Idioti på højt niveau?
7. november 2016 kl. 17:23
MrNoOne
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Undskyld mig....

Hvad er det der sker for arrangørerne af alle de events der er oppe for tiden, her tænker jeg KoN/Microsoft kvallen? Er det med vilje at de siger nej tak til streams?

Eller er det bare fordi de er for inkompetente til at tage imod hjælp fra dust2?

Kan godt være at jeg er misinformeret omkring hvorfor der ikke er streams på kampe som dette, men for mig handler det bare om at offentliggøre et GOTV, og lade forum samle det op og streame det?

#1(Med 0 svar)
7. november 2016 kl. 18:46
Pertew
Det jo svært for Dust2 at kommentere på det, sandsynligvis fordi de ikke vil skabe beef eller fordi de ikke har set det her endnu, men såvidt jeg ved, ønsker de ikke at Dust2 skal streame, plus der er danske castere der ikke ønsker at have noget med eSport.dk at gøre, og så er udvalgt bare ikke stort nok så i stedet for at lave en fucked stream som til CCC, så dropper de det... Måske.
#2(Med 0 svar)
7. november 2016 kl. 18:50
NoName
Uden at vide noget om sagen. Der må vel også være grænser for hvor langt ned i rækkerne man går.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.