SØGER HOLD!
22. november 2023 kl. 21:50
ArrGO-
Efter nøje og længe overvejelser har jeg netop taget det triste valg at forlade mit hold, søger jeg derfor efter et nyt hjem hvor jeg fortsat kan flække hoveder:)

Lidt om mig selv:
Jeg hedder Simon (PHRISK) Boardman og er 17 år gammel (bliver snart 18) jeg bosat i roskilde.
jeg fortrækker frem for alt at bruge riffle og det er helt klart også det jeg bruger mest tid på.
jeg Har haft en rough overgang på faceit fra csgo til cs2 og det har så resulteret i at jeg har tabt meget elo og landet mig selv i lvl 9. det er ingen undskyldning men hvis det hjælper på det var mit peak på 2400 elo ish kort før cs2 blev lanceret.

Jeg har tideligere erfaring på Fredericia Fortress og de sidste mange måneder på Furesø esport Vega. Jeg har taget det her valg om at finde et nyt hold da jeg føler at jeg sidder fast hvor jeg er nu.
Det største minus ved at vælge mig lige nu er at jeg ikke har super meget erfaring inden for hold cs, men jeg får mit gode drive frem ved at lære og lære fra mig, jeg foretrækker konstruktivtkritik frem for alt og mit mål hver dag er at blive bedere end hvem jeg var igår. Jeg brænder for at spille cs og jeg brænder for at spille competitivt. Jeg er klar på at være del af jeres hold på længere sigt selvom der kommer op og nedture, men jeg er 100% klar på at ofre hvad det kræver for at være en del af et hold

jeg har PT. 4.700 timer i CSGO/CS2 og har stort set spillet siden jeg var 11 år gammel
hvis jeg skulle bruge nogle få ord for at beskrive mig selv ville jeg helt klart bruge ordene ydmyg, holdspiller og Kompetent

Hvis jeg skulle vække interresse for nogen, så skriv hellere end gerne til mig
Discord: PHR1SK#7300
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198859380997/
eller her:)
DBH PHRISK :)
#1(Med 0 svar)
23. november 2023 kl. 10:53
ArrGO-
Bump
#2(Med 0 svar)
24. november 2023 kl. 16:33
Asge1796
+Rep
God spiller, godt mindset og - endnu bedre person!
- Holm [VEGA, Manager]
#3(Med 0 svar)
24. november 2023 kl. 23:07
ArrGO-
søger stadig
#4(Med 0 svar)
26. november 2023 kl. 13:31
ArrGO-
B
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.