4 Mand til powerligaen søges - søger også hold som enkeltmand.
10. december 2024 kl. 18:02
MDB
❌SØGER❌ ❌SØGER❌ ❌SØGER❌

HVIS DU OGSÅ ER ENKELT MAND ELLER FLERE SÅ SKRIV ENDELIG OGSÅ!

Jeg er en enkeltperson, der søger et hold at være en del af. Jeg er meget interesseret i at spille godt sammen som hold og udvikle os som hold og se hvor langt vi kan nå 🙂

Jeg interesser mig meget for hvordan den profesionelle counter strike bliver spillet og ønsker at prøve noget ligne.

Om mig:

• Alder: 20 år gammel
Bor på Sydjylland

• Erfaringsniveau: Spillet CS ON/OFF 8 år med over 5000 timer i spillet. Har ikke tidligere spillet rigtig spillet nogle turneringer, dog spillet meget 5 mands stack i Faceit og et hold i nogen enkelte måneder - Jeg spiller primært Faceit hvor jeg ligger i LVL 10 (2100 Elo) Peak (2500)

er klar på at spille i diverse turneringer, primært powerligaen jeg spiller meget aggresivt som enden awp eller entry og god til at finde åbninger med en awp på denne måde, jeg også god til at lytte og give calls og vurdere situationen, udfra gamesense jeg kan derfor også godt være 2nd caller

Er åben for de fleste roller men spiller gerne 2nd entry eller entry men er også åben for spille awp, Ancher osv.

Hvad jeg leder efter:

Jeg søger et hold der har en god hold dynamik, med et godt fælleskab, jeg vil både lære og udvikle mig og bidrage positivt til holdet, og jeg ønsker at spille primært powerligaen. Leder også efter et hold med nogle lunde ens niveau så kun 2k Elo plus med få undtagelser

Mødetider og sted:

Jeg er meget fleksibel med hensyn til mødetider, da jeg har sabbatår og kun skal arbejde, arbejder primært aften men har ofte en del fridage da arbejdstiderne er lange så arbejder cirka i gennemsnit 4 gange i ugen med 3 fridage til at grinden

Hvis I leder efter en ekstra spiller eller medlem til jeres hold, så tøv ikke med at skrive en DM, jeg er klar for opstartede eller allerede etableret projekter.

Kan kontaktes her på Facebook i pb, hvis i skulle have en ekstra plads, ellers hvis i vil vide mere.

X - Benap2004

Discord Bennedsen1207

Ser frem til at høre fra jer!

Venlig hilsen,

Mathias
#1(Med 0 svar)
11. december 2024 kl. 16:47
Kwaxii
Added på discord - Kwaxii
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.