Astralis vandt semifinale-opgøret mod BetBoom i kvalifikationsturneringen til IEM Dallas.

ASTRALIS SPILLER SIG I FINALE

Astralis er nu én kamp fra at kvalificere sig til IEM Dallas.

Astralis er i finalen.

Astralis skal spille lower-bracket finale onsdag aften mod HEROIC om en plads til IEM Dallas. Det står klart efter Astralis' sejr over BetBoom tirsdag aften. Med sejren har Astralis spillet sig videre og elimineret det russiske mandskab fra turneringen.

Kampen startede på Mirage, som var BetBooms map pick. Det var også det russiske mandskab, der kom bedst fra start. Astralis fik kun to runder på deres CT-side og var bagud 10-2 ved sideskiftet. BetBoom lukkede kampen med 13-7.

Nuke bød på en helt anden historie for Astralis. Danskerne kom foran med hele 9-0 på deres T-side. BetBoom svarede dog stærkt tilbage, og Astralis tabte 8 runder i træk. Astralis trak dog det længste strå og vandt 13-11, takket være en storspillende device.

Afgørelsen skulle falde på Ancient, hvor Astralis igen fik en bragende begyndelse. Denne gang kom de foran 8-0 på T-siden, inden BetBoom fik hul på bylden. En dansk 10-2 føring og en stærk Staehr blev for stor en mundfuld for Boombl4 og co. og de måtte se sig slået 13-5.

Astralis
2 - 1
BetBoom
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 49 - 25 +24 81.0 90.3% 1.35
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 46 - 36 +10 77.1 75.8% 1.19
Danmark Casper 'cadiaN' Møller 45 - 36 +9 79.7 77.4% 1.17
Danmark Martin 'stavn' Lund 39 - 39 +0 78.4 77.4% 1.10
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 37 - 41 -4 60.2 74.2% 0.89
BetBoom K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Kirill 'Magnojez' Rodnov 44 - 47 -3 79.8 67.7% 1.00
Aleksandr 'zorte' Zagodyrenko 41 - 42 -1 71.1 61.3% 0.93
Kirill 'Boombl4' Mikhailov 31 - 43 -12 58.6 79.0% 0.91
Pavel 'S1ren' Ogloblin 33 - 40 -7 60.3 75.8% 0.87
Sergey 'Ax1Le' Rykhtorov 23 - 46 -23 59.5 58.1% 0.76

Finalen i den europæiske lukkede kvalifikation begynder kl. 18:30 og er en Bo3.
Vinderen af kampen kvalificerer sig til IEM Dallas og taberen elimineres. IEM Dallas har en præmiepulje på over syv millioner kroner og afholdes fra d. 19 - 25. maj 2025.

HEROIC
14:00
Astralis
Odds
#1(Med 4 svar)
11. februar 2025 kl. 22:48
OoO
Endnu en god kamp fra DK’s bedste Orber Staerhr
#51(Med 3 svar)
11. februar 2025 kl. 23:40
Pingomania
🤣🤣🤣 Du udstiller bare din uvidenhed 0o0.

For orb bliver også brugt i andre computerspil.
Jeg kunne nemt uddybe forklaringen men hvorfor skulle jeg?

Jokes on you
#57(Med 2 svar)
12. februar 2025 kl. 00:03
OoO
Sjovt at jeg har gamet i over 25 år på relativt højt niveau i flere FPS spil uden at støde på det? Og hørte ikke lige nogle andre herinde stemme i og sige de kendte til det da I havde jeres hjernedøde diskussion den anden dag.
#61(Med 1 svar)
12. februar 2025 kl. 00:11
Pingomania
Orb kommer fra det latinske sprog og betyder "cirkel" eller " ring".
Andre betydninger er støv og regn.
Eksempler. både world of warcraft og heroes of storm bruger orb som "gem" (dansk ædelsten).
En awp har sigtekorn der er cirkelformet/en ring.
Hvis en ak47 er guld i hånden, så er awp'en en ædelsten for de rigtig gode spillere.

Men okay. Det kan godt være at det ikke er så udbredt et ord i cs som jeg regnede med🤷

Enig. Det var en åndssvag diskussion forleden dag.
Og så startede den danske flokmentalitet hvor det er nemmere at være medløber end at stå ved egne holdninger.

Jeg har selv sat min mås i klaskehøjde, så fair game
#70(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 01:29
Kristja
Orb bliver helt sikkert brugt i MOBA games, præcis som du forklarer, men jeg har godt nok heller aldrig hørt om Orb i et FPS spil, og da slet ikke fordi et våben har et rundt sigtekorn når man zoomer 😄

Men jaja lad os begrave den ved det, og så har folk haft det lidt morsomt på din bekostning. I det mindste har du givet nogle et smil på læben, det tæller også for noget! 🙌🏻😄
#2(Med 36 svar)
11. februar 2025 kl. 22:50
Hunt
"Finale" lol...

Det står godt nok sløjt til, når det her er "men vi har finale derhjemme"
#4(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 22:51
bimse
Tjae, det hedder jo lower bracket final, så kan du vende og dreje den, som du vil. Men det er sgu det, der står - sort på hvidt.
#11(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:53
Hunt
#9
#6(Med 24 svar)
11. februar 2025 kl. 22:51
Bingofar
Lower bracket finale, er vel også en finale..
#9(Med 23 svar)
11. februar 2025 kl. 22:53
Hunt
Well ja, men finale er finale på dansk, på engelsk ville man jo oversætte finale til grand final.. Det er meget søgt at kalde det for finale..
#20(Med 22 svar)
11. februar 2025 kl. 22:56
Bingofar
HLTV kalder det lower final, altså på engelsk. Altså stadig en finale. Så det er en finale uanset.
#28(Med 21 svar)
11. februar 2025 kl. 23:03
Hunt
Lower bracket final, ikke final i sig selv, som dust2 kalder det..
#30(Med 4 svar)
11. februar 2025 kl. 23:06
Bingofar
Det er stadig en finale, vinderen vinder en plads til Dallas i finalen.

Kald det hvad du vil, så gør andre det samme :)
#31(Med 3 svar)
11. februar 2025 kl. 23:09
Hunt
Det er bare vildt at kalde det for en finale på den måde, når det ikke er en rigtig finale..
#33(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:12
Bingofar
Hvad skulle de ellers kalde det?
#36(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:16
Hunt
Det er en kvalifikations kamp..
#34(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:13
Bingofar
Slå evt finale op, så giver det nok mening i sidste ende.
#32(Med 15 svar)
11. februar 2025 kl. 23:11
soga
Hva faen, er du efter folk mht. overdrevet sprogbrug for at fremme synspunkter? 🧐
#35(Med 14 svar)
11. februar 2025 kl. 23:16
Hunt
Den her "finale" bliver talt op som noget det ikke er?

Det er en kvalifikations kamp..
#38(Med 3 svar)
11. februar 2025 kl. 23:19
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er vel en finale. 1 kamp, sidste kamp i turneringen. Vinderen vinder et spot til IEM Dallas. Det er vel det samme som en oprykningskamp. Det er jo også en finale. Vinderen rykker op.
#41(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 23:21
Hunt
Man kvalificerer sig til Dallas, man vinder ikke Dallas
#43(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:23
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Skriver jo også "et spot" til IEM Dallas.
#44(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:24
Hunt
Ingen ville jo nogensinde formulere det sådan, medmindre man vil have det her til at lyde som en stor finale. Noget som det jo ikke er..
#39(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 23:20
OoO
Vinderen af lower final vinder adgang til IEM Dallas.
#40(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:21
Hunt
Det er godt nok at dreje det til man vinder noget.. Det er nok ikke korrekt dansk

Man kvalificerer sig til Dallas
#58(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 00:03
OoO
Den vil jeg gerne gi dig prøvede bare at være Rasmus modsat 🤣
#42(Med 6 svar)
11. februar 2025 kl. 23:22
Vinther
Er enig med Hunt her, man burde havde kaldt det for “Lower Bracket Final”, hvorfor udelade noget, som egentlig er beskrivende for hvad kampen er?
Kan kun se én grund “flere clicks”, hvilket også er helt fair, men Hunt tager ikke fejl her.
Ja det er en finale, en lower bracket finale, som det øvrigt også er beskrevet som på HLTV “ * Lower bracket final. Winner qualifies for IEM Dallas 2025.”
#46(Med 5 svar)
11. februar 2025 kl. 23:25
Johnnyw0w
Dummeste diskussion til dato 😂
#47(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:27
Vinther
Det er jeg også enig i :)
#48(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:27
MeRo
+1
#49(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 23:27
Hunt
Det er trods alt relativt tit dust2 for hug for at clickbaite, selvom det virker, så bliver de jo kaldt ud på det..
#53(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:46
Johnnyw0w
Hvilken nyhedssite bruger ikke clickbait, altså hvad fan forventer i
#55(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:59
Hunt
Det gør det fleste, men det er de færreste der bliver kaldt ud for det. Vi er trods alt en relativt lille gruppe herinde inkl folk bag siden..
#56(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 00:03
OoO
.
#59(Med 7 svar)
12. februar 2025 kl. 00:05
w0LF
det var da satans som du er uenig med turneringsarrangøren, HLTV, casterne, spillerne og hvad der ligner en pæn slat brugere her på d2 om det er en finale eller ej.

Jeg siger ikke du tager fejl, jeg siger bare at turneringsarrangøren IEM, HLTV, casterne og spillerne der spiller turneringen kalder den for en finale. Bevares det er ikke den største finale, men jeg tænker da at når arrangøren har valgt at kalde det en finale og sites som HLTV hvor man kan se kampen er den også kaldt finale, så må det være en finale uanset om det upper, lower eller midt imellem og så er det altså ikke dig der bestemmer om det er finale men IEM uanset hvor meget du så synes det ikke er en finale.
#60(Med 6 svar)
12. februar 2025 kl. 00:08
Hunt
På engelsk er der bare forskel på lower bracket final og grand final. Vi har ikke samme forskel direkte i dansk.

På dansk er det forkert at kalde det for en finale på den måde som det bliver gjort her.
#63(Med 5 svar)
12. februar 2025 kl. 00:17
w0LF
Det her er taget fra cambridge ordbogen

final, noun: the last part of a competition

Jeg tror absolut ikke du er dum Hunt, men jeg tænker cambridge ordbogen er bedre til engelsk end os to tilsammen.
#64(Med 4 svar)
12. februar 2025 kl. 00:28
Hunt
Så er det jo heldigt det her ikke er "last part of a competition", men kun del 2 ud af 3. (4 om man vil dele gruppespil og playoff)

IEM Dallas er jo ikke slut, så er det jo ikke ligefrem last part..

Evt kan alle kampe jo så være final nu, hvis runde 4 final, runde 5 final, hurtige 18 finaler i powerligaen, før vi overhovedet når playoff.
#67(Med 3 svar)
12. februar 2025 kl. 00:59
w0LF
fuck du prøver virkelig at kringle og fortolke dig ud af den og vil virkelig ikke kalde det finale selvom alle andre gør det. Vi snakker ikke powerligaen lige nu som iøvrigt er et helt andet format. Det er ''last part'' af den her turnering. Men lad os da se hvad andre ordbøger kan oversætte det til.

bab.la: finale = final
ord.dk: finale = final (sport)
Cambridge: finale = final, the last part of a competition, the last part of anything
Glosbe: finale = final
ordbogen.com: finale = final (i sport)

Vi kan nu bekræfte ved 5 ordbøger at finale godt kan oversættes til final på engelsk og præcis samme betydning. Du vælger at sige oversætter man finale til engelsk så bliver det grand final, hvilket det faktisk ikke bliver oversat til nogle af stederne, men istedet skal man søge efter noget andet hvis man vil have grand final frem, det optræder faktisk ikke engang som synonym. IEM har valgt at kalde det for ''lower bracket final''. Ordet FINAL indgår og vi kan se på oversættelserne fra 5 forskellige ordbøger at ''final'' betyder oversat ''finale'', 2 af dem henviser ovenikøbet til sport. Derfor er oversættelsen som d2 har lavet oversættelsen fra ''lower bracket final'' til ''finale'' fuldstændig korrekt og vi kan derfor kalde det en finale uanset hvor stor eller lille den er.

Hvilket gør at uanset hvor meget du synes du kan ændre og tilpasse i sprogene og oversættelserne, så betyder det final bliver oversat til finale og lige sådan omvendt. Vil du have oversat grand final til dansk så får ''grande finale'', ''stor finale'' eller ''grand finale''. Så uanset hvor meget du lige selv føler at du kan ændre i det engelske og danske sprog og oversættelsen (hvilket du ikke kan) så spiller astralis altså finale mod heroic imorgen. Det er ikke den største finale men IEM har valgt at det skal hedde ''final'' som jo på dansk er ''finale'' og du kan ikke bestemme omdet skal hedde noget andet hverken sprogligt eller turneringsmæssigt, det håber jeg virkelig du kan forstå.
#71(Med 2 svar)
12. februar 2025 kl. 01:44
Hunt
Du misforstår hele pointen.

Fælles for alle de oversættelser du har fundet, beskriver det sidste stadie af en turnering.

IEM Dallas slutter ikke her, det er ikke engang startet.
#72(Med 1 svar)
12. februar 2025 kl. 02:42
w0LF
Fuck i satan jeg gider næsten ikke prøve igen men den får da lige sidste skud. Så fandt man ud af at oversættelsen var korrekt og man kunne ikke ændre navnet og så ændrer du endnu engang narrativet for dig selv.

Ganske rigtig Dallas er hverken startet eller sluttet. Hvilket gør kvalifikationen til en ''selvstændig'' turnerning, en kvalifikationsturnering om man vil som ifølge ordbogen forklares således ''turnering for sportshold hvor de bedst placerede kvalificerer sig til en slutrunde eller oprykning til en højere række''. Du har ret det her ikke Dallas men en anden turnering som er en kvalifikationsturnering til Dallas og derfor er det også en finale, da det er en anden turnering end Dallas selvom de unægteligt hænger sammen. Det her er også en finale da der kæmpes om den sidste plads til Dallas og ikke selve finalen i Dallas. 2 forskellige turneringer, 2 forskellige finaler. Slut færdig med det og så er det uddebatteret håber jeg.
#73(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 03:19
Hunt
Du tager random definitioner på ting der ikke er hvad vi snakker om.

En lukket kval er ikke sin egen turnering, det er en del af et event. Hvor man i top 6 går videre til næste stadie, der kan jo ikke være 6 vindere af en turnering..
#3(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 22:50
bimse
Kæft Astralis kan ikke spille Mirage - hvad er det dog Cadian laver?

Men fedt med en sejr - bliver godt i morgen mod Heroic, når de bliver knust og Heroic igen har content til det næste halve år..
#24(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 22:58
Ember
Man bliver helt nysgerrig på hvordan Astralis' Anubis ser ud :D
#26(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:00
bimse
Har tigget og bedt om, at de prøver Anubis, siden de hentede stavn og jabbi, som efter min mening kunne være fænomenale anubis spillere, da det er close combat og mange skøre fights, der er på det map. Men de fortsætter på mirage - nogen gange ser det godt ud, andre gange aner jeg slet ikke, hvad der foregår
#5(Med 4 svar)
11. februar 2025 kl. 22:51
Gr1bben
Forstår slet ikke dem der syntes staerh er problemet på det her hold om nogen gør han sit, men mirage skal bare permanent bannes så er vi der snart cadian gør det os godt med riflen de viser gode takter.
#8(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:52
Bingofar
Det er der i bund og grund vel heller ikke mange der synes? Han gør det han skal, og til tider meget mere end han skal.
#10(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:53
Hemandk
Han er ikke problemet, tror kun det er en som synes han er problemet :)
#14(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:54
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Problemet er Astralis ikke kan spille Anubis, så det er nød til at være deres perma ban, ergo ender de altid på mirage og taber
#18(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:56
MIkaelTV2
Du mener ikke seriøst Cadian ser godt ud på CT siderne? Indrømmet der kan sagtens være en masse rod, som gør han ser værre ud. Men lige den del bærer han nok også en del af ansvaret for. Kan godt være med på han ser fornuftig ud på T siderne som rifler. Men det kræver de spiller med højt tempo
#7(Med 6 svar)
11. februar 2025 kl. 22:53
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Heroic banner inferno
Astralis banner Anubis
Heroic picker Mirage (Stensikker tabt)
Astralis picker Nuke (50/50)
2-0 heroic
#13(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 22:54
Hunt
Nu må du altså tro lidt mere på Astralis mr. fanboy #1

Hvis du ikke tror på dem, hvem skulle så? :(
#17(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 22:55
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg har sku ikke troet på dem længe hvis du har fulgt med i mine kommentare de sidste måneder 😂 men ind imellem ser jeg et lys, det slukkes bare hurtigt igen
#29(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:04
Hunt
Det er det jeg mener, hvis ikke engang du tror på dem, så tror de jo dårligt nok på dem selv. (hvilket man tbf også kan se..)
#16(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:55
Kristja
Rimelig stabil prediction. Statser sgu hele sparegrisen!
Man kan håbe at Astralis hiver Anubis ud af røven, som et hemmeligt våben xD
#19(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 22:56
bimse
Desværre faktuelt.

Astralis kunne godt finde på at tænke, at de skal tage dem på train - så er det først, at bolden begynder at trille.
#27(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:00
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Afhængig af hvem der har sidste valg, så kunne train sagens ende som decider, hælder dog mest til det nok bliver ancient
#12(Med 6 svar)
11. februar 2025 kl. 22:54
Kristja
Endnu en vild præstation af Staerh. Og flotte calls af cadiaN især på Ancient. Han er virkelig en momentum caller/spiller.
Stavn falder fuldstændig igennem igen igen. Rammer ikke sine skud, og taber stort set alle sine dueller. Jabbi var sgu heller ikke for imponerende at se på...
#22(Med 3 svar)
11. februar 2025 kl. 22:57
bimse
Vanvittig T-side på Nuke også. CT siderne sejler fuldstændigt, det kan sgu ikke kun være Cadians skyld, at de gør det. Den hænger sgu på Stavn, der er vores stjerne og så synes jeg ofte, at Staehr bliver fanget i nogle trælse/underlige situationer på de store sites.
#45(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:24
Vinther
Enig, CT siderne kan ikke være IGL’s skyld at folk ikke kan holde deres positioner
#50(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:29
MIkaelTV2
Hvad hvis IGL selv ikke kan? Jumpspot på Mirage, hvor man kan se hele kroppen? Løbe rundt med kniven i secret, som ikke er holdt? Rampen på Nuke? Altså det hele hænger ikke sammen, men Cadian så skidt ud for mange gange individuelt synes jeg.
#68(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 01:15
Kristja
Det er langt fra cadiaN skyld, at holdet sejler generelt, især på CT siderne. Men han laver seriøst også nogle silver plays/elendig movement, der også koster dem nogle dyre runder på CT siderne især. Men jeg synes generelt at stavn og jabbi taber for mange individuelle dueller. Der skal sgu ligges nogle timer i noget aim træning/dm for de 2 stjerner 😅
#52(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:45
Pingomania
🤣🤣🤣🤣 er du gal en clickbate overskrift fra dig Kristja🤣🤣🤣
Sluttede han ikke lige med 0.82 for katowice og #9 dårligst??
Det rimer jo på ingen måde med det du skriver - det er en ommer
#69(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 01:20
Kristja
Jeg kigger ikke så meget på overall stats, det er faktisk lidt ligegyldig om du slutter over eller under 1.00, så længe du har en høj impact og er årsagen til holdet vinder sine kampe.

Nu har jeg set ham værende den bærende faktor til, at de har vundet 4-5 maps, og havde han ikke poppet off, lavet gode plays osv. Ja så havde de ganske enkelt slet ikke kommet så langt. Men det behøver jeg vidst ikke at gå mere i detaljerne omkring, jeg er sikker på, at du godt selv ved det hvis du faktisk så kampene 😄

Der er kun 2 man kan pege fingre af pt, og det er de 2 store stjerne man hentede for svimlende 10 mill. Og så på bekostning af DKs bedste rifler 🥲😁
#15(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:54
Groggster
Ban nu den fucking Mirage, seriøst. Hvad sker der? Hvor forfærdelig kan Anubis være??
#21(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 22:57
JakobHelms
Mirage så igen forfærdelig ud og de var idéforladte på CT-side Nuke - men det så faktisk rigtig fint ud på T-siden der og på Ancient spillede det sgu.

Jeg tænker at de tager kampen mod HEROIC i morgen. Jeg tror at Astralis' map pool liner OK op mod deres, men alt tegner på en 2-1 affære, når man tænker over hvor stærke HEROIC har set ud på Mirage.
#23(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 22:57
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Stærkt!
#54(Med 0 svar)
11. februar 2025 kl. 23:53
Udknud
Staehrkt! (fixed) 😉
#25(Med 2 svar)
11. februar 2025 kl. 22:59
Z1ro
Meget kan man sige - Men det er utroligt hvor tit vi ender med at være bagud med 5-6 runder før moteren starter?? Staehr spiller virkelig flot, Dev1ce leverer som han skal - Men shit hvor sejler stavn, det helt latterligt hvor dårligt niveau han har vist på det seneste…
#37(Med 1 svar)
11. februar 2025 kl. 23:17
Hunt
Eller omvendt, map 2 og 3 var astralis meget langt foran..

Eller måske du holder med betboom, så giver din kommentar mere mening
#62(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 00:13
Z1ro
Jeg tænker overordnet, bare se imod ZT er vi bagud (8-4) og (9-3) - Idag stort bagud på første map - Du nævner tit at Astralis selv vinder kampe “tæt”, men hvis man nu bare vinder pistolrunderne og den efterfølgende vil mange resultater se anderledes ud.
#65(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 00:35
Bjelanden
De forstår fandme at gøre det spændende. Det må man give dem.

Og må også tilslutte mig pøblen, hvor burde de dog fjerne den fucking mirage også tage chancen på anubis i stedet for. Det kan UMULIGT være lige så jammerligt.

Vil klæ stavn at tage den store rygsæk på i morgen. Det er stærkt tiltrængt og nødvendigt, hvis ikke de skal ryge ud på røv og albuer. Går ikke ens "vigtigste" spiller er total fraværende når det gælder.
#66(Med 0 svar)
12. februar 2025 kl. 00:38
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
kæft en underlig serie af kampe
Mirage, Nuke og Ancient? Alle kæmpe CT sided maps, og begge hold ØDELÆGGER på T siden? Huh?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.