hvis man er +30 og gerne vil spille faceit med andre danskerer? - hvor vil I anbefale at jeg tilmelder mig? - kan ikke rigtig finde den old boys hub som der er skrevet om tidligere.
Der har dog ikke været spillet kampe i en måned, så tror den er helt død nu desværre. Som alternativ kan du jo spille DPL A-B-C istedet, men der vil være blandet aldersgrupper.
Selvfølgelig må du det! Det startede egentlig ganske fint med lige under 300 subs, men det gik faktisk bare ned ad bakke for hver måned og til sidst var vi på 100 subs, så vi besluttede at fokusere kræfterne andetsteds.
jeg fik prøvet første kamp igår. og det var super! - virkelig behjælpelige folk der var på discord kanalen. Jeg er ikke helt ferm i discord, men de hjalp hurtigt derinde!
Omkring den 1. november startede der også en anden faceit-hub op, som kører efter samme koncept som DPL-Oldboys. Den hub hedder "Oldbots" og virker ganske aktiv.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.