
Wond3r
Du da en kriger herinde var
#40(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 12:03
Hunt
Det du da også.
#59(Med 0 svar)
29. marts 2024 kl. 02:40
Wond3r
Første gang i 2 år jeg skriver!
#30(Med 2 svar)
28. marts 2024 kl. 09:50
xone
Det ville have været aktuelt, hvis nu at Blame gik ud og sagde "Vi ændrer til x,y og Z", for så havde vi noget at sammenligne med.

Nu har vi en helt ny IGL, så selvom du hader alt med astralis, så må du simpelthen lade tvivlen komme dem til gode og så kan du dømme om f. eks 6 måneder.
#42(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 12:04
Hunt
Gå tilbage til den artikel hvor de præsenterer bro og sætter device som igl, det er ikke ligefrem mig som påstår device som igl ikke ligner noget der kommer til at gå super godt. Af flere grunde, som du nok selv kan tænke dig til, ellers gå til den artikel igen og læs..
#52(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 14:51
xone
Hvorfor snakker vi nu om noget helt andet?
#24(Med 3 svar)
28. marts 2024 kl. 01:50
_Jeppe_
lad ham nu bare gå ud og undskylde for pokker....

Er noget Astralis gør nogensinde godt nok for dig?
#34(Med 2 svar)
28. marts 2024 kl. 11:56
Hunt
Ja.
#50(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 14:39
_Jeppe_
men at lægge sig fladt på jorden og bare undskylde, det forkert?
#51(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 14:45
Hunt
Nej.

Jeg vil bare gerne se handling bag whatever pr Astralis slynger ud, før jeg tror på det.
#31(Med 2 svar)
28. marts 2024 kl. 10:35
rbnx
Dine kommentarer er så uendeligt til grin Hunt :D
Du påstår du har de neutrale briller på, men jeg har endnu ikke læst en kommentar fra dig, hvor du kritisere noget fra Heroic.
Tag dig nu sammen, og få en anden hobby.
#35(Med 1 svar)
28. marts 2024 kl. 11:57
Hunt
Så har du ikke kigget særlig godt efter.

Den eneste der er til grin her er dig.
#56(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 20:12
rbnx
Right, det er jo det alle på D2 tænker <3
#6(Med 2 svar)
27. marts 2024 kl. 22:47
Madsen
Hvorfor synes folk at device skulle have taget det? Det var da BlameF som stod til ansvar da han er igl??
#10(Med 0 svar)
27. marts 2024 kl. 22:56
Hunt
Det var også ham (blame) der fik mest hate for det
#14(Med 0 svar)
27. marts 2024 kl. 23:16
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Fordi man som holdets mest erfarne spiller, skal træde i karakter, når der er brug for det. Og det synes mange, inklusiv mig selv, at der var her. ‘Taberinterviewet’ - fuck det navn btw men har ikke lige selv et bedre bud - er jo ofte der, hvor skuffelsen er allerstørst hos fans og partnere, og jeg synes de har krav på, at en af lederne på holdet stille sig op, og fortæller og viser, at det her ikke er godt nok. Det handler også om, at det udefra ligner, at de erfarne/lederne sender de unge ud til de her meget ubehagelige interviews. Der er ufattelig meget signalværdi i det, da de uerfarne skal kunne læne op af de erfarne, når det ser allermest sort ud på serveren, men det indtryk får man ikke, når de så ligner nogen, der gemmer sig.

Så det handler jo ikke kun om device men også blamef og Straube, da sidstnævnte jo egentlig er øverste ansvarlig for det sportslige.
#8(Med 0 svar)
27. marts 2024 kl. 22:53
aGk
Dust2TV sub
Der blev gået til den kære Nikolaj derinde. Det var fedt - super gode spørgsmål fra SPUNJ.

Tænker der også kommer en en artikel om hans snak omkring IGL rollen, fordi der var da nogle spicy takes :)
#26(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 05:02
JustaRadom0ldDude
Så fedt Hunt… din kildekritik er sundere og renere end alle andres fordi du er fyldt med kritik alene rettet imod Astralis - som stor Heroic fan
#28(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 07:37
OoO
Det der Stabbi slip up var priceless! Men super interview og fede takes på igl rollen.

Blamef får godt nogle høvl af device, der er da vist ingen tvivl om at de ikke fungerede sammen.
#47(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 13:16
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Super godt interview! Jeg synes han viser format til at lede. Glæder mig til at se dem i aktion!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.