Hej mit navn er Nikolaj "RAVN3N" Hansen, jeg er 17 år gammel, er bosat i Haderslev og går på stx.
Jeg er en dreng med lysten til at spille cs, og blive noget stort indefor den danske scene.
Teams:
Jeg har kun spillet for 3 hold som var:
Code4: Hastii, Birdy, D4ddy, Ramos, RAVN3N
eSpuma acd: D4ddy, Ramos, Yopii, RAVN3N, P4tRicXb0b
Sørby pg1: Gravityy, Juul, Twix, Lux, RAVN3N
Info:
Jeg er villig til at spille alle positioner og roller, dog ikke igl.
Jeg kan spille alle ugens dage, fra klokken 18-23.
I faceit er jeg lvl 10, jeg skriver det kun for at give en lille indikator ift mit niveau.
Stærke sider.
-Stærkt aim
-stabil
-Stiller ikke spørgsmål, lytter bare, og tager så meget erfaring med som muligt.
Svage sider.
-Jeg arbejder meget intens på min kommunikation, jeg sidder ofte og ser min plays igennem for de pracs vi spiller, hvor jeg tit er tilbøjelig til at få hjælp af min storebror.
Mine ambitioner:
Jeg vil gerne, grinde så meget som muligt, og virkelig give Counter-strike mit bedste skud, indefor den kommende fremtid. Mit første mål er at jeg gerne vil op og lege med sub-toppen i Danmark (top 20-10 holdene) Derfor vil det være et kæmpe plus at i også har store ambitioner om at komme højt.
Krav:
-Holdet skal kunne give konstruktiv kritik.
-Holdet skal være klar til at tage til lans og deltage i diverse online turneringer!
-Jeg foretrækker at holdet har en stabil core på mindst 3 spillere, men jeg er villig til at bygge noget op fra bunden, hvis tilbuddet altså er rigtigt.
Sociale medier og hvor i kan finde mig:
Steam:
steamcommunity.com/id/RAVN3N/
her kan i kontakte mig.
Faceit
faceit.com/en/players/RAVN3N
Glæder mig til at høre fra jer
//Nikolaj "RAVN3N" Hansen