hej Gutter jeg har forelsket mig i at spille 16:10 stretched er gået væk fra 4:3 BB for første gang. Jeg kan dog kan ikke lide følelsen af musen, så har prøvet at lege lidt med m_yaw, har fundet en m_yaw Calculator men ved sku ikke om det er rigtigt, er lidt en nød til alt det her, er blevet for gammel til at være med på moden :D men den regler det ud til at være 0,0198 kan det passe?
Er det ikke fuld tis, at pille ved sin m_yaw? Jeg mener - hvis du sætter den ned, trækker dit crosshair automatisk nedad, når du rykker din mus fra side til side, og op hvis du sætter din m_yaw op.
ikke hvis du skifter til stretched fra BB. Du stretcher og så din horizontal sens, hvis du stretcher spillet, så du ændre m_yaw for, at det passer sammen igen. Hvis du f.eks ikke ændre den, så hvis du laver cirkler med din mus, så vil du lave ovaler. Men hvis man har spillet stretched længe uden, at ændre, så skal man lade vær. :D
Jeg spillede i tidernes morgen med 16:9 fullhd, og kører nu 4:3 stretched, uden nogensinde at have ændre m_yaw. Vil jeg så ødelægge mit i forvejen elendige som endnu mere, hvis jeg sætter m_yaw til 0.0165, hvilket jeg burde have gjort fra start? :D